|
|
|
|
|
|
|
|
|
Üdv!
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Találtam egy hirdetést Egove felhasználónéven,(924 Porsche) de nincs elérhetőség.
Szeretnék kérni egy tel.számot, vagy egy mail címet!
Köszönöm
|
|
|
|
|
Jabi
:: 2017. május 4. 11:15
::
:: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
IZS73
:: 2017. április 26. 10:19
::
:: |
|
|
|
|
|
IZS73:
Szia Sanyi!
Küldök szívesen majd privát mailt, ill. fotókat de ezt csak a hét második felében, mert akkor tudok nyugalomban lehuppanni az asztali gépem elé és bővebben is írni
Egyébként szívesen ajánlom vételre az újabb típusú Ural fogatok bármelyikét, mert az apró gyermekbetegségeket leszámítva megbízhatóbbak, motorozhatóbbak-túrázhatóbbak mint az elődei.
Alkatrész forgalmazás itthon a kereskedések bezárásával megszűntek de Ausztriából, a Linzi európai Ural elosztóközpontból gyakorlatilag bármi megrendelhető bár volt hogy ők is felsültek...
Ők a legdrágábbak de van néhány német webshop is, amiknek egyre bővül az új Ural cucc palettája, ill.ritka esetekben még Amerika.
Ha kimondottan rendszeresen és nagyobb távokat, utassal, megpakolva-nagy súllyal és gyakran hegyvidéken túráznál, akkor inkább egy nagyobb teljesítményű-nyomatékú boxer vagy V2-es fogatot ajánlanék.
Üdv! Csaba
|
|
|
|
|
Csa-bi
:: 2017. április 25. 19:57
::
:: |
|
|
|
|
|
Csa-bi: Kedves Csabi! Egyáltalán nem fárasztasz, sőt, én érdeklődtem, de remélem nem veszed tolakodásnak! ...a szitu nálam is hasonló, egy tucat Riga, Verhovina, majd Simson, Tatran, MZ250 TS - mint Neked! ...pár Pancsi, egy oldalkocsi építés, és 20 év után tértem vissza a "pályára" 2014 februárban, mikor ezt az áldott masinát, IZS Planéta 3, megláttam egy hirdetésben . Azóta eltelt időben hozzáépítgettem egy nevenincs oldalkocsit, amivel sikerült is leműszakiztatnom. Na de itt jön a dolog lényege, hogy most is építésen töröm a fejem - egy hónapja visszléptem egy szóló M63-tól, mert kicsit maga a tulaj ellene beszélt a típusnak - úgy látom jól tettem? ...egyelőre ott tartok, hogy szeretnék egy erősebb konstrukciót, illetve megbízhatóbbat is, mint a hagyományos MZ, Jawa, IZS, Ural fogatok, de ott tartok infóban, hogy ezeket általában terveztetni kell egyedibe - mivel nincs oldalkocsi csatolására típusengedélyük. Pénteken volt fenn egy törött R65 vizsgáztatva oldalkocsival, mire komolyabban érdeklődhettem volna utána - elkelt a második napon. Papírozása lett volna nagyon lényeges számomra, hogy kijavítása gazdaságos lett volna-e nekem, az más kérdés, de lehet valakinek volt egy papír nélküli donor - hát lecsaptak rá, mint szokott lenni. Szemezgettem tavaly egy hasonló Urallal, mint Neked van, egy új típusú oldalhajtásossal - kicsit féltem tőle, hogy honnan tudok alkatrészt szerezni hozzá, ha bármi is kell, ezért inkább elengedtem a gondolatot. Egyébként kíváncsi lennék rá - ha mást nem privátban - hogy a motorblokk cseréket hogy tudod megoldani? papír témára gondolok elsősorban - szóval egyelőre nálam van a kivárás, ha esetleg felbukkan valami, vagy esetleg rászánom magam az építésre végérvényesen ismét - Kawasaki régebbi kis 750-es Vulkánját nézegettem ilyen téren, de ez csak gondolat volt, lehet nem a legjobb.
Tényleg nem tolakodásként, de említetted, hogy régebben mivel foglalkoztál, mint járművillamossági szakember - de én olyan kíváncsi vagyok, ha nem titok, hogy mire váltottál? ...nem haragszom meg, ha nem kívánsz válaszolni, vagy az is jó, ha privátban! ...szóval ekkora motoros múlttal nem rendelkezem koránt sem, ezért is volt nekem nagyon jó a segítséged IZS ügyben, és kifejezetten azért tudtam hasznát venni, mert "szájbarágósan" leírtad, hogy mit és hogyan csináljak! ...teszteltem a motort, most már szépen tölt menet közben is világítással, nem mutat rendellenességet, se nem forr az aksi, se nem merül, úgy néz ki jó lesz! ...nagyon érdekelne a motorod, ha esetleg egy - két fotó erejéig lenne rá lehetőségem! E-mail címem: nyitrai73@freemail.hu Üdvözlettel: Sanyi
|
|
|
|
|
IZS73
:: 2017. április 24. 10:22
::
:: |
|
|
|
|
|
IZS73: Szia Sanyi!
Örülök, hogy sikerült talpra állítani a rendszert!
Amiben tudok besegítek az itteni fórumozóknak, veterános elektromos témákban sokan magukban vannak a macerákkal, mert a hivatásos motorszerelők nagyobbik része nem nagyon szeret a régebbi fazonú töltés-gyújtásrendszerekbe belepiszkálni.
Nem bonyolult de néha picit összetettebbek a dolgok, lásd.pl. beállítás-akku állapot-izzók,fogyasztók méretezése.
Sokszor idegesítően szájbarágós a leírásom de ez az apró lehetséges buktatók miatt van...
Ha nem fárasztalak téged és a többi fórumozót,kérdésedre is válaszolva néhány gondolat rólam; 70'-es születésű vagyok, az egyik szakmámat tekintve autóvillamossági műszerész, amit egy ideje csak másodállásban űzök.
A motoros pályafutás amolyan tipikus, retrós; kölökkorban Verhovinázás-Simsonozás, majd a fater 4 gangos TS250 MZ-je pár évig (ez volt neked is ugye!?
)
Majd ETZ, aztán 87'tavaszán, (pont most 30 éve) jött az igazi fejlövés egy M63-as Ural képében, ami 18 éven keresztül boldogított váltakozó polaritásokkal . Vele párhuzamosan M72 8 évig, néhány boxer és állóhengeres BMW restaurálás külföldre.
12 éve van a jelenlegi és egyetlen fogatom, egy imádott új típusú oldalhajtásos katonai Ural Ranger személyében, s amibe már egy BMW R100R 1000-es motorját ültettem nem is olyan régen, s ami idén egy picit továbbgondolva 1100-ccm-re és 85Le-re, 100Nm-re hízott.
Az eredeti felhegesztett rükverces váltó is már "elgermanizálódott", Herzog fogaskerék-tengelyrendszer pörög benne. A km. órám is egy német Motogadget elektromechanikus, többfunkciós displaykijelzős (különböző menetadatok, üzemi fesz., olajhőmérséklet-nyomásértékek, warnfunkciók stb.) került. Jó hétvégét neked is, bár motorozáshoz sportos az idő de hajrá!
Üdv! Csaba
|
|
|
|
|
Csa-bi
:: 2017. április 23. 9:51
::
:: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |