zolimotor: Természetesen nem akartam megbántani senkit, nekem is több Riga, Verhovina motorom volt, és nagyon szerettem őket, szerintem sokkal jobb műszaki konstrukciók mint a Romet volt. való igaz, ha megfelelő gondosággal és hozzáértéssel kezelte, karbantartotta vagy javította valaki, akkor megbízható kis motorok voltak! Lényegében azokon tanultam meg a motorszerelés és beszabályozás alapjait, ha telt volna új Simsonra akkor lehet soha nem teszek szert a mai tudásomra sem. Részemről épp a múltkor volt egy gondolat, hogy milyen jó lenne egy IZS-es túrát szervezni hazánk valamely szép tájára a jövő évben - vagy épp ha nem IZS-esek kizárólag, hanem szoci motorok kedvelőinek akár! Benne lennék!

Előzmény:


IZS73 :: 2014. október 28. 14:50 ::




IZS73: Minden motor állapota a gazdája gondosságát, hozzáértését tükrözi,a Rigák is! Ők tényleg járnak túrázni, nem is kevesen... mi mit tudunk felmutatni????

Előzmény:


zolimotor :: 2014. október 28. 13:28 ::




papaa: Ennél bővebb irodalom nincsen róla.......

Előzmény:


zolimotor :: 2014. október 28. 13:12 ::




papaa:



Előzmény:


zolimotor :: 2014. október 28. 13:11 ::




IZS73: ...mondjuk én az IZS-em is csak nagyra nőtt Rigának hívom!

Előzmény:


IZS73 :: 2014. október 27. 20:26 ::




papaa: De durva! ...be@-ok! tényleg van ilyen oldal! És még túráznak is! Biztos visznek magukkal egy marék 2-es sebesség váltó fogaskereket, mert nekem többször ledarálta tengelyig! DDD ...szotyi helyett meg lendkerékékekkel van teli a zsebük!

Előzmény:


IZS73 :: 2014. október 27. 20:24 ::




Üdv
Riga Delta v50m kapcsolási rajz kellene főleg gyújtásról



papaa :: 2014. augusztus 1. 21:24 ::