Belép
Regisztráció

Keresés:


IZS.hu » Fórum » Szerelés » karbi, beömlő


« »




Na, akkor egy kis felfrissülés, üdvözletem mindenkinek!
Miután a legóvatosabb becslések alapján is min 500'000.-
fekszik a motorban, nagyon sajnáltam volna felgyújtani.Gyertya-, karbi-, trafócsere, többszöri megszakítóhézag mérés után kicseréltem a kondit, és megszűnt minden problémám.És itt a tanulság: a fekete gyertya sem mindig mentség az üzemanyagellátási problémákra, ahogy Maci mondta : nem volt tökéletes az égés.800 ft-os kondi a megoldás, utolsó remény.A motor fuldoklása, hörgése megszűnt, tisztán húz a motor, alacsony fordulaton pedig szépen csattog, mindenki figyel az utcán!És csak azért ebbe a fórumba írtam, mert én is karburátorra gyanakodtam...



BGyuri :: 2013. július 15. 21:33 :: ::




Nálam is ez a gond, már dirib-dababban van minden, de majd ha itt a jóidő folyt.köv.!



K.Pittike :: 2013. április 10. 10:58 :: ::




Köszönöm a válaszokat, ahogy jön a jó idő (augusztus elején, amikor már nem fog esni a hó), kimegyek a garázsba és kipróbálom a tízszer végrehajtott gyertyacserét.Addig meg elhajtok mindenkit a f.ba, aki azt meri mondani, hogy megy izs, meg nem izs.



BGyuri :: 2013. március 26. 21:44 :: ::




Azért folyik orrán-száján,mert valami állat a csonkot nem csiszolta síkba a gyárban+a karbi és a csonk közti tömítőfelület még nyugati technikánál sem lenne elegendő, nemhogy itt! A karbi nyugvó folyadékszintje pedig a tömítése és a torok alja fölött van.

A bejutó kaját úgy nézném meg, hogy szívató nélkül és azzal is gyújtás nélkül beetetném(rugdosásokkal) és ha a gyertya száraz ha utána kiszeded akkor nincs kaja.
A gyertyát meg érdemes cserélni (Isolatorban volt olyanom, ami melegen leállítás után nem adott szikrát!)



majdánka :: 2013. március 25. 11:19 :: ::




Üdv! Ha kevés is jut a hengerbe, attól még el kéne indulnia. Nekem az a tapasztalatom, hogy ha minden jó, de mégsem, akkor valami kis apróság szívat... gyertya, koszos megszakító, valami érintkezés, ilyenek... Jó javítgatást! Mihály



Volomisi :: 2013. március 25. 8:19 :: ::




Tiszteletem a sorstársaknak, belépnék a témába.Planéta 3 motorom van, kezdődött a probléma azzal, hogy felújítás után nem sokat mentem vele tavaly nyáron.A második úton hörgött a drága, sokat kapott, szokás szerint dőlt a benzin a tömítésnél.Szokásos tisztítás, nekem is az a tapasztalatom, hogy mindegy a tömítés anyaga, mindenhogy folyik.Akku o.k., gyújtás beállítva, új karburátor van rajta к68-д típusú.Be sem indul.Mivel ez a karbi a Jupiterekre lett tervezve, előfordulhat, hogy kevés anyag jut a hengerbe?



BGyuri :: 2013. március 24. 21:21 :: ::




érsekatya: Talán a legjobb a hatalmas méretű bulgár trafó, legalábbis nem semmi szikrát lehet vele produkálni.

Előzmény: érsekatya Az egész párbeszéd: 6 hozzászólás


majdánka :: 2013. március 11. 21:24 :: ::




zolimotor: az izs trafó elég furán van az áramkörbe iktatva..könnyen okoz problémát...

Előzmény: zolimotor Válasz: majdánka Az egész párbeszéd: 6 hozzászólás


érsekatya :: 2013. március 11. 20:15 :: ::




érsekatya: Örülök, hogy megoldódott a probléma. Nekem is csinálta régebben de nálam a trafóval volt a hiba. Fekete műanyag burkolatos trafót használtam és egy hónapig állítgattam és cserélgettem a dolgokat. Végül egyszer fényszórót akartam állítani este, és látom ám, hogy valami, mint egy stroboszkóp villog a tank alatt. Zárlatos volt a drága de nappal nem vettem észre. Csere után kisimult a járása, azóta sincsen vele problémám......

Előzmény: érsekatya Válasz: érsekatya Az egész párbeszéd: 6 hozzászólás


zolimotor :: 2013. március 11. 19:18 :: ::




tygrIZS: Szia!
köszi az infot de azóta rájöttem a hibára...rendeltem felújító készletet és kicseréltem a kopott tűszelepet ami azóta zár ahogy kell és normális a benzinszint..
alapjárat is tökéletes,sikerült beállítaniés úgy megy a gép h majd leesek róla....szombaton lezörgettem próbaképp 300kmt fogyasztás 4.3l 70-80as tempó mellett..

Előzmény: tygrIZS Válasz: zolimotor Az egész párbeszéd: 6 hozzászólás


érsekatya :: 2013. március 11. 17:15 :: ::




szélkakas: Lehet hogy a megszakító van kikopva, de a trafókára is lehet gondolni ilyenkor(bemelegszik és akkor működik, vagy pont akkor rossz.)
Nekem volt olyan gyertyám, ami melegen nem adott szikrát, persze amikor kihűlt és meg bírtam fogni, hogy megnézzem, akkor minden rendben volt.
Más ötletem sajna nincs.

Előzmény: szélkakas


majdánka :: 2013. március 11. 13:00 :: ::




Nincs ötletetek, hogy mi okozza azt, hogy kis gázra ráncigál a gép? Olyan mint ha négyüteműzne, de ha keveset adok neki, akkor is csinálja. Meg csak olyan pár másodpercenként hagy ki. Ha jön egy kis domb és jobban meg van terhelve, akkor abbamarad és szépen megy, viszont ha tartok vele síkon 50-60-at, nagyon kellemetlen. Megszakítóhézag jó. És tavaly úgy tettem le, hogy jól működött!

Válasz: majdánka


szélkakas :: 2013. március 11. 12:19 :: ::




Nem olyan rossz az a karbi. 240 jelű fúvóka mellett felülről a másodikban van a súber és az alapjárati levegőcsavart tökig be kell csavarni. Kis gumikorong rajta van az úszószelepen? Ott is túlúszhat.



szélkakas :: 2013. március 11. 12:14 :: ::




A beállítás elég macera, mert a lemez súber általában kikopik és akkor akad, meg lóg a helyén. Ha jó a karbid állapota, akkor az a dolgod,hogy a súbertűvel variálsz, más nincs amivel lehetne variálni(max még fúvóka csere lehet.)



majdánka :: 2013. március 7. 22:05 :: ::




érsekatya: Szia! Nekem az a tapasztalatom, hogy fogtam és kidobtam... sehogy se tudtam rendesen beállítani, alapjárat se jött össze... Persze nincs kizárva, hogy én voltam béna, vagy egy sza bb darabot fogtam ki, mert azért gurulnak vele az IZStenek...

Előzmény: érsekatya Válasz: érsekatya Az egész párbeszéd: 6 hozzászólás


tygrIZS :: 2013. március 6. 15:23 :: ::




Üdv. mindenkinek!
Ki tudna segíteni K62N karbi beállításához...
a benzinszinttel van gond ..szerintem..
kinek mi a tapasztalata ezzel a karbival?

Válasz: tygrIZS Az egész párbeszéd: 6 hozzászólás


érsekatya :: 2013. március 3. 15:28 :: ::




Az a piros, amiről beszéltek?



K.I. :: 2013. január 31. 19:10 :: ::




hotroad22:A márka nem fontos, minden autós boltba lehet kapni, kisebb tubust már 1000- ft alatt (ami azért 4-5 motor teljes tömítésére elég)... hőálló gumi blokktömítő. Az enyém a vicc kedvéért valami russzki...

Előzmény: hotroad22 Az egész párbeszéd: 4 hozzászólás


tygrIZS :: 2012. november 2. 7:33 :: ::




tygrIZS:
Hali!
tudnál egy márkát,fajtát írni erről a tömítő pasztáról?
Mert nekem a karburátor orrán-száján távozik az igen drága tüzelőanyag

Előzmény: tygrIZS Válasz: tygrIZS Az egész párbeszéd: 4 hozzászólás


hotroad22 :: 2012. november 1. 21:16 :: ::




Én is azt hittem, hogy a gyújtás fog szívatni, de nem így történt, vagyis még nem



K.I. :: 2012. október 10. 19:27 :: ::

« »