Belép
Regisztráció

Keresés:


IZS.hu » Fórum » Szerelés » Letöltenivalók » Üdv Riga Delta v50m kapcsolási rajz...


« »




zolimotor: Igen, volt eszemben ez is, de az egyik fedő lemezén 4 nyomott barázda van, a másikén 6.

Előzmény: zolimotor


IZS73 :: 2014. október 29. 19:56 :: ::




IZS73: Nem csak a kerék különbözik, hanem a km óra kihajtás miatt a féklap is...

Előzmény: IZS73 Válasz: IZS73


zolimotor :: 2014. október 29. 18:55 :: ::




IZS73: Rájöttem miben különbözik az 56 és a planéta 1 kerék! Szabad a gazda? Vagy más is tudja?

Előzmény: IZS73 Válasz: zolimotor


IZS73 :: 2014. október 29. 16:24 :: ::




zolimotor: Igen, egy szép Riga 3 vagy 4 azt elfogadnék, de épp látom, 3-ast egy komplett de üzemképtelent is 65 ezerért tartanak. Igaz, az elég ritka darab itthon! Mondjuk ha nekem lenne egy ilyen én sem igen adnám olcsóbban, sőt, el sem akarnám adni!

Előzmény: zolimotor Válasz: IZS73


IZS73 :: 2014. október 29. 14:56 :: ::




IZS73: Fiatalabb koromban sosem hittem volna, hogy a Rigáknak egyszer felfelé fog menni az ára de ma már egy jó állapotú darabért igencsak szép pénzt kérnek... Emlékszem amikor használtan 1000-1200 ft-ért lehetett venni a szépeket.... bár hozzátenném, akkor egy liter benzin is csak 19-Ft volt... Bátyám 250-es ETZ-je (milyen komolynak számított akkor) a járműboltból elhozva, dobozolt állapotban, ajándék sisakkal 16300 Ft volt...

Előzmény: IZS73 Válasz: IZS73


zolimotor :: 2014. október 29. 14:33 :: ::




zolimotor: Nézegettem a rigás oldalt, és nagyon megtetszett, bevallom! Lehet bevállalok a közeljövőben egy Rigát is, ha szert tudok rá tenni! Üdv. Mindenkinek!

Előzmény: zolimotor Válasz: zolimotor


IZS73 :: 2014. október 29. 11:09 :: ::




IZS73: Utána volt még egy eset, V50 Riga, tirisztoros gyújtással, kaptam ajándékba egy öregtől. Beindult, egy kört mentem vele, soha többé meg sem nyekkent. Szikra volt, de utólag rájöttem 10 év múlva, hogy a trafót fordítva kötöttem be, átégett a szigetelés, onnantól kezdve halál volt. Szereltem azt is hetekig de semmi, gyújtás alkatrészeim nem voltak, de azt gondoltam, hogy jó, mert mint írtam szikra volt - csak a hengerben már nem. Hogy ne csesszem el vele minden időm, darabokra szedtem és felraktam az alsó épület padlására. Egy lomtalanítás során utána odaadtam egy régi haveromnak. Könnyen jött, könnyen ment, de emlékszem, az a motor bosszantott fel életemben a legjobban! Sok motort raktam össze darabokból újra, ez az egy volt amit én semmisítettem meg!

Előzmény: IZS73


IZS73 :: 2014. október 28. 22:46 :: ::




zolimotor: Ja, úgy 16 lehettem, mikor egy egész nyári szünetet egy Verhovina elindításával töltöttem. Reggel 8-kor nekiláttam szerelni, este 8-kor befejeztem. Emlékszem, a nyári szünet utolsó napján indult be, mindent kicseréltem persze, csak azt nem néztem, hogy az úszó le volt csúszva a tűn . Utólag elég vicces visszagondolva, hogy 3 hónapot szereltem és nem jöttem rá a hibára. De kitartó voltam, mint mindig is!

Előzmény: zolimotor Válasz: IZS73


IZS73 :: 2014. október 28. 22:39 :: ::




IZS73: Nem megbántás vagy megbántódás miatt írtam, hanem azért, mert látom, hogy milyen motorokat hoznak vissza a klinikai halál állapotából. Komolyan úgy gondolom, ha valaki a kellő "elszántsággal" rendelkezik, csodát tud művelni a rozsdás vasakkal.
Viszont néha úgy érzem, hogy egy motor utál valakit....... nem tudom, a többiek találkoztak e már ezzel a jelenséggel ???

Előzmény: IZS73 Válasz: IZS73


zolimotor :: 2014. október 28. 21:47 :: ::




zolimotor: Természetesen nem akartam megbántani senkit, nekem is több Riga, Verhovina motorom volt, és nagyon szerettem őket, szerintem sokkal jobb műszaki konstrukciók mint a Romet volt. való igaz, ha megfelelő gondosággal és hozzáértéssel kezelte, karbantartotta vagy javította valaki, akkor megbízható kis motorok voltak! Lényegében azokon tanultam meg a motorszerelés és beszabályozás alapjait, ha telt volna új Simsonra akkor lehet soha nem teszek szert a mai tudásomra sem. Részemről épp a múltkor volt egy gondolat, hogy milyen jó lenne egy IZS-es túrát szervezni hazánk valamely szép tájára a jövő évben - vagy épp ha nem IZS-esek kizárólag, hanem szoci motorok kedvelőinek akár! Benne lennék!

Előzmény: zolimotor Válasz: zolimotor


IZS73 :: 2014. október 28. 14:50 :: ::




IZS73: Minden motor állapota a gazdája gondosságát, hozzáértését tükrözi,a Rigák is! Ők tényleg járnak túrázni, nem is kevesen... mi mit tudunk felmutatni????

Előzmény: IZS73 Válasz: IZS73


zolimotor :: 2014. október 28. 13:28 :: ::




papaa: Ennél bővebb irodalom nincsen róla.......

Előzmény: papaa


zolimotor :: 2014. október 28. 13:12 :: ::




papaa:



Előzmény: papaa


zolimotor :: 2014. október 28. 13:11 :: ::




IZS73: ...mondjuk én az IZS-em is csak nagyra nőtt Rigának hívom!

Előzmény: IZS73


IZS73 :: 2014. október 27. 20:26 :: ::




papaa: De durva! ...be@-ok! tényleg van ilyen oldal! És még túráznak is! Biztos visznek magukkal egy marék 2-es sebesség váltó fogaskereket, mert nekem többször ledarálta tengelyig! DDD ...szotyi helyett meg lendkerékékekkel van teli a zsebük!

Előzmény: papaa Válasz: zolimotor IZS73


IZS73 :: 2014. október 27. 20:24 :: ::




Üdv
Riga Delta v50m kapcsolási rajz kellene főleg gyújtásról

Válasz: zolimotor IZS73


papaa :: 2014. augusztus 1. 21:24 :: ::

« »