|
|
|
|
|
|
|
|
|
IZS73: Utána volt még egy eset, V50 Riga, tirisztoros gyújtással, kaptam ajándékba egy öregtől. Beindult, egy kört mentem vele, soha többé meg sem nyekkent. Szikra volt, de utólag rájöttem 10 év múlva, hogy a trafót fordítva kötöttem be, átégett a szigetelés, onnantól kezdve halál volt. Szereltem azt is hetekig de semmi, gyújtás alkatrészeim nem voltak, de azt gondoltam, hogy jó, mert mint írtam szikra volt - csak a hengerben már nem. Hogy ne csesszem el vele minden időm, darabokra szedtem és felraktam az alsó épület padlására. Egy lomtalanítás során utána odaadtam egy régi haveromnak. Könnyen jött, könnyen ment, de emlékszem, az a motor bosszantott fel életemben a legjobban! Sok motort raktam össze darabokból újra, ez az egy volt amit én semmisítettem meg!
|
|
|
|
|
IZS73
:: 2014. október 28. 22:46
::
:: |
|
|
|
|
|
zolimotor: Természetesen nem akartam megbántani senkit, nekem is több Riga, Verhovina motorom volt, és nagyon szerettem őket, szerintem sokkal jobb műszaki konstrukciók mint a Romet volt. való igaz, ha megfelelő gondosággal és hozzáértéssel kezelte, karbantartotta vagy javította valaki, akkor megbízható kis motorok voltak! Lényegében azokon tanultam meg a motorszerelés és beszabályozás alapjait, ha telt volna új Simsonra akkor lehet soha nem teszek szert a mai tudásomra sem. Részemről épp a múltkor volt egy gondolat, hogy milyen jó lenne egy IZS-es túrát szervezni hazánk valamely szép tájára a jövő évben - vagy épp ha nem IZS-esek kizárólag, hanem szoci motorok kedvelőinek akár! Benne lennék!
|
|
|
|
|
IZS73
:: 2014. október 28. 14:50
::
:: |
|
|
|
|
|
|
|
| |