|
 |
|
 |
|

|

|

|
|
Sziasztok!
Hát én is Budapesti vagyok, de megyek bárhová, viszont ha mégis Budapest lenne, akkor olyan helyen kéne, ahol le is tudunk parkolni.....Pl: Geronimo
Én viszont csak Augusztus 10 után érek csak rá.......
Csak megszervezzük!! ;D
Kellemes nyarat!!
Zsolt
|
|

|
|
 |
Zsolt
:: 2005. július 20. 10:57
::
:: |

|

|

|

|
|
Helló!
Nekem MZ Trophy oldalkocsi van, egész jól illik hozzá.
Bizony, a szembeszél és mondjuk egy felüljáró figyelemreméltó menetdinamikai élményekkel gazdagítja a büszke Izsest. DE érdekes élmény 8km-t megtenni a Körös gátján egyesbe, lépésben, felpakolva 3 napi cuccal horgászat után, kiszakadt hátsó szeleppel...
A gyári orosz külsönek semmi baja nem lett...
Idén sajna nem tudok eljutni semmiféle társasági rendezvényre. De jövöre nem hagyok ki semmit!
Dobok föl majd képeket is , ha már kezd alakot ölteni a gápállat.
Most ennyi , sietek.
Csáááá!
|
|

|
|
 |
thess.HUN
:: 2005. július 15. 6:46
::
:: |

|

|

|

|
|
Szia Thess!
Taulajdonképpen az én Izsem is szinte gyári blokkal rendelkezett, mert ételhordásra használta Szarvason egy Főiskola.....ami azt jelenti hogy a végsebesség 120km/h persze élethalál  az utazó pedig 80/90 km/h mert nem merem huzamosabb ideig nagyon pörgetni....de a tapasztalatom az hogy ez igencsak megváltozik szembeszélnél vagy emelkedőnél....ami hármasban mondjuk 60km/h-t jelent kettesben pedig már csak negyvenet.....neked mik a tapasztalataid?
Te kint voltál most Tökölön az orosz motorok találkozóján? Ha igen akkor tuti van képem a motorodról, ha nem ,akkor tudnál küldeni?
Szeretnék én is venni oldalkocsit, de előtte tapasztalatokat gyűjtök.....neked milyen oldalkocsid van?
Eredményes felújítást!! és kellemes nyári hátszelet.
Zsolt
|
|

|
|
 |
Zsolt
:: 2005. július 13. 0:12
::
:: |

|

|

|

|
|
Szia Zsolt!
Bocs de mostanában nem sok idöm volt netre.Most reagálok. Az ETZ csak egy idétlen vicc akart lenni. Persze, hogy IZS!!!Megvettem 4 éve,200(!) km-rel egy Ukrajnából hozot új blokkal,azóta mentem 1500 km-t.
Óra szerint (km/csasz)  ,90 köröli utazóval oldalkocsival ,asszonnyal.A vége 110 egy személlyel.
Hogy belül mi van ,nem tudom (hanyas lánckerék,stb),
de még ezután állok neki felújítani rendesen. Amúgy állandóan kupplung-problémákkal küzdök,már azt a keveset mikor megy.Úgyhogy ÁLLÓháborút folytatok az enyészettel, perpillanat. Most egy VW bogarat újítok fel, ami még kb:2545654125 darabban van,az Izs sajna csak ezután következik.Ember tervez, asszony rendez...
Eddig csak karbit cseréltem a motoron,Jikovot gyárira,
kb:30% teljesítménynövekedés. A java csak ezután jön.
Hengerfejböl le úgy 1.5-2 mm-t, csapágyak,szimmeringek cseréje stb,stb.Ja és persze kipufogó helyett egy üres csö és kész.
Ha egyszer elérek ezekhez folyamatosan a nagyérdemü elé tárom tapasztalataimat. Addig is irigykedek, mikor kétütemü hangot hallok(ami nem Trabant)!!!
Csááááá!!!!!!!!!
---------====thess=-----------
|
|

|
|
 |
thess.HUN
:: 2005. július 11. 17:51
::
:: |

|

|

|

|
|
Szia Thess!
Nekem nem volt világos a leveled....az ETZ-vel 90 az utazó, vagy az IZS-zsel?
Ha az IZS-zsel, akkor be is kapcsolódhatsz a csevegésbe, mert én pl. nem tuningolni szeretnék, csak helyreállítani és mindent jól beállítani (gyújtás, hengerfejtömítés,porlasztó,...), persze hogy nem versenygép egy IZS, de érzem hogy pl a jelenlegi 18 fogas első lánckerékkel bikaerős,de a fordulaszám miatt nem megy többet 80-nál, a 21 fogassal pedig bír menni 110-et is de négyesben vagy két személlyel már nagyon gyenge....
|
|

|
|
 |
Zsolt
:: 2005. május 19. 0:17
::
:: |

|

|

|

|
|
Hello Morgoncok!
Elöször is az Izs nem gyorsvonat.
Másodszor:aki 100-nál többet akar vegyen ETZ-t!
-merazkúúl!-...ehe...
Nekem oldalkocsival ,asszonnyal 90 az utazó.És tiszta koksz a csö és kifúj a hengerfejnél...
Mi lesz itt ha mindent megcsinálok!?
Na pusszpá mindenkinek!
Ui:ne morogjatok!Megy amennyit megy , oszt' akna...
|
|

|
|
 |
Thess
:: 2005. május 18. 19:26
::
:: |

|

|

|

|
|
Sziasztok!
beraktam előre a 22 fogas lánckereket,ami azt jelenti, hogy jóval gyengébb lett a gép, főleg csak szólóban lehet használni. Tulajdonképpen a négyes sebesség eltünt...hiába tudna gyorsabban menni négyesben márcsak szélcsendben vízszintes talajon gyorsul , viszont sikerült hármasban kihúzatnom 110km/h-ig.
Négyesben már nem tudom a fordulatszámot növelni
Két emberrel (+esetleg egy túránál csomagokkal) viszont hármasban 70-80-ig megy aztán négyesben vissza 80-70 aztán 60km/h. Nem érte meg. Visszateszem az eredeti fogaskereket, hogy erősebb legyen és a négyesnek is legyen értelme....
hát ennyi
Kátyúmentes utakat !- istenem hogy mennyit anyázok pesten, ez egy rémáloooom!!!
Zsolt
|
|

|
|
 |
Zsolt
:: 2005. május 11. 10:21
::
:: |

|

|

|

|
|
Hello Igor!
Mit jelent nálad a finomállítás?
Milyen magasra tegyem a tűszelepet.
Elöl már 22 fogú, a karburátor K62, és kb a 90-et viszi, megfelelő hosszúságú kifutópálya mellett.
Kösz, ha van tipped.
Jó hétvégét!
|
|

|
|
 |
Zsolt
:: 2004. szeptember 12. 20:16
::
:: |

|

|

|

|
|
Hali!
Sikerült már valakinek 100Km/h fölé tornázni az Izs-t???
Nekem sikerült ;D.
Nekem egy Planeta 2 van.
Az első lánckereket kicseréltem 22 fogura a karburátort meg egy 67 számjelzésüre (ha jól tudom 3/3 Planeta karburátora). A beállítások után hirtelen megtáltosodott a gép és a vége 110Km/h volt ;D ;D ;D.
A nagy lánckerék miatt nemis pörgött tulságosan a motor.
|
|

|
|
 |
igor
:: 2004. augusztus 31. 22:04
::
:: |

|
|
|
 |
|
 |
|
| |