Belép
Regisztráció

Keresés:


IZS.hu » Fórum » Szerelés » Kétütemű problémák - keverék felszívása


« »




Szia!

23-a, hétfőtől vagyok két hétig, elvileg folyamatosan. Ha a szerda összejönne, madarat tudnál velem fogatni! (Remélem, ez elég ösztönzően hat... ) A hétvégi büdzsémnek igen jót tenne...

Üdv!
Maci



Maci :: 2003. június 16. 12:29 :: ::




Szia Maci!

Kösz a leírást, gondolhattam volna... :-) Szerda ügyben ma még felhívlak, de sajnos nem vagyok benne biztos, hogy jó lesz. Utána mikortól vagy?

Kösz a segítséget, üdv: Benedek



soveny :: 2003. június 16. 8:43 :: ::




Szia!

Leginkább kompressziómérővel. Egy helyes kis eszköz, amit a gyertya helyére, a gyertyamenetbe csavarnak be és egy analóg v. digitális kijelzőhöz csatlakozik. Jól megtekered a pedált, a szerkezet pedig kiírja a legnagyobb kompressziót, amit generálni tudtál. Elvileg minden szervízben van, ahol benzines járműveket javítanak. (A dieselesekben is, csak az neked nem jó.) Ha tudsz jönni szerdáig, akkor adom a zárócsavarokat is.

Üdv!
Maci



Maci :: 2003. június 16. 7:15 :: ::




Szia Maci!

Kösz a segítséget, körbetömítettem a henger alatt (papír+F.BS), egyelőre úgy látszik, működik. Probléma még a karbival volt, másik (működő motorról leszedett) karbival első rúgásra indult!!! (De a biztonság kedvvért még előtte csináltam meg a tömítést.) Idáig működik, most a karbival beállítással szórakozom.

A csevegővel tényleg volt egy kis probléma, de megcsináltam. (Igazad van, néha egy kicsit gázos a rendszer, de az ingyenes fórumok közül talán még ez a legjobb... :-()

Ja: kompressziót hogy tudnék mérni?

Üdv: Benedek



soveny :: 2003. június 15. 18:56 :: ::




Ja, a csevegő szerinted úgy működik, ahogy kellene működnie? Nekem valahogy nem jön össze...



Maci :: 2003. május 26. 7:25 :: ::




Szia!
Falslevegő esetleg? Illetve én még mérnék egy kompressziót is a helyedben. Az ördög nem alszik...



Maci :: 2003. május 26. 7:17 :: ::




Sziasztok!

Egy Komar moped "restaurálásán" dolgozom, a problémám az, hogy motorgenerál után nem akarja beszívni a benzin-levegő keveréket a gép. Akárhogy pedálozom, nem indul. Csak egy esetben, ha befogom légszűrőt. Ilyenkor egész sokáig tudom járatni, de elég nagy fordulatszámon megy a gép, gondolom, nem tesz túl jót a frissen fúrt hengernek, meg az új dugónak/csapágyaknak... Próbálkoztam a karbi állítgatásával, de nem jártam túl sok eredménnyel. Okozhatja ezt a karurátor-beállításon túl egyén probléma is?

Előre is köszönöm a segítséget, üdv: Benedek



soveny :: 2003. május 25. 20:12 :: ::

« »