|
|
|
|
|
|
|
|
|
Szia Maci!
Kösz a segítséget, körbetömítettem a henger alatt (papír+F.BS), egyelőre úgy látszik, működik. Probléma még a karbival volt, másik (működő motorról leszedett) karbival első rúgásra indult!!! (De a biztonság kedvvért még előtte csináltam meg a tömítést.) Idáig működik, most a karbival beállítással szórakozom.
A csevegővel tényleg volt egy kis probléma, de megcsináltam. (Igazad van, néha egy kicsit gázos a rendszer, de az ingyenes fórumok közül talán még ez a legjobb... :-()
Ja: kompressziót hogy tudnék mérni?
Üdv: Benedek
|
|
|
|
|
soveny
:: 2003. június 15. 18:56
::
:: |
|
|
|
|
|
Sziasztok!
Egy Komar moped "restaurálásán" dolgozom, a problémám az, hogy motorgenerál után nem akarja beszívni a benzin-levegő keveréket a gép. Akárhogy pedálozom, nem indul. Csak egy esetben, ha befogom légszűrőt. Ilyenkor egész sokáig tudom járatni, de elég nagy fordulatszámon megy a gép, gondolom, nem tesz túl jót a frissen fúrt hengernek, meg az új dugónak/csapágyaknak... Próbálkoztam a karbi állítgatásával, de nem jártam túl sok eredménnyel. Okozhatja ezt a karurátor-beállításon túl egyén probléma is?
Előre is köszönöm a segítséget, üdv: Benedek
|
|
|
|
|
soveny
:: 2003. május 25. 20:12
::
:: |
|
|
|
|
|
|
|
| |