tygrIZS: ez rendben is van! De én most az 56-on dolgozom. Annak a csonkja, de még a csonkfelfogatása is más. A csonk csavarja függőlegesek nem vízszintesek, a csonk karbis vége pedig csőrös. Nagyon meg nem akarom faragni.

Előzmény:


Brutálizs :: 2016. december 16. 22:09 ::




Brutálizs:Nekem izs 250es tz karbim van már jó pár éve. Az ikov Jawa karbit izs fel lehet rakni, átalakítás nélkül. Képtáramban vannak képek róluk. Biztos, hogy a karbi a gond?

Előzmény:


tygrIZS :: 2016. december 16. 21:56 ::




majdánka: Nem jó! Már beletettem az ETZ 250-es 135-ösét de ugyanaz a tünet! Szerintem a furat kicsi amibe a súbertű belemegy!! Egyedül a Pannóniáé vált be, de csak a Planéta 3-ason mert annak olyan a csonkja, hogy minimális módosítással rámegy.De én most az 56-oson dolgozom. Az a karbi (a gyári) egy agyrém!!! Én nem is tudom valaki azt be tudja állítani egyáltalán????

Előzmény:


Brutálizs :: 2016. december 16. 21:26 ::




Brutálizs:
Jó felé tapogatozol, de növeld a karbit kicsit szteroidosabbra. A ts 250 karbi ellátja (tapasztalat)
Az alapötlet nálam is felmerült, de egy izses kolléga már hamarabb megcsinálta, azt áttanulmányozva estem neki az átalakításnak.
A fúvókával játszhatsz még egy kicsit, hátha működik, de számomra kétséges, hogy elég volna a hengerfeltöltéshez a 150-es karbija.
Az általad leírt jelenség nagyobb karbival is előjött, amíg a fúvókát jóval nagyobbra nem cseréltem (azóta is tervben van a 200-as vagy kisebb fúvóka kipróbálása)

Előzmény:


majdánka :: 2016. december 16. 18:55 ::




Sziasztok! Tegnap kísérletezős kedvemben voltam, gondoltam most jött el az idő, hogy kipróbáljam a mz 150-es karbiját az Izsre. Nem lett jó, kicsit megy és leáll. Valaki már próbálkozott ilyesmivel? Esetleg valami tapasztalat ?



Brutálizs :: 2016. december 16. 8:37 ::