|
 |
|
 |
|

|

|

|
|
tygrIZS: ...egyben meg is válaszoltad a dolgot!  "de az IZS vezetési élményéhez, fiilingjéhez, megbecsüléséhez a közelébe sem ér"  ...igen, a Jin akár mi tökéletesen jó lehet eljutni A pontból B pontba, már ha megy (nem sok jó tapasztalatom volt a különféle kínai és stb. motorokkal mikor motorszerelőként dolgoztam egy szervizben Hussar, ARN, Keeway, stb. olyan is volt, hogy 500 km után leesett a karburátor az ARN-ról, mert a gumicsonk nem volt benzinálló, feloldotta a benzin és lefiggyent a karbi!!!)...de arra meg lehet vennék egy kis fogyasztású autót inkább, mert azon nem áznék el! Az IZS az más!
|
|

|
|
 |
IZS73
:: 2015. január 13. 20:20
::
:: |

|

|

|

|
|
IZS73: Hosszabb utakra indulva (2-300 km) én izs megfenyegetem, ha lerobban leöntöm a maradék benzinnel felgyújtom és megyek tovább stoppal  Mindegyikünk tudja, hogy nem teszem meg, de mindig haza is hozott, igaz egyszer kiment a hajtókarcsapágyam. A pólómmal kellett a hengertalpat megemelnem, hogy ne verje bele a dugattyút a gyertyába... akkor is hazavitt, igaz az utolsó 30 km-en már csak 20-al  , otthon meg szétesett a dugattyú két darabra és már egy ép gyűrű se volt sehol. Persze a padlásomon ezért van 2 tartalék blokk...  . Viszont elkövettem azt a hibát, hogy a nyáron többet mentem a barátnőm linjun-jával mert kíváncsi voltam milyen egy 4 ütemű, önindítós, choppert vezetni, ami csak 3 litert iszik.  .
Azóta a barátnőm elmotorozott vele (abból izs van tartalék, na nem a padláson  ) a tygrizsnek meg azóta nem tudok töltést varázsolni. Már a 8. dinamót próbálom bele, cserélgetve az álló, forgórészeket, fesszabot.. (permutáció! számold ki hányszor szedtem szét naponta...) és biztos vagyok benne, hogy legalább 3 régen működött. Hidd el minden aljas trükköt kipróbáltam amit ismerek, minden bekötést, tikbelet alaposan átnéztem. Remélem tavaszra megbocsájt és minden szép lesz újra. 200 km-t azért vígan elmotorozgatunk világítás nélkül akksiról...
|
|

|
|
 |
tygrIZS
:: 2015. január 12. 21:13
::
:: |

|

|

|

|
|
IZS73: Barátom terád még sok csalódás vár, mert az IZSek nőneműek. Ahhoz, hogy beinduljanak simogatni, törölgetni, fűt fát megígérni kell, minden pénzedet rákölteni, más motorra még rá se nézni.. mert különben keményen megbosszulják magukat, hihetetlen hibákat tudnak csak úgy produkálni ha hisztisek, de ha működik az égbe repítenek, csak férfiasan, határozottan lehet irányítani Őket, és soha nem fogod megtudni te vezeted-e, vagy Ő vezet téged
|
|

|
|
 |
tygrIZS
:: 2015. január 11. 19:59
::
:: |

|

|

|

|
|
Hát, ha az én hengeremet kéne bekapcsolni ebbe a témába, nem a nőstényt bántanám, hanem azt a vadkant, aki így elbánt vele, és belehúzta azt a csíkot, ami már ujjal is tapintható.Amikor már újra kell fúrni, újra kell szoktatni a dugattyúhoz, hosszú idő, türelem kell hozzá.Néha megszorul, sajnos, így megy ez.Persze, a dugónak semmi baja, mint mindig.
|
|

|
|
 |
BGyuri
:: 2015. január 10. 23:45
::
:: |

|

|

|

|
|
|
|

|
|
 |
Maci
:: 2015. január 10. 19:43
::
:: |

|

|

|

|
|
|
|

|
|
 |
IZS73
:: 2015. január 10. 19:26
::
:: |

|
|
|
 |
|
 |
|
| |