|
 |
|
 |
|

|

|

|
|
No igen, ezzel az érveddel egyet kell, hogy értsek, bár nem értem, hogy minek cserélik le az emberek a K28-as karbit a "különúszós" Pannóniára, amikor azonos a konstrukció (ugyanarról a Jikovról koppintották  ), és a K28-ban legalább van szívató. A későbbi Izsek (Planeta 2, 3) síktolattyús karburátorainak cseréjét már inkább megértem, azok valóban nem voltak spórolós szerkezetek.
Nem minősül tuningnak, de amikor az éppen épülő Planetám hengerét felfúrattam Újpesten a Tábori műhelyben, összecsiszoltattam a hengert és a hengerfejet is, mivel szeretném tömítés nélkül összerakni, mint a Simsonokat. Nagyon szépen leszedték, hogy mennyire jól, az remélem, pár héten belül kiderül. Mindenesetre arra akartam ezzel kilyukadni, hogy ha 1 tizedet levesznek, akkor 5-öt is vagy amennyit akar az ember. A lehetőség tehát adott... ;D
|
|

|
|
 |
Maci
:: 2003. szeptember 24. 14:00
::
:: |

|

|

|

|
|
Kosz, Maci, de arra is gondoltam, hogy a fogyasztasnak is mindenkeppen jot tesz, ha noveljuk a kompressziot, mert javul a hatasfok.
Marpedig legyunk oszintek, az IZS-ek eleg falank motor hireben allnak, nem veletlen, hogy annyi barkacs megoldast latni Pannonia meg MZ porlasztokkal.
Persze, en csaladapa leven nem szeretek szaguldozni, de azert meg gondolkodom ebbe az iranyba...
|
|

|
|
 |
nati
:: 2003. szeptember 24. 13:23
::
:: |

|
|
|
 |
|
 |
|
| |