Belép
Regisztráció

Keresés:


IZS.hu » Fórum » Szerelés » Forgalomba helyezés


« »




uli: Nem horror, csak kiadós mázli kell hozzá. Ha nem eladásra szánod, hanem használni akarod, akkor nyilván más a helyzet, egy próbát megérhet a dolog! Ajánlom figyelmedbe a következő, kidolgozás alatt álló blogot, hátha segít: Veterán fórum - Lépésről lépésre - Blogok

Előzmény: uli Az egész párbeszéd: 4 hozzászólás


Soveny :: 2011. július 7. 22:27 :: ::




Soveny: Szia!
Köszi a gyors választ!
Ha ilyen nehezen járható az út, akkor hagyjuk. Marad így ahogy van, erdőbe járós motornak
Köszönöm a segítséged!
uli

Előzmény: Soveny Válasz: Soveny Az egész párbeszéd: 4 hozzászólás


uli :: 2011. július 7. 20:18 :: ::




uli: A közjegyzős papírt felejtsd el, már rég nem megoldás. Érvényes adásvételi szerződés kell a nyilvántartásba bejegyzett tulajdonossal, vagy hagyatéki (póthagyatéki) eljárást kell lefolytatni, ami után az örökössel szerződsz. Plusz bonyolítás, ha nincs forgalmija sem. Nem tudom, ér-e annyit a motor, alkatrészbe kiárulni sokszor jobban megéri. Sok sikert minden esetre, ha belevágsz, és igyekszem segíteni.

Előzmény: uli Válasz: uli Az egész párbeszéd: 4 hozzászólás


Soveny :: 2011. július 7. 16:37 :: ::




Sziasztok!
Valaki írta pár éve, hogy papírok nélkül vett motort szeretne forgalomba helyeztetni. Ehhez a közjegyzővel íratott alá valamit. Érdekelne, hogy sikerült-e a dolog? Valamint milyen költségekkel jár ez a dolog, eredetvizsga, törzskönyv hogy működik ilyenkor??
Vagy máshogy kérdezem: Épített motort hogy helyeznek forgalomba? Lényegében annak sincs semmilyen papírja.
Köszi:
uli

Válasz: Soveny Az egész párbeszéd: 4 hozzászólás


uli :: 2011. július 7. 16:15 :: ::




Szia

A szigetszentmiklósi börzére szoktam járni, de ha minden jól megy, akkor szept 2-ait kihagyom, mert a Horvát tengerpart felé robogok

Zsolt



Zsolt :: 2006. augusztus 22. 4:42 :: ::




Helló!

Megnéztem a géped! Jól összedobtad!
A legjobb barátommal Pancsikat keztünk gyárira újítani, mi is megszenvedtük, de belejöttünk. Majd én is teszek fel képeket az én Izsemről. Ezen is volt munka (nem volt jelre állítva a váltó, elektrónikus bajok...), de most megy és várja a papírt.
Börzére mész?

R.Tibor



tiborrich :: 2006. augusztus 21. 15:08 :: ::




Szervusz

Nincs mit. Én életemben először újítottam fel motort és rengeteget kinlódtam, most már látom hogy mit hogyan, merre,meddig és tényleg nem olyan bonyolult
Azért néha emberfeletti elszántságra van szükség, hogy az ember ne adja fel

A motorom fenn van az "az én IZS-em" -ben Marton Zsolt néven.

Sok szerencsét
Zsolt



Zsolt :: 2006. augusztus 18. 20:49 :: ::




Helló Zsolt!

Hálás köszönet a rengeteg infóért!
Valahogy csak sikerül majd.
Ilyennel még nem foglalkoztam, csak úgy motoroztam papírok nélkül, mert a községben jó fej a rendőr és nem szolt soha. A jogsim is friss.
Pancsim volt korábban, de nem készültem el a felújításával, ezért eladtam és vettem az orosz csodát. Egyébként nagyon szinpatikus és könnyen szerelhető. Aszívem vágya egy Ural.
Neked milyen géped van?

Tibor



tiborrich :: 2006. augusztus 16. 23:09 :: ::




Szia

Mindenképp kell az adásvételi. Akkor irasson a Papával az aki tőle vette és azzal írj te is egyet, hogy megvetted.

Az újraforgalombahelyezéshez nem kell az a személy aki kivonta a forgalomból, mégha azt is mondják az okmányirodában!

Nézd meg ki és miért vonta ki a forgalomból! (a forgalmiban benne kell lennie ), és hogy végkegesen vagy ideiglenesen lett-e kivonva

Ismételt forgalomba helyezéshez kelleni fog: -régi forg. engedély
-kötelező gépjármű felelősségbiztosítást igazoló kötvény
-a forgalmi és a törzskönyv illetékének megfelelő illetékbélyeg (de ma már ilyen nincs hanem csekken kell befizetni az összeget)
-az új rendszámtábla árának befizetését igazoló postai feladóvevény
-közlekedési hatóság által kiadott Műszaki adatlap
-Eredetiségvizsgálat
-személyi ig.

Lehet hogy valami kimaradt...
Én azt csináltam hogy bevittem a gépet Budapesten egy eredetiségvizsgálatot végző céghez, és kértem hogy mindent intézzenek el egyben ami az ismételt forgalombahelyezéshez kell (végleg kivonták a forgalomból és még a régi forgelmim sem volt meg). Ha elvállalják, nekik gyorsabb az ügyintézés mert nem állnak sorban az okmányirodában, és ismerik a kiskapukat.
Nekem pl azt mondták az okmányirodában hogy az eredeti tulaj csináltassa meg újra az lveszett forgalmit, amit rögtön érvénytelenítenek is és az alapján megcsinálják az újat napersze
Szóval ilyeneket hagysz ki ah nem te intézed...

Hirtelen ennyi
Zsolt



Zsolt :: 2006. augusztus 16. 15:47 :: ::




Sziasztok!

Szeretnék kérni egy kis segítséget!
Az utolsó szigetszentmiklósi börzén vettem egy Izs Planeta 2-est. A régi papírja megvan, és már kivonták a motort a forgalomból. Az utolsó jogos tulaj egy papa Székesfehérvárott, aki nem akar hallani adásvételiről, mivel nem nekem adta el a gépet. Szükséges egyáltalán vele szerződést írni, vagy megkerülhető?
Mire kell számítanom, ha eljutok a motorral a vizsgáig (követelmények, anyagiak, egyebek)?
Előre is köszönöm!

tiborrich



tiborrich :: 2006. augusztus 16. 10:47 :: ::




:HELLÓ IZS MÁNIÁSOK . NEKEM EGY 56 ÍZSEM VAN ÉS AZT TUDOM MONDANI HOGY EZZEKET A MOCIKAT 90 ES ÉVEKTÖL NINCSENEK NYIVÁNTARTÁSBAN AZ OKMÁNYIRODÁBA AZT MONDTÁK VIZSGAKPM OKMÁNYIRODA HA,NINCS PAPIR AKKOR AZ OKMÁNYHIVATTAL ADPAPIR EREDETVIZSGA UTÁN DE NEM EGYSZERŰ A DOLOG

SOK SZERENCSÉT KIVÁNOK GABESZ




TAKÁCS GÁBOR :: 2004. november 24. 18:37 :: ::




Szasztok!
Papírproblémám a csúcson!
Megelégeltem,hogy motorom csak fészert és garázst látott még.
Ezért akitől vettem, most írattam egy adásvételit.Ezt beadtam a falum okmányírodájába,ott nem találták a forgalmi papírjait ezért központilag keresem.
Hát nem tudom mi lesz...mert a vázon megtaláltam a régi rendszámát.
Kiváncsi vagok mi lesz!



antal :: 2004. október 25. 12:40 :: ::




Sziasztok!

Nekem egy veteránvizsgás 49-esem van.

Ha a motort még az eredeti tulaj vonatta ki a
forgalomból akkor bárhány embernek is volt a birtokában csak a jelenlegi tulajnak kell átiratnia és a
kccm dijat kifizetnie. DE meg kell lenni minde egyes tulaj által kötött szerződésnek vagy másolatának.EZÉRT ha a forgalmiban benne van a kivonás dátuma pl:1978.01.01 akkor irsz egy adásvételit az EREDETI TULAJ + GIPSZ JAKAB névvel 1978.01.03 időpontal (lehetőleg létező, nagykoru, élő személy legyen) majd egyet GIPSZ JAKAB + SAJÁT NEVED 2004.06.30-as időpontal és kész . Ugyanis forgalomból végleg kivont jármüre nem vonatkozik átirási kötelezettség,amig ujra forgalomba nincs helyezve .

üdv és IZSten legyen veletek!



BOLTOS :: 2004. június 30. 22:04 :: ::




Én 1999-ben vettem egy 250-es Jawát a negyedik tulajdonostól. A forgalmiban természetesen még az első tulaj szerepelt, aki már régen meghalt. (A motor nem volt kivonva forgalomból, még rajta volt az OC-s rendszám, amivel akkoriban már nem "illett" közlekedni). Írtam egy adásvételit az akkori dátummal, és kötöttem egy biztosítást, majd egyszerűen átírattam (akkor még a rendőrségen). (Az első tulaj özvegyétől meg kellett kérdezni egy-két olyan adatot, ami a forgalmiban nem szerepel, de az adásvételi nyomtatványon fel kell tüntetni.) Az átíráskor kicserélték a forgalmit és a rendszámot, azóta is így használom (viszont ha egy héttel később íratom át, akkor már kellett volna erediségvizsgálat is, ezért volt sürgős.)



h2co3 :: 2004. június 7. 10:52 :: ::




Elkszült a DKW(azaz ős IZS)mótorfelujitásom,mennék vele vissza Afrikába,de nincs papirja. Megrogytam a hatóságoktól(Okmányiroda,Veterán-minősités,Bm. Nyilvántartó stb.) tehát kellene müszaki-vizsgás papir+rendszám. Adhatok cserébe:rendszám-leadási papirokat l976 évből,nyilvántartásban szereplő rend-számot(ennek papirja viszont elveszett,de a tulaj tudom kicsoda),valamint harmadszor olyan forgalmit ,aminek nincs müszaki vizsgája és persze van kp.-m
Esetleg nem tudtok utitársat?Előző utamon egyedül voltam,de kórházban végeztem a bennszülöttek miatt.Juniusban indulnék pár hónapra csak.Info6-2o-
995-44-6O kössz.



szor :: 2004. május 19. 21:28 :: ::




Szia Benedek!

Mail ment P3 papír ügyben!

Üdv!
Maci



Maci :: 2004. február 10. 14:03 :: ::




Szia Igor!

Beszéltem a sráccal, még ő sem ért végig a folyamaton, és kezd a végeredmény is 2ségesé válni, de ha sikeres lesz, közzé teszi.



Maci :: 2004. február 10. 13:02 :: ::




Szia Maci

Érdekelne ez a megoldás ha tudod ird már le részletesebben.
Köszi



igor :: 2004. február 3. 23:03 :: ::




Szia Igor!

Egy gödöllői barátom egy K-750-est hozott be, itthon írt egy nyilatkozatot, miszerint a motor az övé, papírok nélkül vette, vállal érte minden felelősséget, ezt közjegyzővel ellenjegyeztette, ennek alapján pedig a nevére írták. Vasárnap találkozom vele, igyexem megtudni tőle pontosabb részleteket is.

Üdv!
Maci



Maci :: 2004. január 23. 7:38 :: ::




Hali!!!
Van egy Dnyeper ami a SU-ból lett áthozva és semmi papirja sincs.
Valaki tudna segiteni hogy lehetne itthon bejegyeztetni a gépet???
Nagyon zsír a motor kb 6000 km van benne és úgy néz ki mintha most jött volna ki a gyárból egy öreg katonáé volt.



igor :: 2004. január 22. 22:43 :: ::

« »