|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hi Andris!
Igen, az edzés egyelőre hanyagolva van, maradok a két keréken! ;D Egyébként örülük, hogy erre is jársz néha! :-) Tényleg, mi ez a Peripatos-dolog? Körbenéztem a lapon, vannak érdekes dolgok, de mi ez pontosan? Te jársz még edzésre?
Na, remélem visszatérsz még, aztán válaszolsz (nem úgy, mint én szoktam! :-))! Előfordulhat, hogy a Jakab kint volt 7végén a vb-n? Mintha őt láttam volna tv-ben... Mármint a nézőtéren! ;D SMS-re nem válaszol, sz'al nem tudom...
Tehát még1szer üdv! Benedek
|
|
|
|
|
soveny
:: 2004. március 9. 21:05
::
:: |
|
|
|
|
|
Helo
Bence
Edzés elhanyagolod?
Andris
egyébként
http://freeportal.hu/peripatos
|
|
|
|
|
Peripatos
:: 2004. február 28. 9:31
::
:: |
|
|
|
|
|
Szia Maci!
Köszi a visszajelzést !
Hát igen az IZS egy stram "kis" motor , ennek szemszögéből talán mind egy is , hogy milyen a kémény...csak a ccm miatt gondoltam hogy (350re 650-es kipuf) visszafogna valamennyit...
Ez a motor egy merevvázas low rider és érdekelne hogy milyen kidörrentőt ajánlasz rá (esztétikailag , hang, és teljesítmény)
Thx !
Pogi
|
|
|
|
|
Pogi
:: 2004. február 26. 9:01
::
:: |
|
|
|
|
|
Szia Pogi!
Hááát, ez egy nem 1szerű dolog. Elméletileg a 2ütemű motoroknál a résvezérlés miatt a kipufogórendszer erősen befolyásolja a teljesítményt. A könyökcső íve, hossza, átmérője, a konfúzor és diffúzor szöge, kezdeti és végátmérője, a végcső hossza és átmérője mind-mind fontos tényező. Mint mondtam, elméletileg. ;D A végcsövet eleve nem igazán alkalmazták az udmurtiak, 79-től pedig a konfúzor-diffúzor klasszikus párosítását is elhagyták, onnantól kezdve mégis kicsit erősebbek lettek a gépek, minden elméletnek ellentmondva. ;D Ráadásul CC barátom teljesen lecserélte a Planeta 3-asán a gyári kipufogórendszert, és az újnál nem foglalkozott a műszaki paraméterekkel, csak az esztétikummal, az Izse mégis ment, mint a rakéta. Én ebből magamnak azt a következtetést vontam le, hogy a gyári kipufogó lecserélésével nemigen tudsz elvenni a teljesítményből, ellenben ha egyszer gyártana vki egy olyat, ami az elméletileg optimális paramétereknek megfelel, az sokat javítana a dolgokon... ;D
Üdv!
Maci
|
|
|
|
|
Maci
:: 2004. február 26. 7:53
::
:: |
|
|
|
|
|
Szia Maci!
Kösz a tippet a takarításról, ha sikerül benyót szereznem megcsinálom. Szétszedés ügyben a Planeta 1-es kipufogóról érdeklődtem, hogy valahogy sikerüljön a horpadásokat rendbetenni...
Találkozó: Rendben, de közben változott a helyzet, így egy-fél kettő körül tudnék odaérni a munkahelyedre, ha az jó. Egy-két alaktrész viszont nem kéne, ezek:
[b]1.: [/b]Fesszabályzó, ez már van mind a két géphez,
[b]2.: [/b]KM óra, pontosabban nem a 2500 Ft-os, hanem amiz hirdettél 1500-ért (fekete számlappal, mert az volt az enyémen is (Planeta 3)),
[b]3.: [/b]Kis lánckerék nem kell,
[b]4.: [/b]Lámpakapcsoló csak később kell,
[b]5.: [/b]Egyelőre lánc sem kell, egy már van,
[b]6.: [/b]Lámpakapcsoló: megbeszéljük
[b]7.: [/b]Berúgókar: beszélünk pénteken róla.
[b]8.: [/b]Szivatókar majd csak a másik kormányhoz kell, egyelőre várjon még!
[b]9.: [/b]Kéne még: dekompresszor karnak a [b]bilincs[/b]e (a kormányra)
Nagyjából ennyi lenne, pénteken találkozunk.
Szia, és kösz a segítséget: Benedek
|
|
|
|
|
soveny
:: 2003. április 2. 20:33
::
:: |
|
|
|
|
|
Szia!
Ez az a pár, amit a hétvégén vittél? Mert ha igen, akkor én sem tudom... :-D Ha ellenben későbbi változat (Planeta 2, 3-01), akkor fával szorgosan kocogtasd körbe az akuszticsnij filtr-t, majd egy combos patentfogóval szoríts rá a peremére és rángasd ki. Ha van rajta olyan króm, amit meg szeretnél őrizni, a dobot kb. vízszintesen fektesd a földre, jól fedd be vizes homokkal (lehetőleg alá is kerüljön) úgy, hogy csak a két vége legyen szabadon (az viszont biztosan!!!), önts bele 1-2 dl benzint (mindkét végén egyenlő mértékben elosztva), aztán gyufát bele. A kezedre vigyázz! Ha nincs króm, a homokot kihagyhatod. Ha kialudt, állítsd a végére és szorgosan ütögesd valami fatuskóra. Ha már nem hullik belőle több dzsuva, ismételd meg a folyamatot úgy, hogy a dobot homokolás előtt az előző helyzetéhez képest hossztengelye körül kb. 90 fokkal elforgatod. Remélem, érted, mert én már nem nagyon... ;-) Ha ezt 4-szer megcsinálod, nem nagyon maradhat benne semmi kosz.
Pénteken hozom a hátsó sárvédő hiányzó részét, egy gyönyörű tankot, karbit, szívatókart. Villahidat sajnos csak a jövő héten tudok, azok szüleimnél vannak. Nyugati sajnos nem jó, 8 és 16 óra közt bent vagyok a melóhelyemen, el tudnátok oda jönni?
Üdv!
Maci
|
|
|
|
|
Maci
:: 2003. április 2. 12:59
::
:: |
|
|
|
|
|
|
|
| |