|
|
|
|
|
|
|
|
|
A nevem Valeria Marco, 6 hónappal ezelőtt az én dolgom összeomlott, nem reméltem, hogy újból elkezdtem az üzleti életemet. Megpróbáltam pénzt kölcsönbe venni a bankból, de nem volt elég pénzem a hitelkártyámon, és nem volt biztosíték, hogy hitelhez jussak, aztán egy nagyon közeli barátom, Camila Diego, bevezettetett egy valódi hitelhitelezőnek az interneten keresztül GINA MORGAN KERESKEDELMI KFT. Ez a női kölcsöncég 160.000 euró értékű kölcsönt tudna nekem nyújtani fedezetként vagy hitelkártyaként, de bizalommal adta nekem. Szóval a barátaim azt mondtam magamban, hogy miért önző, ezért úgy döntöttem, megosztom ezt az információt mindenkinek. Ha hitelre van szüksége egy megbízható hitelezőtől, akkor kapcsolatba léphet Gina Morgan e-mailjével: ginamorganloancompany@gmail.com
|
|
|
|
|
Valeria Marco
:: 2018. május 5. 0:26
::
:: |
|
|
|
|
|
Zs.Zsolt: Nem írtam le egyértelműen, de amennyire megoldható, szeretnék elvonatkoztatni a 49-es vonaltól. Nyilván egy fékfedelet, kipufogót vagy középsztendert nem úszok meg, de a többi már jórészt csereszabatos a későbbi modellekkel. Jó lesz nekem a Planeta-3 kormány is, meg hátsó lámpa. Láncból főleg tökmindegy, csak legyen valami. Levetett régi lánc is jó. Csak úgy gondoltam, hogy ezeket összevásárolgatni (külön-külön nem, de egyben nagyon) sok pénz meg macera. Ezeket csak felcsavarozni kell, a motor össze van rakva. Azt viszont leírtam egyértelműen, hogy nem százezreket szeretnék belerakni, sőt pont ezzel a céllal írtam a kis szösszenetemet.
Valami olyasmi a trükköm, hogy ha pl nem kell megvennem az új orosz láncot (egy jobb állapotú O-gyűrűsről nem is beszélve), akkor egyből lesz pénzem, hogy hónoltassam az első telószárat. Ha nem kell minden áron elfogadható állapotú kipufogót hajkurásznom, lesz időm és pénzem a hátsó teló felújítására. Vagy ilyesmi.
|
|
|
|
|
Soveny
:: 2010. szeptember 18. 14:01
::
:: |
|
|
|
|
|
Köszönöm az eddigi válaszokat!
Nos, kezdjük az elején:
- a tisztánlátás miatt fontos leszögeznem, hogy a motort papírok nélkül vettem, egy szimpla adásvételivel, amit nem a bejegyzett tulajdonossal kötöttem. Sok pénz és ügyintézés volt, mire sikerült pótolni a hiányzó szerződésláncolatot. (És igen, sikerült, és a kételkedők kedvéért az utolsó betűig törvényes eszközökkel. Nem kellett senkit megölni vagy megkenni érte. Egy nagy adag szerencse, segítség meg kitartás kellett.)
- minek nekem rögvest műszaki: egyszerű, enélkül nem nem tudják átíratni a motort. De ha csak tulajdonosváltozást szeretnék bejegyeztetni, ahhoz is szükségem lenne egy eredetiségvizsgálatra, viszont ezt a régi nyilvántartásban levő adatokkal nem tudják megtenni. Hiányoznak bizonyos adatok (pl a jármű össz. tömege), amit csak a műszaki vizsgán tudok beíratni a Műszaki adatlapba.
- miért ilyen sürgős: annak az az oka, hogy
1. nem tudják megítélni, vonatkozik-e rám a 15 napos átírási határidő vagy sem
2. szeretnék mihamarabb pontot tenni az ügy végére, hogy kezemben legyen a rendszám és utána nagy nyugodtsággal összerakjam, ezúttal jól.
Aki tud nekem olyan okmányirodát mondani, akik bejegyzik a tulajdonosváltozást forgalomba helyezés nélkül (nincs meg a forgalmija a motornak, ahova beírnák a feljegyzések közé), illetve tud olyan eredetvizsgabázist, akik műszaki adatlap nélkül is kiadják az eredetvizsgát, akkor az egész ügy tárgytalan. Sajnos azonban hivatalosan az általam leírt tájékoztatást kaptam.
- Zs.Zsolt: az hidegen hagy, hogy utána lejár-e a műszaki vagy sem. Sőt, széles mosollyal fogom befizetni az évi 620 Ft-os KGFB-t, vagy a 2760 Ft-nyi teljesítményadót úgy is, hogy tudom, jó ideig egy métert sem fog megtenni a motor. Le szeretném zárni az ügyet minél hamarabb, nem pedig azon stresszelni, hogy mit talál még ki az okmányiroda, illetve mennyi késedelmi díjat számítanak fel. És ha közben lejár a műszaki, hát elviszem újra vizsgáztatni, ha elkészült. Nagy dolog.
A tegnapi rendhagyó felhívást amiatt tettem, mert nem látok esélyt arra, hogy az alkatrészellátás hirtelen egy csapásra megoldódik az általam (illetve az okmányiroda által) kitűzött november-decemberi határidőn belül. Ez a béna alkatrész-beszerzési helyzet teljesen érthető, hiszen aki begyűjtött egy adag jó állapotú pótalkatrészt a saját motorjához, nem szívesen válna meg tőle, és ezzel én is így lennék. Pont emiatt jutott azonban eszembe, hogy jelenleg elegendő lenne nem megvásárolni, hanem a szükséges időre kölcsönkérni ezeket. (Megjegyzem, de csak halkan, hogy mivel az ember sosem a legjobb állapotú alkatrészeit adja el, azokat inkább tartalékolja, egy ilyen kölcsön tartalék-alkatrésszel egyébként is sok bosszúságot megspórolnék a műszaki vizsga előtt, szemben a legtöbb esetben a hazai piacon fellelhető valamilyen állapotú, gépmunkát, egyengetést, sok időt és szívást követelő alkatrésszel. Most ezért lehet rám csúnyán nézni, és persze, szerencsére akad kivétel, de a valóságot nézve talán érthető, amit írok.)
A listán szereplő összes alkatrészt kölcsön szeretném kérni, nem megvételre. Nyilván olyan személytől, aki megbízik bennem, hogy vissza is kapja. Mert vissza is kapja.
"De amit te itt így hirtelenfelindulásból felsoroltál az kb másfél év munka és olyan 100e. magyar pénz ha mindenből a gyárit veszed" Nem értem pontosan ezt, Zsolt, de én ezt magamnak úgy fordítottam le, ahogy feljebb olvasható.
Köszönöm az eddigi felajánlásokat, ha annak vehetem, Zsolt, Stalker, Balázs! Ha megfelel, mihamarabb jelentkezni fogok ezügyben! Addig is várom a javaslatokat, segítséget!
Jó hétvégét, üdv!
Benedek
|
|
|
|
|
Soveny
:: 2010. szeptember 18. 13:06
::
:: |
|
|
|
|
|
Tisztelt Izs alkatrész-birtokosok!
Úgy tűnik, hamarosan műszaki vizsgára kell szállítanom a motort, hogy átirathasam. (Hogy ezt miért, azt ne kérdezzétek.) Viszont van néhány alkatrész, amit vagy nem tudtam begyűjteni, vagy még nincs vizsgaképes állapotban, így azzal a kéréssel fordulok hozzátok, tudnátok-e néhány kölcsönalkatrésszel kisegíteni a műszaki vizsga erejéig.
Amikre szükségem lenne:
- jó állapotú bakteló-pár, lehetőleg a lengővilla-"adapterrel"
- esetleg lötyögésmentes első teleszkóp
- komplett kormány, bowdenekkel
- km-spirál
- kormányszorító tengely+a felső alkatrészei (dörzsalkatrészek vannak)
- komplett kipufogó rendszer (nem tudom, a Planétáé rámegy-e, de ha igen, nekem az is jó)
- 2 db felömlő-fedél a hengerre
- nagy (49-56) lámpakeret+szép foncsor, vagy kis (Planéta) komplett lámpafej, km-órával
- hátsó fékfedél kompletten, esetleg lánckerékkel
- valami féklámpás hátsólámpa, amit minimális fúrással fel lehet rakni
- akkutartó-kengyel
- középsztender rugókkal, perselyekkel
- hátsó sárvédőpálca
- lábtartógumi, 2-3 db (planeta is jó)
- lánc
- akku (B49-6)
- sok tapasztalat, segítség
Így első közelítésre ennyi, de lehet, hogy még bővülhet a lista. Illetve minél több alkatrészt tudok kölcsönkérni, annál kevesebbet kell kölcsönkérnem, mert akkor tudok pl. teleszkópfelújításra és egyéb gépmunkákra, vagy Deél Józsinál költeni.
A tervek szerint novemberben vinném műszakira, de ha hamarabb összejön, hát még jobb. Budapest környékén könnyen el tudok menni az alkatrészekért, egyéb esetben valahogy csak megoldom.
A listán szereplő alkatrészeket keresem is megvételre, ha 49-eshez valók.
Köszönöm előre is!
K.B.
|
|
|
|
|
Soveny
:: 2010. szeptember 17. 18:17
::
:: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |