|
 |
|
 |
|

|

|

|
|
Na, akkor egy kis felfrissülés, üdvözletem mindenkinek!
Miután a legóvatosabb becslések alapján is min 500'000.-
fekszik a motorban, nagyon sajnáltam volna felgyújtani.Gyertya-, karbi-, trafócsere, többszöri megszakítóhézag mérés után kicseréltem a kondit, és megszűnt minden problémám.És itt a tanulság: a fekete gyertya sem mindig mentség az üzemanyagellátási problémákra, ahogy Maci mondta : nem volt tökéletes az égés.800 ft-os kondi a megoldás, utolsó remény.A motor fuldoklása, hörgése megszűnt, tisztán húz a motor, alacsony fordulaton pedig szépen csattog, mindenki figyel az utcán!És csak azért ebbe a fórumba írtam, mert én is karburátorra gyanakodtam...
|
|

|
|
 |
BGyuri
:: 2013. július 15. 21:33
::
:: |

|

|

|

|
|
Tiszteletem a sorstársaknak, belépnék a témába.Planéta 3 motorom van, kezdődött a probléma azzal, hogy felújítás után nem sokat mentem vele tavaly nyáron.A második úton hörgött a drága, sokat kapott, szokás szerint dőlt a benzin a tömítésnél.Szokásos tisztítás, nekem is az a tapasztalatom, hogy mindegy a tömítés anyaga, mindenhogy folyik.Akku o.k., gyújtás beállítva, új karburátor van rajta к68-д típusú.Be sem indul.Mivel ez a karbi a Jupiterekre lett tervezve, előfordulhat, hogy kevés anyag jut a hengerbe?
|
|

|
|
 |
BGyuri
:: 2013. március 24. 21:21
::
:: |

|
|
|
 |
|
 |
|
| |