Híres: Köszi előre is!!! A következő motorom az YBR 125 lesz, az tuti! Nagyon megtetszett a neten fellelhető tesztek és leírások alapján! A formája is nagyon tetszetős számomra!

Előzmény:


IZS73 :: 2018. március 2. 9:49 ::




IZS73: jó kis motor ez,és látod,kicsi motorral is lehet nagyot túrázni ! Majd csinálok képet,és teszek fel.

Előzmény:


Híres :: 2018. március 2. 9:26 ::




Híres: Jó az az YBR, nincs azzal semmi gond, hát akik meg Simsonnal járnak túrázni!

https://hegylakok.hu/2017/03/legdurvabb-tartosteszt-yamaha-ybr125-440-ezer-kilometer-utan/

Még lehet én is bevállalok egy ilyen gépet!!!

Küldhetnél itt fotókat a gépedről!!!

Köszi!!!

Előzmény:


IZS73 :: 2018. március 1. 21:57 ::




IZS73: nekem a többnapos túra a család végett kizárt. A szokásos balatoni utak☺,egy közel-szlovák kiruccanást tervezek még,meg épp ami sikerül ! Azért a motoros szezonban szinte minden hétvégén megyek csatangolni valamerre😆! Másik motort nem tetvezek,egyenlőre. Pont tökéletes nekem ez a pici Ybr! Magányos motoros vagyok !

Előzmény:


Híres :: 2018. március 1. 5:47 ::




Híres: Híres komám! Vannak motoros terveid az idei évre? Hová, mikor, kivel, mivel, és esetleg valami új jövevény beszerzése? Csak így kíváncsiság képpen! A motoros ritkán nyugszik, tudom jól!

Előzmény:


IZS73 :: 2018. február 28. 16:26 ::




Híres: Ha úgy vizsgáltad, mint leírtam, akkor nem lehet vele gond. Ha a felső persely kopott is lenne, abba lehet tenni perselyt vagy javító csapszeget, a derékszögelését meg úgy is mindig le kell ellenőrizni beszerelés előtt, az meg egyengethető.

Előzmény:


IZS73 :: 2018. február 18. 7:41 ::




IZS73: úgy néztem,és úgy itéltem meg,hogy jó ! De tényleg. Nem új,de simán beépíthető. Szerintem.

Előzmény:


Híres :: 2018. február 17. 19:39 ::




Híres: Azt tudod, hogy hogy kell nézni a főtengely hajtókar lóg-e? Mert sokszor kézzel rángatva, nem biztos, hogy érezhető a kottyanás! Megfogod a hajtókart, engeded, hogy lógjon a levegőben a főtengely a hajtókarnál fogva, majd másik kezeddel, tenyérrel elkezded ütni a hajtókar felső szem tetejét függőlegesen lefelé. Ha lóg a hajtókar, akkor apró kopogásokat fogsz hallani, ha nem lóg, nem hallasz semmit, csak a kéz ütéseit. Szóval így is vizsgáltad? A lényege, ha ezzel a vizsgálattal nincsenek koppanások, akkor a motorban sem fog kopogni, ha viszont ezzel a vizsgálattal már vannak koppanások, akkor az ennek a többszörösével fog kopogni magas fordulaton vagy terhelés alatt.

Előzmény:


IZS73 :: 2018. február 17. 18:22 ::










Eladók lennének!!! A henger elméletileg alapméretes,keveset futott,megvan hozzá a dugó is meg a hengerfej. A főtengely az valószínüleg többet futott,de nem lóg,jók a hengergörgős csapágyak is ,nyugodtan beépíthető állapotban van.



Híres :: 2018. február 17. 15:02 ::