|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Soveny
:: 2012. március 28. 8:28
::
:: |
|
|
|
|
|
Volomisi: Az óra felújítésát én csináltam, sztem nem nagy ügy minden fogaskereket kiszedni és bezsírozni, adja magát minden lépés. A mutatót hibajavítóval festettem le egy kocsmában, mivel égen-földön nem találtam máshol, csak ezt az újfajta roll javítót,fehér festékem meg nem volt itthon egy deka sem.Amíg megittam a söröm, addigra meg is száradt. Az én órám kerete nem külön van, hanem egy cső része,amibe bele kell dugni az órát aluról.Eléggé macerás lett volna csak a karimát lekrómozni, ezért lett fekete. A veterán aprón láttam hirdetve egy órát, ha érdekel,de megkeresem neked azt az illetőt akitől én vettem a számlapot 500 ft-ért.
|
|
|
|
|
koloben
:: 2012. március 14. 0:08
::
:: |
|
|
|
|
|
Volomisi: A szöghajtásos kilométeróráknál a km-számláló tárcsáiban ki vannak marva a számok. Anno úgy csináltam, hogy teljes tisztítás és zsírtalanítás után (pl. kromofág, majd sebbenzin) egyenként hurkapálcára húztam (óvatosan, ne sértse meg a tárcsa furatát), selyemfényű fekete olajfestékkel (jobb spray-vel) alapszínre fújtam a tárcsákat, majd száradás után (1-2 nap) fehér akril festékkel (modellező festék) befolyattam 1-2 rétegben a számokat. Amiatt célszerű eltérő bázisú festékkel dolgozni, mert így száradás után a túlfolyásokat 70%-os alkohollal (gyógyszertárból beszerezhető, ahogy a sebbenzin is) és pzs-vel óvatosan vissza tudtam törölni. Nagyon szép lett a végeredmény, sajnos nincs fotóm róla.
A keretet pedig a gyűrűn körben elhelyezett négy kis fül óvatos kihajtása után tudod leszedni (legalábbis azokon, amiket eddig én láttam). Hogy fölöslegesen ne gyengítsd a lemezt, érdemes úgy csinálni, hogy csak a lemez "szintjéig" emeled ki a füleket, majd picit elforgatod a keretet, hogy már ne akadjanak bele az öntvénybe, majd így húzod felfelé. Bocs, asszem elég pongyolán fogalmaztam meg, de szebben most nem megy. Remélem azért érthető!
|
|
|
|
|
Soveny
:: 2012. március 13. 22:12
::
:: |
|
|
|
|
|
|
|
| |