|
 |
|
 |
|

|

|

|
|
hotroad22: Igen, a széthúzással nem szokott gond lenni, ezért írtam, h felesleges melegíteni.
-Annyira nem nagy gáz, amikor majd teszed be az újat, adj neki egy kis csapágyrögzítőt, és nem lesz semmi gond.
-Emlékeim szerint gyárilag nem volt bronzpersely sehol, ez már utólagos javítás lehet.
-A főtengelycsapágyaid rendeltetésszerűen jöttek szét. :-) Ez is a szét/összeszerelést segíti.
-A főtengelyszabályozás sosem árt, azzal együtt lehet, h ha teszel egy tömítést a két blokkfél közé, az is elősegíti a hibajelenség megszűnését.
|
|

|
|
 |
Maci
:: 2013. január 23. 19:14
::
:: |

|

|

|

|
|
Maci: Hali! Köszönöm a válaszokat!
Ma széthúztam a blokközepet. Nagyon könnyen szétjött...raktam fel képeket ha lesz egy kis időd nézd már meg légyszíves.
-(http://izs.hu/www/gallery.php?image=17334)a nyeles tengelyt benyeltem...  ...de ezen a képen a felső csapágyra gokdolok...akkor ez gáz...
-a jobb oldali főtengely csapágy szerintem kevés kenést és sok hőt kapott...illetve az egyik képen jól látszik,hogy a csapágyfészeknél van 1 bronz gyűrű...ez persely lenne?...
-amikor szétjött a két blokkfél a főtengely csapágy külső pereme bennmaradt a csapágyfészekben,a csapágy másik fele a főtengelyen maradt...ennek így kellett történnie?
-ill. a blokközép mindkét oldalán látszik,hogy a sonkák beleértek a blokk öntvénybe...ilyenkor szabályoztatni kell a főtengelyt?...vagy mit lehet tenni?
|
|

|
|
 |
hotroad22
:: 2013. január 23. 16:12
::
:: |

|

|

|

|
|
hotroad22: Nos, akkor sorban:
-Ha a homokszórás belefér a kémiai megoldásba, akkor igen.
-A nagy testvér nem bízott senkiben.
-Nyeles tengely? Váóóó!  Ezzel 1ütt a laza csapágy sosem jelent jót.
-Jó ötlet, de szükségtelen.
-Nem darálás, gyári jelenség.
Csőváz!
|
|

|
|
 |
Maci
:: 2013. január 22. 17:48
::
:: |

|

|

|

|
|
Sziasztok!
Végre hozzá tudtam látni a planeta1-blokk felújításához.Ezt persze kérdések sora követte...
-Tudtok valami jó kis kémiai megoldást,amivel el tudom távolítani a blokköntvény külső részéről ill. a henger hűtőbordái közöl az oxidréteget?
-a váltóban az összes csapágy "hungary"...beütéssel rendelkezik...szo...egy már felújított blokkal állok szemben,vagy a "Nagy Testvér" bízott a magyar csapágyakban?...a blokközép szétfeszegetésére szolgáló két núton nincs széthúzásra utaló sérülés.
-a nyeles tengely kuplungoldali csapágya lazán kijött a csapágyfészekből...rövid felületes tanulmányaim során azt tanultam,hogy ez így nem jó...vagy...ezizs sajátosság?
-a blokközép széthúzásakor a blokköntvény melegítése jó ötlet vagy felejtős
-a berugótenrelyen a fogasív első két foga érzéssel meg van darálva...ezt érdemes cserélni...vagy az új fogaív is ilyen lenne az első két berúgás után?
A válaszokat előre is köszönöm!: hotroad22
|
|

|
|
 |
hotroad22
:: 2013. január 22. 14:27
::
:: |

|
|
|
 |
|
 |
|
| |