|
|
|
|
|
|
|
|
|
Híres: Jó az az YBR, nincs azzal semmi gond, hát akik meg Simsonnal járnak túrázni!
https://hegylakok.hu/2017/03/legdurvabb-tartosteszt-yamaha-ybr125-440-ezer-kilometer-utan/
Még lehet én is bevállalok egy ilyen gépet!!!
Küldhetnél itt fotókat a gépedről!!!
Köszi!!!
|
|
|
|
|
IZS73
:: 2018. március 1. 21:57
::
:: |
|
|
|
|
|
Híres: Ma már egyébként azon gondolkodtam, hogy ha az új tulajnak nem fog kelleni a motor egy idő után, úgy alakul, akkor mondom neki, hogy szóljon először nekem, mert visszavásárolom. Ez most olyan műszaki állapotban volt, hogy nem sok ilyet találni itthon szerintem. Egyébként a JAWA-nak a Velorex oldalkocsi konkrétan olyan kicsi, hogy gyerek is csak egy fér el benne, én konkrétan bele se tudok ülni, de jobb is ha nem, mert rövid időn belül kitaposnám úgy is az üvegszálas alját. Mielőtt elvitték a motorom, azon gondolkodtam, hogy leveszem az oldalkocsit, és külön eladom, mert szerintem simán el tudtam volna adni, ez sokkal nagyobb, mint akár a JAWA vagy Duna oldalkocsik, ebben kényelmesen elfért egy felnőtt is.
|
|
|
|
|
IZS73
:: 2018. február 26. 23:35
::
:: |
|
|
|
|
|
Híres: OK! mindenképp! Üdv! ...de arra rájöttem, hogy építeni nagyon nagy bátorság, mivel anno 1997-ben egy Pannónia fogatot építettem, az nagyon szuper volt, viszont az IZS, sajnos a közelébe nem tudott lépni kezelhetőség tekintetében. Tapasztalatból mondom most már, csak épített, összeépített fogatot szabad vásárolni, amit ki tud próbálni az ember, és ha tetszik, kezes, elég erős, stb., akkor szabad vele foglalkozni. Az olyan építése, mint amilyen még nem volt magának az embernek esetleg, na az mindig lutri lesz. Tegnap már próbáltam egy JAWA Twin Sportot Velorexel, öcsém ült mellettem benne, olyan volt, mint ha semmit nem húzott volna, pedig ugyan a Velorex könnyű oldalkocsi, de öcsém 95 kg! Ha közreműködik az eladó, akkor elhozom, csak nagyon messze van, és szeretném a segítségét kérni, hogy ott legyen leműszakiztatva, hogy itthon ne kelljen megint futózni, hanem mielőtt elhoznám eredetvizsga és műszaki, majd hozom haza, úgy egy futózásból megúsznám a fel le cibálást. Csak nem egyszerű eset az eladó, hogy az árból nem enged, az már egy dolog, de ha ebben sem működik közre, akkor megnézek még egy közelemben lévő másikat is szombaton.
|
|
|
|
|
IZS73
:: 2018. február 26. 23:11
::
:: |
|
|
|
|
|
Híres: Azt tudod, hogy hogy kell nézni a főtengely hajtókar lóg-e? Mert sokszor kézzel rángatva, nem biztos, hogy érezhető a kottyanás! Megfogod a hajtókart, engeded, hogy lógjon a levegőben a főtengely a hajtókarnál fogva, majd másik kezeddel, tenyérrel elkezded ütni a hajtókar felső szem tetejét függőlegesen lefelé. Ha lóg a hajtókar, akkor apró kopogásokat fogsz hallani, ha nem lóg, nem hallasz semmit, csak a kéz ütéseit. Szóval így is vizsgáltad? A lényege, ha ezzel a vizsgálattal nincsenek koppanások, akkor a motorban sem fog kopogni, ha viszont ezzel a vizsgálattal már vannak koppanások, akkor az ennek a többszörösével fog kopogni magas fordulaton vagy terhelés alatt.
|
|
|
|
|
IZS73
:: 2018. február 17. 18:22
::
:: |
|
|
|
|
|
|
|
| |