fulda:
Szia!
Érdeklődnék, hogy sikerült e gépkönyvet találnod zim 350 hez mert nekem is van egy ilyen gépem és nekem is jó lenne egy ilyet látni!!
Válaszod előre is köszönöm!!
Üdv Tarjányi Norbert
öreg vas: Ezen már rég túl vagyok, tuti annyi nekem is felesleges volt, de a 12v re majd csak tavasszal állok neki. Nincs fűtött garázsom, és lefagyott ujjakkal nem az igazi
Zsolt ha gondolod egy tuti hibátlan mz elektronikus szabályzót, 6vosat is tok kölcsönadni... később ezt is rendezhetjük... nincs még jawa karbid több vagy vmi jó másféle(bvf24)?
Zs.Zsolt: Én ilyenkor azt szoktam csinálni, hogy a régi cuccot szépen lezsírozom, és beleteszek egy működő akatrészt (úgy, mhogy a régi bármikor visszatehető legyen)és használom amíg akarom. Ha majd eredetiként akarom eladni, mikor tolókocsira kell gyüjtenem, majd mellékletként csatolom, azt a többi már nem az én gondom
Szélkakas: A dobozhoz namnyúlok az a baj hogy 1 hatvanéves dobozzal nem úgy van hogy gondolok egyet aztán szétszedem meg összerakom...erre kezdek rájönni.....ha nem bojgatom egybelessz még 60 évig de ha 1szer szétszedem az elöregedett kábelek szétmorzsolódnak a forrasztások elengednek...stb nem lehet ezt így kell 1 gyári állórész
Zs.Zsolt: Igen, úgy tudom a forgórész ugyanaz. Ha a vezetékeket leszámítva jó a saját gyújtásod, akkor szerintem megpróbálkozhatsz egy átforrasztással, vagy húzzál rá valamiből (pl. egy-két réteg zsugorcső) új szigetelést! A zsugorcsövet utána finoman rámelegíted, pl. hőlégfúvóval, aztán olyan, mint az új!
Soveny: Jahh értem én értem
Akkor a dobozhoz nemnyúlok.....forgórész uganaz??......akkor keresek jó G36 állórészt kalapácsal...mert van nekem gyári állórészem de SZARRRR egyszerűen ezt nem lehet máshogy kifelyezni SZARR málnak a vezetékek 1 fos....főleg azok a szövetburkolatos szarok.....Wáhh