|
|
|
|
|
|
|
|
|
BGyuri: OK! én is egyetértek ezzel, én sem azért vettem, mert eladni akarom, az igaz, hogy a feketének kifelé áll a szénája, de már most sajnálom, csak hát ha nincs idő vele foglalkozni, és pont elég az egy ami van, akkor hát most mi legyen??? ...az a másik gondom, hogy mihelyt több motorom van, idegesít, hogy nem tudok mindegyikre egyformán koncentrálni, szóval ezért döntöttem úgy, kettő még el fog menni, lenni a portán, de három már sok nekem. ...én ugyan is használni is szeretem őket! ...a kettőből az egyik IZS marad, az biztos!
|
|
|
|
|
IZS73
:: 2016. június 15. 14:38
::
:: |
|
|
|
|
|
IZS73: És kit érdekel, hogy eladhatatlan?Ne akard eladni.Aki onnan kezdi, hogy eladhatatlan, zsákutcába futott.Nem vagyok álszent, már én is el akartam adni, de az akkor volt és kész.Nem eladni kell, hanem venni még, még,még...addig, amíg tele nem lesz a ház, az udvar.És akkor utána megszabadultál a feleségedtől, teljes lesz az életed, új dimenzióba lépsz.Addig csak rágódsz.
|
|
|
|
|
BGyuri
:: 2016. június 10. 22:26
::
:: |
|
|
|
|
|
BGyuri: Barátom! Hotrod eme törekvését nem igazán értettem, és még most se nagyon... Minek ez az információ-áradat? Én csak egy gyűjtő vagyok, talán motoros még, de abból is aminek minden porcikáját, mondom minden porcikáját felismerem! Ezt szerintem fizikai képtelenség elkövetni minden egyes Izs típussal, mivel zöme nem is volt forgalomba itthon, tehát beszerezhetetlen. Az Izs olyan mint a pacal-pörkölt, ha valaki megszereti az él-hal érte, aki azt nézi miből van hány tőle! Igazad van Gyuri, az orosz tudás az orosz motoroknál nagy előny, és valóban, ebből nem lesz Sztalin-Leninson! De talán mi nem is ezért szerettük meg őket! Mi azért szeretjük mert ránézünk és látjuk benne azt az erőt, ami áthajtotta a tajgán, szibérián, és a Góbi-sivatagon! És ha kezünkbe kerül egy 56-os sivatagi légszűrő, lelki szemeinkkel már látjuk, ahogy megy neki a homokdűnének, és csak megy, és megy és megy... Hát ennyi...
|
|
|
|
|
Brutálizs
:: 2016. május 31. 21:37
::
:: |
|
|
|
|
|
BGyuri: ...szerintem pedig nem rossz motor az IZS, sőt, rengeteg értékes anyag, acél lett beletervezve, dolgozva, és strapabíró szerkezet akár hogy is - persze nézzük hozzá, hogy nem mai darab! Akkor is komolyabb gép, mint a Pannónia, szerintem jobban szerethető is, én legalább is így vagyok vele! Ha magyar, ha nem! Viszont egy igazság van! Eladhatatlan! A Planéta 3-at nem is akarom eladni, mert talán egyszer elkészül végre oldalkocsival, már rajta van, be van motorozva, de még rengeteg meló van vele, apróságok, de idő mind. Viszont a fekete Planéta 1 azóta is itt pihen és alussza álmát, sajnos nincs időm vele foglalkozni, de hirdetni meg már nem akarom, mert nincs idegzetem a kistílű szélhámosokhoz, akik hülyének nézik a másikat Tisztelet Mindenkinek Aki olvassa!
|
|
|
|
|
IZS73
:: 2016. május 31. 17:57
::
:: |
|
|
|
|
|
hotrod: csak mert ott van a smiley jel, talán nem érted az orosz szöveget.Ne gondold, hogy orosz tudás nélkül sok értelmes információt fogsz kapni ebben a témában.Van egy-két kivételes magyar fanatikus, aki csak ezért tanult meg oroszul/ukránul...de ez nem várható el senkitől, viszont akkor marad az angol nyelv ismerete....de ott se fog információfelhő érni.Ez egy olyan márka, amit leginkább használati cikknek gyártottak, egy hatalmas felhasználói igény kielégítésére.Egy angol/francia/amerikai veteránsznob mindig is szarnak fogja nézni (még egy magyar is) és nem lesz ember, aki részletesen megírja a történetet.Sokszor még az orosz nyelvű típusbemutatók is olyan képeket közölnek, amelyeken hemzsegnek a típusidegen alkatrészek, vagy csak egy sematikus ábra van a típusleírás alatt, még ők is sokszor nem veszik komolyan .Amilyen erőltetett legendagyártás elindult az Urallal kapcsolatban, olyan soha nem lesz az Izzsel.Ha meg akarsz tudni komolyabb dolgokat, tényleg tanulj egy kicsit oroszul.Persze elfogadok ellenvéleményeket is, írjatok, ha nem így gondoljátok (Maci, Zoli, Feri, vagy akárki), elfogadom a kiegészítő véleményeket.
|
|
|
|
|
BGyuri
:: 2016. május 30. 22:24
::
:: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maci
:: 2016. május 27. 16:21
::
:: |
|
|
|
|
|
Valahogy Te találtad el az igazságot.Mi, magyarok ,csak magyar szemmel tudjuk látni a dolgokat, viszont az ottani távolságokat és sok élethelyzetet végig sem tudjuk gondolni.Nekem tényleg érdekes ez a video, mindnyájunknak az, de ha jobban belegondolunk, sem Magyarországon, se Oroszországban ez nem egy kincs, miért ne maradhatott volna meg.Ez nem egy WLA, ez egy primitív munkagép.Oroszország fejlettebb részein már nem is foglalkoznak Izsekkel, ha van is rá érdeklődés, a 49 az igazi.
|
|
|
|
|
BGyuri
:: 2016. január 29. 23:06
::
:: |
|
|
|
|
|
Maci: ismerem őt, igaz a sztori, de csak azért, mert ő nem akarja eladni neked, ez ne vezessen arra a következtetésre, hogy az oroszok el akarják adni az övékét és ezért csinálták a videot...:-).(nem tudom, jól emlékszem-e, de volt ez az általad említett magyar П2 eladó már, csak nem vették meg,és jól tette a tulaj, hogy levette a hirdetést utána.Ha egyről beszélünk, a csíkozásában volt egy kis eltérés a gyáritól, ezt a tulaj is alátámasztotta).Magam részéről pedig csak annyit tudnék hozzáfűzni az eredeti témához, hogy ha én találtam volna egy ilyen ritkaságot, lehet, hogy én is kiraktam volna a világ elé, hogy van ilyen is, gyönyörködjetek benne.Csakis embertípus kérdése, hogy a ritka, egyedi gépével kiáll a nagyközönség elé, esetleg kiállításra viszi, újságba beküldi, stb., vagy elrejti mindenki elől, hogy csak az övé legyen.
|
|
|
|
|
BGyuri
:: 2016. január 27. 22:21
::
:: |
|
|
|
|
|
BGyuri: ....nem a vicc a lényeg,hanem mikor híre megy,egy pénzes"gyűjtő"akinek a mennyiség a lényeg komoly pénzt fizet a különlegessége miatt.
("Tudod ez a motor járta be a világot hogy ketrecben találták!")
Akkumulátor egyébként lehetett bent,savazatlanul,árammal töltve küldték annak idején beszerelve,azért van a kis furat,illetve fül az oldaldobozokon,oda ment a blomba!!..de ilyen akksit lehetett beletenni,Pannóniához,MZ-hez kerülnek elő vadonat új használatlan üres "dobozok"is,abba szoktam beletenni a zselés akksit,és máris olyan mintha eredeti lenne benne! (na az igaz,hogy erről a plomba is hiányzik!)
|
|
|
|
|
pergerz
:: 2016. január 27. 13:13
::
:: |
|
|
|
|
|
Az a magyar fordító hibája lehetett, hogy Planéta Jupitert írt.Én hajlamos vagyok, hogy elhiggyem a hírt.Azt nem tudjuk, hogy a tajgán van-e a műhely vagy sem, manapság nem nagy dolog egy béka, nem tudjuk, milyen ipari környezetben, mekkora rendetlenségből lett előkaparva az Izs.A forgatás előtt símán leporolhatták.Akku: azt kéne megtudni, hogy ilyen akkut lehet-e kapni ma, vagy sem.Leszállíthatták akkuval 38 éve, mert a járműhöz tartozott.A lábtartó gumik nincsenek lekopva, az ülés nincs szétülve ,a kapaszkodó gumi ép (ma már beszerezhetetlen a gumicső).A dobokon nincs horpadás, indításnak nyoma sincs.(olajfolyás, stb).A fb-on azzal magyaráztuk a leletet, hogy a bácsi mindennap részeg volt, és mindennap másnapra halasztotta az indítást, aztán...meghalt.Vagy mire kijózanodott egyszer 30 év után, elfelejtette, hogy van egy motorja...De a viccet félretéve: azt az oldalkocsit se lehet ilyen állapotban fellelni.(alul is ép).Vagy valaki ennyi pénzt ölt volna egy viccbe?
|
|
|
|
|
BGyuri
:: 2016. január 26. 22:40
::
:: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |