|
 |
|
 |
|

|

|

|
|
No, lehelek egy kis életet ebbe a hamvába holt topicba. Amint lát6játok a képtáramban, (ha akarjátok,) a Transsibiria Express elkészült. Íme hozzá egy kis techno:
Első kerék: Suzuki RM 125, 21"
első fék: Yamaha SR 125
első gumi: Avon Roadrunner
első teló: gyári
első sárvédő: Harley Softail
kormány, kiemelők: háziszőttes
kezelőszervek: Yamaha SR 125
markolatok: vmi katalógustermék
tank: ismeretlen
váz: gyári, Szilvássy Mester által merevítve, nyújtva
ülés: Ultima, made in Mexico! :-)
légszűrő: Pannónia
hátsó sárvédő: egyedi, Őrült keze munkája
kipufogókönyökök: gyári, Szilvássy Mester által nyújtva
dobok: Harley turnout
hátsó lámpa: utángyártott enduro
hátsó kerék: Planeta 3, 18"
hátsó gumi: Avon Roadrunner
Most ennyi jutott eszembe.
|
|

|
|
 |
Maci
:: 2010. október 14. 21:18
::
:: |

|

|

|

|
|
Maci:Az enyémben Michelin 130-80/18 van minden átalakítás nélkül. A fékrúdnál kell egy kicsit beljebb húzni, de így is egy kicsit hozzá ér a széléhez. azon gondolkodom ráhegesztem a lengő rész aljára, akkor kijjebb kerül. No meg a láncvédő gumit is horzsolja (elöbb utóbb megeszi, de nekem ez belefér) A hátsó sárvédő szélesítést láttad, de azt nem ezért csináltam, csak hogy kitöltse a vázat. Megcsináltam, hogy a lengővillát 10 cm-el hátrább raktam csak hogy a hátsó telók a klasszikus 45 fokot zárják. A láncot kellett hosszabbítani, a fékrudat, meg a láncvédő gumit levenni, sárvédőt hátrább tolni. de eregtáskát, és nem tudtam hozzá illeszteni, visszaalakítottam, egy csomó felesleges + probléma volt.
|
|

|
|
 |
tygrIZS
:: 2008. március 12. 10:44
::
:: |

|
|
|
 |
|
 |
|
| |