IZS73: Az elég sok cinket tartalmaz szemcsékben, minimális kötőanyaggal, ha elkezd oxidálódni, akkor rosszabb, mint a nátrium szulfát, mert nem csak vizet köt, hanem lúgos közeget is képez.
Csak azért féltem a hengert, mert elég vékonyra rohadtak a bordái a tövénél, ezt nem tudom lefényképezni, hogy látható legyen.
Fúrni azt bőven lehet elvileg, szerencsére.

Előzmény:


majdánka :: 2015. október 12. 18:30 ::




majdánka: ...meg vannak jó minőségű horgany srayk, a karosszéria javítására is azt használják utólag, akkor már azzal ha annyira horganyozásban gondolkodsz!

Előzmény:


IZS73 :: 2015. október 12. 7:59 ::




Az, hogy lehet, hogy a kihajtó fogaskerék perselye teljesen elkopik és csak foltokban marad meg lehelet vékonyan? Elkezdte a lánckerék megzabálni a környezetét, annyira lógott(lefényképezem ezt is, mert nagyon durva.)
Szembe lévő fogaskeréken is látszódik egy félre irányú berágódás ez miatt, de nem olyan vészes, hogy eldobjam.



majdánka :: 2015. október 11. 16:43 ::