Belép
Regisztráció

Keresés:


IZS.hu » Fórum » Szerelés » Karburátor


« »




Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni!

Vettem pár hónapja egy Izs Muravejt.
Nagyon sokat szerelgettem szabad időmben,
megcsináltam a K62est,az önindítót,töltést,tömítéseket
gyártottam hozzá.
Most már pöcc röff?
Csakhogy az a baj, hogy nem tudok hozzá szerezni megszakítókalapácsot.
Tökéletesen indul megy de hegynek fel 1esben is elfogy
az ereje.A kopott megszakító miatt nem tudok megfelelő
előgyújtást állitani!Kompesszió brutál szimering nem engeb farsot nem szív!
Ha valaki tud megszakító ügyben segíteni kérem írjon!
Előre is köszönöm!

Válasz: pergerz


Postman76 :: 2015. október 19. 18:08 :: ::




majdánka: Mi van?!

Előzmény: majdánka Az egész párbeszéd: 4 hozzászólás


Maci :: 2014. július 31. 19:34 :: ::






ajánlom a méretezések beazonosítására...



zolimotor :: 2014. július 31. 15:04 :: ::




Kos: Fúvóka kalibrátorral bemérve 130-as.....

Előzmény: Kos Az egész párbeszéd: 4 hozzászólás


zolimotor :: 2014. július 31. 14:59 :: ::




Kos:
Ez az egyenlet a folyadékokra él, de az aeroszolnál elég macera figyelembe venni a dinamikus sűrűségváltozást, szóval ezzel közelíthetsz az átmérőhöz: R=v*d*ró/nű
R: Reynolds szám(2320 alatt lamináris az áramlás).R-t vedd 2320-nak,akkor a határáramláshoz kötött átmérőt kapod adott sebességre.
v:áramlási sebesség
d:csőátmérő
ró:áramló folyadék sűrűsége
nű:áramló folyadék viszkozitása
(a folyadék esetedben aeroszol)

Előzmény: Kos Válasz: Maci Az egész párbeszéd: 4 hozzászólás


majdánka :: 2014. július 30. 21:00 :: ::




Valaki nem tudná megnézni, hátha bele van ütve a gyáriba :S



Kos :: 2014. július 30. 10:30 :: ::




Ezt megtaláltam én is, de 270 ml/perc adatot nem tudom, hogy lehet átkonvertálni belső átmérőbe, valami ötlet ?

Válasz: zolimotor majdánka Az egész párbeszéd: 4 hozzászólás


Kos :: 2014. július 26. 21:13 :: ::




Ezt nyisd meg, megtalálod a karburátor adatait!http://www.google.hu/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&docid=7PuNJG1eLEEhwM&tbnid=GEcwRm6e-U6-0M:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fmoto.w6.ru%2Fobshee%2Fpoleznoe%2F93-karbjurator-k65.html&ei=coLTU_-BHYfdOezlgPgO&bvm=bv.71778758,d.ZGU&psig=AFQjCNFHM8KsxuFlANyfpW7beRebuz6OoQ&ust=1406456812861768



BGyuri :: 2014. július 26. 12:28 :: ::




Üdv !
A planéta 3-nak mekkora a főfúvókája ? (K-65)



Kos :: 2014. július 25. 20:53 :: ::




Kösz a jó tanácsot.Megpróbálom.



BGyuri :: 2014. június 1. 12:46 :: ::




BGyuri: Szerintem semmit. A hiba a bovdenben van. A gázkarod kb. fél tekerésig nem húzza a bovdent, csak utána kezdi el, ergo mire rendesen felhúzhatná a tolattyút és vele a subert, addigra a markolatban lévő csúszka útja véget ér... A karbi tetején a bovdenállító csavaron tudsz még kifelé tekerni?

Előzmény: BGyuri Az egész párbeszéd: 3 hozzászólás


Maci :: 2014. június 1. 4:47 :: ::




BGyuri: Külön köszönet Vas Csabinak a kitartó szerelésért.Nekem nem lett volna ennyi türelmem.Ha megérem az idős kort, biztos nem a rejtvényfejtés lesz a hobbim.

Előzmény: BGyuri Az egész párbeszéd: 3 hozzászólás


BGyuri :: 2014. május 31. 23:10 :: ::




Új karburátor felszerelésekor (Planéta 3-ra került fel K-65 karburátor és új szívócsonk) felbőgött a motor, gáz visszavételkor le akart fulladni, holott hátul fröcskölt a kipuffantóból az el nem égett keverék és a szívató működése is instabil volt.Falsot szívott a henger és a szívócsonk közti tömítésnél, ugyanis a hengerben lévő tőcsavarok tövénél van 1-1 távtartó (vagy nem tudom, minek nevezzem), és nem tudott felfeküdni a csonk a hengerre.A szívócsonk furatainak kikönnyítése után ez a probléma megszűnt.További probléma még felső fordulaton lévő gázadásnál nem megfelelő teljesítmény leadása.Még ma este kitörtem a karburátor fedelében található határoló pálcikát - holnap kiderül, mit értem el vele.

Válasz: Maci BGyuri Az egész párbeszéd: 3 hozzászólás


BGyuri :: 2014. május 31. 23:07 :: ::




ifjzambogyuri: 1973-as Planeta 3-asod van!

A letöltések között találsz majd érdekességeket, itt van a bal oldali menü alján a link (regisztrálnod kell majd a Veterán Fórumon is). Sok sikert!

Előzmény: ifjzambogyuri


Soveny :: 2013. szeptember 3. 7:22 :: ::




Szép jó estét!
Ma elkezdtem szétszedni az egyik vázat,amelyik jobb állapotban van. Sajnos némely csavar (több 10 éves) és sz...at,de veszek lazitot majd.
Írtátok,h van egy tábla rajta amint van azonosító.
Amit elkezdtem szétszedni azon csak a váz szám olvasható már,de a másikon még kivehető.
A két váz ugyan az.
A képtárba feltettem a nevem alatt megtalálható és itt a kép azonosító is. : az egyik táblája (17608 )
Tudnátok abban segíteni pár dologban:
1.
az elő villát,hogy tudom kivenni.Sajnos hiába fújkáltam a tetején lévő tekerőt sikeresen eltőrtem
2.
Szét szedtem a hátsó lengés csillapítót, a felső rész szépen lejött de a rugót nem tudom kivenni belőle.Azt hogy van. Volt pár motor már a kezembe,de ilyet még nem láttam.Én arra gondolok,h simán ki kellene jönni,de a rozsda nem engedni. Jól gondolom?
3.
Van valakinek valami könyve mondjuk alkatrész listáról?
Na hagylak titeket,de tudnék mit irni,mert igaz egy napja van nálam,de nem tudok leállni vele.Szeretem a régi motorokat,de ez a kis fenevad nagyon megfogott.
Előre is köszönöm

Válasz: Soveny


ifjzambogyuri :: 2013. szeptember 2. 20:25 :: ::




ifjzambogyuri: Üdv az Izsesek között! :-) Ha megvan az évjárat, írj egy emailt nekem, hogy mikre van szükséged, áttúrom a sifonért, vmi mindig akad... :-D

Előzmény: ifjzambogyuri Az egész párbeszéd: 3 hozzászólás


Maci :: 2013. szeptember 2. 13:00 :: ::




ifjzambogyuri: Váznyak tábláról írd le az évjáratot!!!!
Valószínű csak egy két jegyű beütött számot fogsz találni a többi általában lekopott már!!
Könnyebb lesz a típust beazonosítani,a 3-ból is volt legalább 3 fajta,és akkor még azon belül is kisebb módosítások!

Előzmény: ifjzambogyuri Az egész párbeszéd: 3 hozzászólás


pergerz :: 2013. szeptember 1. 18:51 :: ::




Szép napot mindenkinek.
Előre is elnézést kérek,h ebbe a topiba irom a kérdésem,de komplett kérdésem az egész motorról szól.
Tegnap este szólt ismerősöm,hogy ott van nála az ő régi Izs motorjának az alkatrészei.Hozzam el vagy viszi a méhbe.Apám kapott az alkalmon és elhoztam 2 vázat,egy blokkot,kereket, sárvédőt. Ha még lesz valami megkapom őket.
Tervezzük,h szeretnénk teljesen felújítani. Rendszám is van, megkeresik a régi papírjait.
Mivel ezt a típust nem ismerem,de szeretném apámat meglepi egy kész motorral szeretnék segítséget kérni bármiben. Alkatrészeket a blokkhoz,gyújtás, lámpa,km-óra stb,stb hogy hol lehet beszerezni.Ilyenekre gondolok.
Adatai: 350 planeta 3-as azt hiszem
Előre is nagyon szépen köszönöm a segítséget
Gyuri

Válasz: Maci pergerz Az egész párbeszéd: 3 hozzászólás


ifjzambogyuri :: 2013. szeptember 1. 17:57 :: ::




Na úgy néz ki,az egyik baj már meg van!!!
Sima egy oldalas szimering volt benne!!!
Valami javaslat egy hosszú távú csapágyra?????
Csak a külső csapágyat szeretném cserélni,eddig megúsztam a blokk szétbontása nélkül!

Előzmény: pergerz Az egész párbeszéd: 7 hozzászólás


pergerz :: 2013. szeptember 1. 15:59 :: ::




Brezi: Nekem is ez a félelmem!!!!!!

Előzmény: Brezi Válasz: pergerz Az egész párbeszéd: 7 hozzászólás


pergerz :: 2013. augusztus 31. 20:13 :: ::

« »