Híres: Szerintem nem tipikus női motor kinézetre, de nekem nagyon bejön a formája meg a kecsessége, a nagy kerekek, 18"??? Szép motor kifejezetten, szerintem!

Más! Egy kis IZS téma...
Rákerestem az Index Fórumon, hogy van-e valami IZS fórum alatt, 2000-ben nyitott valaki egy ilyen topikot, majd 2014-ben volt az utolsó bejegyzés, és a 15 év alatt mindössze 11 bejegyzés született! :-( Csak mihez tartás végett, pl. Romet topikban mai napig mennek a hozzászólások, 14.000 körül jár a hozzászólások száma. Méltatlanul elfelejtették és eldobták az IZS motorokat, ez a véleményem! Egy csomó motorkerékpár, akár MZ-k, stb., szerintem sok fel sem veheti műszakilag a versenyt az IZS-el, és még is a mai napig van rajongó tábora. Ok, lehet gyorsabb motorok, de ki akar száguldozni akár egy TS 125 vagy TS 250 MZ-vel is, azzal sem lehet megállni úgy sem. Kezdem sajnálni, hogy eladtam az öreg vasat!

Előzmény:


IZS73 :: 2018. március 3. 18:32 ::




IZS73: ja,és karburátoros! Ez fontos szempont volt nálam. Kicsit maradi vagyok !

Előzmény:


Híres :: 2018. március 3. 16:23 ::




IZS73: igen,jó a színe is. Más színbe picit furi,de ez így pont fasza!

Előzmény:


Híres :: 2018. március 3. 15:41 ::




IZS73: 350.000ft-ocska volt. Véletlen lett ez,honda cg 125-öst akartam,csak az akkori hirdetések vagy aranyáron mentek,és fel sem hívtam,vagy kb ennyikért,de már motorgenerál után volt,ette az olajat,fústölt,stb. Mind ilyen volt sajna. Aztán véletlen képbe került ez,a szomszéd városban. Megnéztem,kipróbáltam,beleszerettem,és megvettem. A sógorom cimborájának a csajáé volt. Női motor !

Előzmény:


Híres :: 2018. március 3. 15:40 ::




Híres: Na ez az!!! Szuper gép ez, és szép állapotú, jó a szín is! Mennyiért sikerült hozzájutni? Elég jó áruk van, néztem!

Előzmény:


IZS73 :: 2018. március 3. 15:13 ::




IZS73:






Ez lenne a gép!

Előzmény:


Híres :: 2018. március 3. 14:04 ::




IZS73: ja,a lánc szettbe sincs már sok. A telók jók,nem folynak,nem kotyagnak. Fene se tudja. Talán reálisnak tűnhet a km,csak trehány lehetett az első/második tulaj,hogy a krómos dolgokat nem ápolta. Mindent összevetve nem egy leharcolt motor,korának megfelelő esztétikai állapotban. A megtett kilóméterek számát meg csak a jóisten tudhatja csak egy használt motornál !

Előzmény:


Híres :: 2018. március 3. 8:42 ::




IZS73: 2006-os,és nemtudom,hogy mennyi km lehet benne ! 17600 volt benne,mikor megvettem. Nem egy leharcolt motor,majdnemhogy szép😀! Már nem a gyári gumik vannak rajt. A km-hez reális,hogy már cserélték. Az ülése nincs kiülve,a markolataok nincsenek elkopva,viszont mz lábtartógumi volt rajt . Egy dőlésnyom van rajt,a kipufogókönyök krómozása erősen rozsdás. Féktárcsa a km-hez megfelelő,gyári matricák rajt a vázon. Akitöl vettem,az két év alatt 800km-t ment vele. Az adásvételijén láttam az Ő vételi óraállását. Az idáig megtett 3000km alatt semmi oljat nem evett,nem füstöl,úgyhogy motorikusan jó. Még az is lehet,hogy tényleg csak ennyi van benne !

Előzmény:


Híres :: 2018. március 3. 8:19 ::




Híres: Igen, ezért nézegetem én is, ha lesz időm és horgászatra adom a fejem, egy ilyennel tökéletesen meg lehet közelíteni minden célpontot, nem gond neki sem a földút sem a gát, alacsony fogyasztású megbízható konstrukció, mindent összevetve tájat járni, túrázni, vagy munkába járni is tökéletes megoldás. És durva futásteljesítményt lehet kihozni belőle, ezt több helyen is olvastam! A Tiéd hanya évjárat, és mennyit futott?

Előzmény:


IZS73 :: 2018. március 3. 7:29 ::




IZS73: egy igazi kis mindenes. Hétvégente 50-200km-es túrákra szoktam menni,nekem elég. Aszfalt-földút-murvás út,mindenhol jól érzi magát,mint egy mz! És annyit fogyaszt,mint egy simson. Csak ajánlani tudom. /bocs izsesek

Előzmény:


Híres :: 2018. március 2. 20:38 ::




Híres: Tudom, hogy nem egy BÖMÖS, de tudom azt is jól, hogy a BÖMÖS - kivéve a GS-típust - nem alkalmas tájtúrázásra, az YBR 125 pedig kiválló akár földúton is. Gondolhatod mekkorát nyalnék egy földúton, pláne ha poros a BMW-vel, öröm lenne nézni, a 300 kg-ot esély nem lenne megfogni, vagy rúgni egyet lábbal, hogy ha stabilitást vesztenék. Az másra való, viszont kifejezetten gondolkodom tavaly óta a tájtúrázásban is!

Előzmény:


IZS73 :: 2018. március 2. 16:53 ::




Híres: Fejben? ...ott lehet van, én nem tudom megítélni magamról! Amúgy szerncsére nincs, lekopogjam!
Épp néztem, hogy az Index Fórum Totalbike fórumban az első lapon nyomulnak az YBR-es kollégák!

Ez azért nem gyenge, mert ott csak a legtöbbet látogatott fórumos csapatok vannak!

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9125592&la=147054135

Előzmény:


IZS73 :: 2018. március 2. 16:46 ::




IZS73: Baj van??? Azért ez nem egy bömös !

Előzmény:


Híres :: 2018. március 2. 14:38 ::




Híres: Köszi előre is!!! A következő motorom az YBR 125 lesz, az tuti! Nagyon megtetszett a neten fellelhető tesztek és leírások alapján! A formája is nagyon tetszetős számomra!

Előzmény:


IZS73 :: 2018. március 2. 9:49 ::




IZS73: jó kis motor ez,és látod,kicsi motorral is lehet nagyot túrázni ! Majd csinálok képet,és teszek fel.

Előzmény:


Híres :: 2018. március 2. 9:26 ::




Híres: Jó az az YBR, nincs azzal semmi gond, hát akik meg Simsonnal járnak túrázni!

https://hegylakok.hu/2017/03/legdurvabb-tartosteszt-yamaha-ybr125-440-ezer-kilometer-utan/

Még lehet én is bevállalok egy ilyen gépet!!!

Küldhetnél itt fotókat a gépedről!!!

Köszi!!!

Előzmény:


IZS73 :: 2018. március 1. 21:57 ::




IZS73: nekem a többnapos túra a család végett kizárt. A szokásos balatoni utak☺,egy közel-szlovák kiruccanást tervezek még,meg épp ami sikerül ! Azért a motoros szezonban szinte minden hétvégén megyek csatangolni valamerre😆! Másik motort nem tetvezek,egyenlőre. Pont tökéletes nekem ez a pici Ybr! Magányos motoros vagyok !

Előzmény:


Híres :: 2018. március 1. 5:47 ::




Híres: Híres komám! Vannak motoros terveid az idei évre? Hová, mikor, kivel, mivel, és esetleg valami új jövevény beszerzése? Csak így kíváncsiság képpen! A motoros ritkán nyugszik, tudom jól!

Előzmény:


IZS73 :: 2018. február 28. 16:26 ::




Híres: Ha úgy vizsgáltad, mint leírtam, akkor nem lehet vele gond. Ha a felső persely kopott is lenne, abba lehet tenni perselyt vagy javító csapszeget, a derékszögelését meg úgy is mindig le kell ellenőrizni beszerelés előtt, az meg egyengethető.

Előzmény:


IZS73 :: 2018. február 18. 7:41 ::




IZS73: úgy néztem,és úgy itéltem meg,hogy jó ! De tényleg. Nem új,de simán beépíthető. Szerintem.

Előzmény:


Híres :: 2018. február 17. 19:39 ::




Híres: Azt tudod, hogy hogy kell nézni a főtengely hajtókar lóg-e? Mert sokszor kézzel rángatva, nem biztos, hogy érezhető a kottyanás! Megfogod a hajtókart, engeded, hogy lógjon a levegőben a főtengely a hajtókarnál fogva, majd másik kezeddel, tenyérrel elkezded ütni a hajtókar felső szem tetejét függőlegesen lefelé. Ha lóg a hajtókar, akkor apró kopogásokat fogsz hallani, ha nem lóg, nem hallasz semmit, csak a kéz ütéseit. Szóval így is vizsgáltad? A lényege, ha ezzel a vizsgálattal nincsenek koppanások, akkor a motorban sem fog kopogni, ha viszont ezzel a vizsgálattal már vannak koppanások, akkor az ennek a többszörösével fog kopogni magas fordulaton vagy terhelés alatt.

Előzmény:


IZS73 :: 2018. február 17. 18:22 ::










Eladók lennének!!! A henger elméletileg alapméretes,keveset futott,megvan hozzá a dugó is meg a hengerfej. A főtengely az valószínüleg többet futott,de nem lóg,jók a hengergörgős csapágyak is ,nyugodtan beépíthető állapotban van.



Híres :: 2018. február 17. 15:02 ::