Belép
Regisztráció

Keresés:


IZS.hu » Fórum » Szerelés » Fényezés-színkódok és csíkozás


« »




Zolimotor!
Tartós lett a menesztő gumi?



K.I. :: 2013. január 31. 19:13 :: ::




Soveny: De a válasz röviden: nem, a hátsón sehol. Elöl is csak elöl.

Előzmény: Soveny Az egész párbeszéd: 3 hozzászólás


Soveny :: 2012. március 28. 8:40 :: ::




Volomisi: Szia! Tettem fel képeket a csíkozós képtáramba!

Előzmény: Volomisi Válasz: Soveny Az egész párbeszéd: 3 hozzászólás


Soveny :: 2012. március 28. 8:28 :: ::




Izs 49 hátsó sárvédő csíkozásáról van valakinek képe? Igazából a végei érdekelnek, hogy körbefutnak e?

Válasz: Soveny Az egész párbeszéd: 3 hozzászólás


Volomisi :: 2012. március 27. 21:57 :: ::




Soveny: Készítettem egy képet a lengővilláról. Képtáramban megtalálod.



Volomisi :: 2012. március 27. 21:43 :: ::




Én az S-51 Simson menesztő gumiját daraboltam fel és esztergában csiszoltam kerekre a külsejét.



zolimotor :: 2012. március 23. 11:07 :: ::




Soveny: Azt hiszem, hogy találtam egy megfelelő megoldást a 49-es menesztőgumi pótlására.Carboform PN 10 üzemanyagtömlő a hivatalos neve.18x28-as méretű, vászonerősítéses.Pont ilyen méret kell, legalábbis az én gépembe.Éppen hogy belehet gyömöszölni az agyba és a lánckerék is pont passzol bele egy kis erőltetéssel.Már meg is csináltam a gépemet vele,tettem fel képeket a képtáramba.Nem tudom, hogy hosszú távon mennyire lesz tartós, de kit érdekel.Ezer forint métere, ha kell minden évben kicserélem az összeset fél óra alatt!

Előzmény: Soveny Az egész párbeszéd: 5 hozzászólás


koloben :: 2012. március 23. 10:31 :: ::




Koloben: Köszi! Írok neki, megtaláltam a hirdetését.



Volomisi :: 2012. március 15. 18:30 :: ::




Volomisi: Már eszembe jutott. A Perger Zolitól vettem a számlapot,megtalálod a honlapon az elérhetőségét. de ha mész a vasárnapi börzére, akkor el tudja neked küldeni a Tuba Imivel.

Előzmény: Volomisi Az egész párbeszéd: 3 hozzászólás


koloben :: 2012. március 15. 0:43 :: ::




Volomisi: Már nem nagyon emlékszem kitől vettem,levélben küldte el,de megpróbálom neked előguberálni.

Előzmény: Volomisi Az egész párbeszéd: 3 hozzászólás


koloben :: 2012. március 15. 0:19 :: ::




Soveny: Köszi a tippeket! Hétvégén nagyító alá veszem az órám. Ha Ti megcsináltátok, nekem is menni fog. Meg aztán hiányzott egy kis rábeszélés/biztatás is.

Koloben: Érdekelne az ember telefonszáma, akitől a lapot vetted. Előre is köszi a fáradságot!

Válasz: koloben Az egész párbeszéd: 3 hozzászólás


Volomisi :: 2012. március 14. 19:00 :: ::




koloben: A keret eredetileg is fekete, minek krómozni? Csak az utángyártott órákon krómozták gyárilag.

Megkaptam, köszönöm! Válaszoltam is rá még tegnap este!

Előzmény: koloben Válasz: koloben Az egész párbeszéd: 5 hozzászólás


Soveny :: 2012. március 14. 6:56 :: ::




Soveny: Küldtem neked egy csomó képet a mocimról,nem tudom,hogy megkaptad-e?

Előzmény: Soveny Az egész párbeszéd: 4 hozzászólás


koloben :: 2012. március 14. 0:11 :: ::




Volomisi: Az óra felújítésát én csináltam, sztem nem nagy ügy minden fogaskereket kiszedni és bezsírozni, adja magát minden lépés. A mutatót hibajavítóval festettem le egy kocsmában, mivel égen-földön nem találtam máshol, csak ezt az újfajta roll javítót,fehér festékem meg nem volt itthon egy deka sem.Amíg megittam a söröm, addigra meg is száradt. Az én órám kerete nem külön van, hanem egy cső része,amibe bele kell dugni az órát aluról.Eléggé macerás lett volna csak a karimát lekrómozni, ezért lett fekete. A veterán aprón láttam hirdetve egy órát, ha érdekel,de megkeresem neked azt az illetőt akitől én vettem a számlapot 500 ft-ért.

Előzmény: Volomisi Válasz: Soveny Az egész párbeszéd: 5 hozzászólás


koloben :: 2012. március 14. 0:08 :: ::




Soveny: A számlap felújítása már keményebb kérdés. Anno Repesz segített nekem ebben, sajnos jó ideje nem látom őt a fórumon. A számlap visszacsiszolása után szitázták a mintát, szerintem nagyon szép lett. Sajnos ebben az esetben azonban valami felületkezelést ki kell találni (pl selyemfényű lakkozás), mert a natúr fémet hamar megeszi a rozsda.

Előzmény: Soveny Válasz: koloben Az egész párbeszéd: 4 hozzászólás


Soveny :: 2012. március 13. 22:21 :: ::




Volomisi: A szöghajtásos kilométeróráknál a km-számláló tárcsáiban ki vannak marva a számok. Anno úgy csináltam, hogy teljes tisztítás és zsírtalanítás után (pl. kromofág, majd sebbenzin) egyenként hurkapálcára húztam (óvatosan, ne sértse meg a tárcsa furatát), selyemfényű fekete olajfestékkel (jobb spray-vel) alapszínre fújtam a tárcsákat, majd száradás után (1-2 nap) fehér akril festékkel (modellező festék) befolyattam 1-2 rétegben a számokat. Amiatt célszerű eltérő bázisú festékkel dolgozni, mert így száradás után a túlfolyásokat 70%-os alkohollal (gyógyszertárból beszerezhető, ahogy a sebbenzin is) és pzs-vel óvatosan vissza tudtam törölni. Nagyon szép lett a végeredmény, sajnos nincs fotóm róla.

A keretet pedig a gyűrűn körben elhelyezett négy kis fül óvatos kihajtása után tudod leszedni (legalábbis azokon, amiket eddig én láttam). Hogy fölöslegesen ne gyengítsd a lemezt, érdemes úgy csinálni, hogy csak a lemez "szintjéig" emeled ki a füleket, majd picit elforgatod a keretet, hogy már ne akadjanak bele az öntvénybe, majd így húzod felfelé. Bocs, asszem elég pongyolán fogalmaztam meg, de szebben most nem megy. Remélem azért érthető!

Előzmény: Volomisi Válasz: Soveny Az egész párbeszéd: 4 hozzászólás


Soveny :: 2012. március 13. 22:12 :: ::




Soveny: A számlap és a mutató festése az oké, de a számokat hogy festem vissza oly szépen, hogy ne legyen gagyi? Azt sem vágom hogy a fém keret hogy jön le sérülés mentesen, vagy ha sérül honnan szedek másikat? Nekem úgy tűnik hogy ragasztott, nem látom hogy vissza lenne peremezve mint más motorokon. Te nem tudod? Vannak emberek akik direkt ezzel foglalkoznak. Számomra az lenne megnyugtató, ha valakivel megcsináltatnám.

Válasz: Soveny Az egész párbeszéd: 4 hozzászólás


Volomisi :: 2012. március 13. 20:06 :: ::




Volomisi: A számlapot kivéve szerintem minden mást meg tudsz csinálni házilag is, ha van türelmed! A mutatót a legkönnyebb festeni, de a km-számláló tárcsáit is szépen újrafestheted vékony ecsettel!

Előzmény: Volomisi Az egész párbeszéd: 5 hozzászólás


Soveny :: 2012. március 13. 16:14 :: ::




Igen, érdekel. És ki szedte szét/rakta össze? Mutató is új? A keret az enyémen krómozott, mintha ragasztva lenne, nem pedig peremezve. A Tiéd fekete, az is új, vagy festett? Köszi!

Válasz: koloben Soveny Az egész párbeszéd: 5 hozzászólás


Volomisi :: 2012. március 13. 10:35 :: ::




Volomisi:A számlap nem fém, hanem fénymásolt műanyaglap, de nem mondod meg a különbséget.A neten bugáztam, ha érdekel, akkor megadhatom az elérhetőséget.

Előzmény: Volomisi


koloben :: 2012. március 13. 1:03 :: ::

« »