Belép
Regisztráció

Keresés:


IZS.hu » Fórum » Szerelés » Gyorsabban!gyorsabban!


« »




Sziasztok!

Hát én is Budapesti vagyok, de megyek bárhová, viszont ha mégis Budapest lenne, akkor olyan helyen kéne, ahol le is tudunk parkolni.....Pl: Geronimo
Én viszont csak Augusztus 10 után érek csak rá.......

Csak megszervezzük!! ;D

Kellemes nyarat!!
Zsolt



Zsolt :: 2005. július 20. 10:57 :: ::




Üdvözletem mindenkinek!

Szerintem körvonalazódnia kellene mostmár az összejövetelnek. Tehát nekem személy szerint Budapest lenne jó, de alkudozhatunk! :-) Van egy-két kultúrált kocsma, pl. a Margit-híd budai hídfőjénél, de várok javaslatokat! :-)

Mit szólnátok egy július 28-hoz? Addig mindenkinek van ideje felkészülni! Vagy azon a héten valamikor, péntek előtt?

Üdv! Benedek



soveny :: 2005. július 15. 9:03 :: ::




Helló!

Nekem MZ Trophy oldalkocsi van, egész jól illik hozzá.

Bizony, a szembeszél és mondjuk egy felüljáró figyelemreméltó menetdinamikai élményekkel gazdagítja a büszke Izsest. DE érdekes élmény 8km-t megtenni a Körös gátján egyesbe, lépésben, felpakolva 3 napi cuccal horgászat után, kiszakadt hátsó szeleppel...
A gyári orosz külsönek semmi baja nem lett...
Idén sajna nem tudok eljutni semmiféle társasági rendezvényre. De jövöre nem hagyok ki semmit!
Dobok föl majd képeket is , ha már kezd alakot ölteni a gápállat.
Most ennyi , sietek.
Csáááá!



thess.HUN :: 2005. július 15. 6:46 :: ::




Szia Thess!


Taulajdonképpen az én Izsem is szinte gyári blokkal rendelkezett, mert ételhordásra használta Szarvason egy Főiskola.....ami azt jelenti hogy a végsebesség 120km/h persze élethalál az utazó pedig 80/90 km/h mert nem merem huzamosabb ideig nagyon pörgetni....de a tapasztalatom az hogy ez igencsak megváltozik szembeszélnél vagy emelkedőnél....ami hármasban mondjuk 60km/h-t jelent kettesben pedig már csak negyvenet.....neked mik a tapasztalataid?

Te kint voltál most Tökölön az orosz motorok találkozóján? Ha igen akkor tuti van képem a motorodról, ha nem ,akkor tudnál küldeni?
Szeretnék én is venni oldalkocsit, de előtte tapasztalatokat gyűjtök.....neked milyen oldalkocsid van?

Eredményes felújítást!! és kellemes nyári hátszelet.
Zsolt



Zsolt :: 2005. július 13. 0:12 :: ::




Szia Zsolt!
Bocs de mostanában nem sok idöm volt netre.Most reagálok. Az ETZ csak egy idétlen vicc akart lenni. Persze, hogy IZS!!!Megvettem 4 éve,200(!) km-rel egy Ukrajnából hozot új blokkal,azóta mentem 1500 km-t.
Óra szerint (km/csasz) ,90 köröli utazóval oldalkocsival ,asszonnyal.A vége 110 egy személlyel.
Hogy belül mi van ,nem tudom (hanyas lánckerék,stb),
de még ezután állok neki felújítani rendesen. Amúgy állandóan kupplung-problémákkal küzdök,már azt a keveset mikor megy.Úgyhogy ÁLLÓháborút folytatok az enyészettel, perpillanat. Most egy VW bogarat újítok fel, ami még kb:2545654125 darabban van,az Izs sajna csak ezután következik.Ember tervez, asszony rendez...
Eddig csak karbit cseréltem a motoron,Jikovot gyárira,
kb:30% teljesítménynövekedés. A java csak ezután jön.
Hengerfejböl le úgy 1.5-2 mm-t, csapágyak,szimmeringek cseréje stb,stb.Ja és persze kipufogó helyett egy üres csö és kész.
Ha egyszer elérek ezekhez folyamatosan a nagyérdemü elé tárom tapasztalataimat. Addig is irigykedek, mikor kétütemü hangot hallok(ami nem Trabant)!!!
Csááááá!!!!!!!!!
---------====thess=-----------



thess.HUN :: 2005. július 11. 17:51 :: ::




Szia Thess!

Nekem nem volt világos a leveled....az ETZ-vel 90 az utazó, vagy az IZS-zsel?
Ha az IZS-zsel, akkor be is kapcsolódhatsz a csevegésbe, mert én pl. nem tuningolni szeretnék, csak helyreállítani és mindent jól beállítani (gyújtás, hengerfejtömítés,porlasztó,...), persze hogy nem versenygép egy IZS, de érzem hogy pl a jelenlegi 18 fogas első lánckerékkel bikaerős,de a fordulaszám miatt nem megy többet 80-nál, a 21 fogassal pedig bír menni 110-et is de négyesben vagy két személlyel már nagyon gyenge....



Zsolt :: 2005. május 19. 0:17 :: ::




Hello Morgoncok!
Elöször is az Izs nem gyorsvonat.
Másodszor:aki 100-nál többet akar vegyen ETZ-t!
-merazkúúl!-...ehe...
Nekem oldalkocsival ,asszonnyal 90 az utazó.És tiszta koksz a csö és kifúj a hengerfejnél...
Mi lesz itt ha mindent megcsinálok!?

Na pusszpá mindenkinek!
Ui:ne morogjatok!Megy amennyit megy , oszt' akna...



Thess :: 2005. május 18. 19:26 :: ::




Nekem nem a pesti utak hanem a nővérem a biciklimmel nekiment a korlátnak a Árpád hídon és az okozot nyolcast :-/ Csak nekem a biciklivel.

De attol még nem a legjobbak az utak! >



Donkacsa :: 2005. május 12. 17:51 :: ::




A pesti utak engem is megajándékoztak két szép nyolcassal elől-hátul. >



hotrodder :: 2005. május 11. 16:19 :: ::




Sziasztok!

beraktam előre a 22 fogas lánckereket,ami azt jelenti, hogy jóval gyengébb lett a gép, főleg csak szólóban lehet használni. Tulajdonképpen a négyes sebesség eltünt...hiába tudna gyorsabban menni négyesben márcsak szélcsendben vízszintes talajon gyorsul , viszont sikerült hármasban kihúzatnom 110km/h-ig.
Négyesben már nem tudom a fordulatszámot növelni
Két emberrel (+esetleg egy túránál csomagokkal) viszont hármasban 70-80-ig megy aztán négyesben vissza 80-70 aztán 60km/h. Nem érte meg. Visszateszem az eredeti fogaskereket, hogy erősebb legyen és a négyesnek is legyen értelme....
hát ennyi
Kátyúmentes utakat !- istenem hogy mennyit anyázok pesten, ez egy rémáloooom!!!
Zsolt



Zsolt :: 2005. május 11. 10:21 :: ::




Hali
A 22 lánckerék legyengiti rendesen a gépet, csak egy személyel megy rendesen. Nekem Planeta 2 van.



igor :: 2004. szeptember 19. 12:23 :: ::




Szia Igor!

Nem kevés egy kicsit ez az 1-2 mm előgyújtás? Ha jól tudom, 3,5-4 mm környékén ajánlják a 3-01 esnek, nekem is azon a környéken van (nem mértem, nem is állítottam pontosan soha, de valahol ott kell lennie)... :-/

Mindenesetre a 120 km/h magáért beszél, nem gyenge... ;D A 22-es lánckerék nem gyengít rajta túl sokat? Majd kérek tanácsot, ha eljutok egyszer az Izs chopperig! :-))

Üdv! Benedek



soveny :: 2004. szeptember 14. 19:25 :: ::




Szia Igor!

Mi nem variáltunk semmit, a P3-03-asokon már gyárilag más kialakítású az égéstér.
Hali!



Maci :: 2004. szeptember 14. 7:02 :: ::




Hali!
Maci engem érdekelne pontosan mit variáltatok a hengerfelyen. Légyszi ird le részletesebben.
Köszi!



igor :: 2004. szeptember 13. 22:41 :: ::




Zsolt motorján már megvariálták a hengerfejet az udmurtiak, ezzel érték el a 7,5-es sűrítési arány 8,5-esre növelését a P3-03-asokon. Ja, meg a +2 lovat... ;D



Maci :: 2004. szeptember 13. 7:15 :: ::




22 fogas lánckerék csak egy szeméjes a két szeméjt nem szereti igazán (ott már legyöngül ).Harmadikban 80km/h-ig kilehet húzatni egy szeméjel utána dobom föl 4-be. Mondtak egy olyat hogy a hengerfelyböl le kell szedetni 2mm. Igy jobb lesz a sürités és a nagyobb oktálszámu benzint is jobban tudja hasznositani.



igor :: 2004. szeptember 12. 22:35 :: ::




Hali

Elöszöris 95-öst tankolj bele és 20-asra keverd ki!
A subert lentröl a 3. állásban van a levegö csavar 2.5 fordulat és a szivató 1/2 állásban van. A gyujtás a holtpont elött kb 1-2 mm van.



igor :: 2004. szeptember 12. 22:23 :: ::




Hello Igor!

Mit jelent nálad a finomállítás?
Milyen magasra tegyem a tűszelepet.
Elöl már 22 fogú, a karburátor K62, és kb a 90-et viszi, megfelelő hosszúságú kifutópálya mellett.
Kösz, ha van tipped.
Jó hétvégét!



Zsolt :: 2004. szeptember 12. 20:16 :: ::




Hali!!!
A karburátro pontos tipusa K62.
Egy kis finom állitás eredménye 120Km/h lett.



igor :: 2004. szeptember 1. 20:37 :: ::




Hali!
Sikerült már valakinek 100Km/h fölé tornázni az Izs-t???
Nekem sikerült ;D.
Nekem egy Planeta 2 van.
Az első lánckereket kicseréltem 22 fogura a karburátort meg egy 67 számjelzésüre (ha jól tudom 3/3 Planeta karburátora). A beállítások után hirtelen megtáltosodott a gép és a vége 110Km/h volt ;D ;D ;D.
A nagy lánckerék miatt nemis pörgött tulságosan a motor.



igor :: 2004. augusztus 31. 22:04 :: ::

« »