Belép
Regisztráció

Keresés:


IZS.hu » Fórum » Vásárlás, szervízelés » Az új IZS Magyarországon » Azt hiszem le lehet lassan végleg húzni...


« »




érsekatya: Vééégre, valamiben egyet értünk!

Előzmény: érsekatya


IZS73 :: 2018. február 16. 22:11 :: ::




IZS73: látod? Van itt élet a fórumon !

Előzmény: IZS73


Híres :: 2018. február 16. 19:50 :: ::




IZS73: jó banda az már igaz.....

Előzmény: IZS73 Válasz: IZS73


érsekatya :: 2018. február 16. 19:05 :: ::




érsekatya: ...lazulj inkább, és hallgass egy kis AEROSMITH-t

https://videa.hu/videok/zene/the-aerosmith-cryin-crying-klip-video-dRPgISaWOUBYYbLt

Előzmény: érsekatya Válasz: érsekatya


IZS73 :: 2018. február 16. 17:43 :: ::




érsekatya:

Előzmény: érsekatya Válasz: Híres


IZS73 :: 2018. február 16. 11:11 :: ::




IZS73: ugyanmár..miért lennél erőszakos? ez teljesen normális reakció a fajtádtól..csak én azt gondolom hogy a hibátlan jó alkatrész az igazi motorosnak való nem egy ilyen pojácának aki mindenféle fórumon játsza az eszét...aki hol uralfan aztán lassan jawaman lesz....de remélem nem haragszol,talán én sem voltam durva..

Előzmény: IZS73 Válasz: IZS73


érsekatya :: 2018. február 16. 10:16 :: ::




érsekatya: De ugye nem voltam túl erőszakos?

Előzmény: érsekatya Válasz: érsekatya


IZS73 :: 2018. február 16. 10:04 :: ::




érsekatya: ...és te motorozz el, ahová gondolom!

Előzmény: érsekatya


IZS73 :: 2018. február 16. 9:42 :: ::




érsekatya: ...és te feltételeket se szabj nekem!

Előzmény: érsekatya


IZS73 :: 2018. február 16. 9:40 :: ::




érsekatya: ...és ne szólj be nekem még egyszer!!!

Előzmény: érsekatya


IZS73 :: 2018. február 16. 9:37 :: ::




érsekatya: Akkor meg ne beszélj ökörséget, hogy nem számít, hogy horpadt-e, vagy sem, mikor meg ilyen feltételeket állítasz! Most légy nagylegény, azt mondtad nem számít, hát cseréld el velem, és ne kifogásokat keress, b... meg!!!

Előzmény: érsekatya


IZS73 :: 2018. február 16. 9:36 :: ::




érsekatya: valószínüleg nem kell majd Neki !

Előzmény: érsekatya


Híres :: 2018. február 14. 19:05 :: ::




IZS73: szívesen cserélem veled a dobokat,semmi akadálya a dolognak. Mindössze egyetlen feltételem van,tavaly az Al Dunánál Orsova előtt felragasztottam egy motorklubos matricát a Mehedinti megye táblára. Annyi a tennivaló hogy elmotorozol oda az izseddel,lefotózod a matricát hogy az izs előtte áll,majd szintén izzsel elhozod nekem a fényképet

Előzmény: IZS73 Válasz: IZS73 Híres


érsekatya :: 2018. február 14. 18:11 :: ::




IZS73: Ma reggel felhívott egy másik fickó, és meg akarja venni a motort láttalanba a meghirdetett áron! Ez is 300 km-ről jönne érte, és a fotók és elmondottak alapján úgy jönne, hogy vinné is! ...jelenleg két ilyen vevőjelöltem van! Nem durva? Egy IZS-re! ...most már csak megkapargatom azt a vázat, hátha aranyból van!

Előzmény: IZS73


IZS73 :: 2018. február 14. 17:40 :: ::




érsekatya: ...én úgy gondolom, ha Neked mindegy, hogy horpadt-e, vagy sem, akkor nekem van pár darab horpadt dobom, szívesen elcserélném Veled a nem horpadtakra, mert mint mondod, Neked úgy is mindegy! Ennyi! (egyébként nem tartom jelentős értéknövelő tényezőnek, meg sem említettem még a vevőimnek, de így, hogy most írod...!)

Előzmény: érsekatya Válasz: érsekatya


IZS73 :: 2018. február 14. 17:36 :: ::




IZS73: nem teljesen mindegy hogy horpadt-e a dob avagy nem?? nekem van egy pár gyári állapotú az egyik izsemen de mégsem élvez előnyt a másik kettővel szemben amik horpadtak....ja tudom,eladáskor jól hangzik mint jelentős értéknövelő tényező de az izzsel motorozni kell nem nyerni rajta...

Előzmény: IZS73 Válasz: IZS73


érsekatya :: 2018. február 14. 17:23 :: ::




Híres: ...igen, mert félreértettem, úgy értettem amit írtál, hogy "szerinted ami sérülésmentes, az jobbos - balos", mert tényleg ezt szokták csinálni, hogy áthegesztik a füleket.

Előzmény: Híres Válasz: IZS73 érsekatya


IZS73 :: 2018. február 14. 11:19 :: ::




IZS73: akkor elértettük egymást. Ismerek egy olyan embert,akinek sérülésmentes kipufogó van az izsén.

Előzmény: IZS73 Válasz: IZS73


Híres :: 2018. február 14. 6:05 :: ::




Híres: ...hogy a sérülésmentes - berúgókar mentes - balos IZS dob átalakított jobbos lenne! ...mert nem az, nem átalakított!

Előzmény: Híres Válasz: Híres


IZS73 :: 2018. február 13. 23:04 :: ::




IZS73: miért is tévedek? Ezt most nem értem.

Előzmény: IZS73 Válasz: IZS73


Híres :: 2018. február 13. 18:19 :: ::




Híres: ...na látod, most tévedsz, mert én is azt gondolnám, de nem, ez eredeti balos dob, és sérülésmentes! ...hogy mi volt a titok, nem tudom! Sajnos a JAWA-ké is sérül, ha nem is annyira, mint az IZS, de azokba is beleér kicsit a berúgókar... DE! hallod, lehet az volt a titok, mint amit én is csináltam, és nem beleérés miatt, mert annyira hátra állítottam a berúgó kart most, hogy mikor bekap a fogasív, akkor már vízszintesen van a kar, és onnan indít, tehát szinte fél fordulatot fordít a motoron, de beindul, mert jó a gyújtás, stb! Tettem én ezt azért, mert a blokkon belül a fogasív vége az aumíniumnak ütközik, és ahol a rugó beakasztó van, azt szépen ki is töri, mikor nekiütközik lerúgáskor, extrém esetben egy idő után kiugorhat a rugó beakasztás, és lefittyen a berúgókat, tehát nem megy el odáig így az ív, viszont így nem is tud oldalirányba erőt felvenni, mivel vízszintből már csak lefelé nyomom a kart! Szóval lehet azon a motoron is így volt állítva, amiről ez a dob származik, mert nincs sérülése!
Egyébként más téma, én úgy veszegettem mindig nagyobb, drágább motort, hogy mindig eladtam egy olcsóbbat, majd tettem az árához. Volt egy Pannóniám, vettem 250 ezerért - restaurált volt - alkalmi vétel, beszámoltattam az Intruderbe 450 ezerért, akka rádobtam igaz 550 ezret, majd kiszálltam 1 milliónál, tehát nem volt bukó, majd 600-ért vettem a BMW-t, tehát lett 400 profit is! - itt a kapcsolódó költségek, átírás, javítás is benne van, ha volt iylen. Most is csak úgy tudok én is bevállalni 600 körül egy fogatot, ha elviszik az enyémet 420-ért, és nagyon nem is tudok engedni, pláne a főtengely csere miatt, már ezen így is bukok 100 ezret, mert 520 - 550 körül van a fogat eddig. Ezt csak azért írom, ha egyszer drágább motort akarsz venni, érdemesebb mindig kicsit kipótolni, és akkor nem olyen megterhelő, vagy a család sem veszi olyan rossz néven - már leginkább az asszonyokkal szokott ilyen téren gond lenni! De őszinte leszek, én sem adnék ki zsebből szerintem soha 600-at egy JAWA fogatért, ha csak úgy fizuból kellene kigazdálkodni. Így, hogy befektetem ha sikerül amit kiveszek ebből, így nem érzek akkora bűntudatot!

Előzmény: Híres Válasz: Híres


IZS73 :: 2018. február 13. 17:38 :: ::




IZS73: eggyet biztosan tudok,aminek sérülésmentes a dobja ,és nem mai utángyártott darabokról van szó(jobbos-balos) ! A velorex csónakot odaadtam a motorral,annó 5 ezerforintért vettem,de kellett volna rajta dolgozni sokat. Eggy ismerősöm beruházott egy hasonló koru motorra,mint a suzuki,amit néztél,de már szerintem egy új motor áránál jàr. Akkor tartsd neg😊,aztán vegyél mellé még egy jáwát😆!

Előzmény: IZS73 Válasz: IZS73


Híres :: 2018. február 13. 16:54 :: ::




Híres: ...tényleg, meg van még az a Velorex csónakod? Ha nem kelne el a motorom, lehet rátenném az enyémre! A Suzukis oldalkocsi tulajával beszéltem, telefonbeszélgetés közben rájöttem pont arra, amit írsz, láncot és lánckerekeket már cserélni kellene - honnan? - szelepszár szimeringet valószínű cserélni kell, mert indításkor kéken füstöl, nem eredeti tank, sárvédő ülés - mondjuk az még nem lenne probléma, már ő cserélt feszszabályzót, egyebet, és kérdéses, a nehéz oldalkocsival az is hogyan fut??? ...mibe kötnek bele honosításkor - valószínű ez a GR650 nincs is benne mint típus a magyar gépjármű nyilvántartóban, mert nagyon ritka még németben is, és bontott alkatrész sincs, mivel ritka típus, lehet nem is európai, hanem tengeren túli piacra készült, mert jelenleg németországban is mindössze 2 darabot árulnak, elég lepukkantat több mint 2000 EURO darabjáért. Szóval felejtős, én is azt mondtam magamban rögtön, pláne 750 ezerért az! Tudod mit sajnálok? Az IZS-embe összeraktam az összes legjobb használt de eredeti alaktrészt, olyan berúgó tengelyem van berúgó karral rajta, hogy úgy kellett bronzzal felütögetni kalapáccsal, most, hogy a csavar meg van húzva, ez soha a büdös életben ki nem szopósodik, ezt tudom, és olyan bal dobom van rajta, amibe soha nem ért még bele a berúgókat, most van a dob és a berúgókar között 3 cm távolság, soha nem fog beleérni, szóval tudom, Magyarországon, de lehet máshol sincs még egy ilyen, aminek nem lóg a berúgókaja és a dob is ép, nincs belerugdosva. És most meg eladom!

Előzmény: Híres Válasz: Híres


IZS73 :: 2018. február 13. 15:05 :: ::




IZS73: azt a suzukit már hirdették többször,ha jól emlékszem. Nem az az,amit lengyelből hozott be a srác? Arról van egy cikk is a veteràn fórumon,ha nem tévedek. Nézz utána. Jobb választásnak tűnik eggrészből,másrészből meg pénztemető(valószínüleg). Őreg japán,biztos kivan már a lelke,egy vagyont lehet bele tenni. Ennyiből tán jobb a jawa,hogy relatíve kevesebb lóvéból rendbe lehet tenni. Viszont a több lóerő jobban viszi. Nagy dilemma☺! Nekem volt egy üres velorex csónakom,az szerettem volna ráalakítani,de menetközben elkelt a fogat. Azzal nyertem volna cirka 40!!!kg-ot. Biztos számított volna valamit,már soha nem tudom meg😆!

Előzmény: IZS73 Válasz: IZS73


Híres :: 2018. február 13. 8:31 :: ::




Híres: ...hát, nagyon úgy tűnik nem sokáig leszek IZS tulaj, egy fickó bejelentkezett, aki legelőször is érdeklődött, jön érte! ...úgy gondolom nem is motorozni kell neki, hanem valamiféle gyűjtő, mert ettől sokkal komolyabb oldalkocsissai vannak, mint nézte ma neten fb-n.

Előzmény: Híres


IZS73 :: 2018. február 12. 15:47 :: ::




Híres: ...egyébként motorikusan nagyon ott van most az IZS-em, semmi csörgés kopogás még álló helyben történő túráztatás során se! Jó lett a főtengely csere, de ha járok Feléd, és még meg vannak az alkatrészeid, ránézek, mert ha marad az IZS, akkor vásárolok még hozzá ezt - azt tartalékba.

Előzmény: Híres


IZS73 :: 2018. február 12. 9:19 :: ::




Híres: ...én is mindig ódzkodtam a Velorex oldalkocsitól, mert olyan túl mű...anyag, ugye üvegszálas ha jól tudm az egész, de a teteje biztosan, meg formára is elég snassz, de majd feldobjuk valahogy, viszont ha oldalkocsizni akarok közeljövőben, muszáj leszek kompromisszumot kötni. Ámbár most gondolkodom a veteránaprón felbukkanó Suzuki oldalkocsis motorról, mert lehet még is jobb választás az 50 Le-vel, mint a Jawa, pláne úgy, hogy egy jó Jawa fogat is 600 ezer lenne, amiket kinéztem. De minden attól függ, elviszik-e tényleg az IZS-t mert sokan csak ráigzulnak, irogatnak, mikor meg majd ki kell tenni a lóvét, akkorra már néma csend és hullaszag, szóval ismerem az emberek mentalitását! ...ha viszont marad az IZS, fragom tovább motorozhatóság terén, még lehet kasznit is cserélek én is, hogy könnyebb legyen az oldalkocsi, kap egy Duna vagy Velorex kasztnit, meg pár módosítás, előre 19" kerék, hogy kanyarban ne üljön meg annyira, és lehet jó is lesz a végén.

Előzmény: Híres Válasz: Híres


IZS73 :: 2018. február 12. 9:13 :: ::




IZS73: az új jawara értettem. Az enyémet fel lehetett venni 2 kerékre,de menni nemigen tudtam vele úgy,nehéz volt az oldalkocsi,nem igen találtam meg vele az eggyensúlyt(vagy nagyon balf..sz voltam😆! A jawa váza bistosan jobban viseli az oldalkocsis erőhatásokat,az biztos. Könnyű az oldalkocsi,ami nem mindig előny,viszont jól viszi a moci. Abban igazad lehet,hogy szoci viszonylatban tán az a legjobb választás a normális oldalkocsizáshoz,de nekem akkor sem a zsánerem a jawa !

Előzmény: IZS73 Válasz: IZS73


Híres :: 2018. február 11. 19:47 :: ::




IZS73: https://www.youtube.com/watch?v=hgwnceOCXZQ

Előzmény: IZS73


IZS73 :: 2018. február 11. 12:09 :: ::




Híres: ...mondjuk én ilyet nem csinálnék vele, de pont ez a könnyedség ami hiányzik az IZS fogatból nekem! ...az enyémmel pl. két keréken képtelenség menni, fel sem tudom venni, annyira rossz a súlypont. A Tiédet lehetett könnyen kétkerekeztetni? ...a másik dolog, amit a napokban néztem, hogy kérdés meddig bírja a váz - az IZS esetében - az oldalkocsizást, persze a tapasztalat azt mutatja, nem törtek, pedig mindössze 2 hegesztési pont köti össze a motor első és hátsó részét, és lehet bizony ennek nyeklése is okozza - persze az kis mértékű, de beleszólhat - hogy nem lehet két kerékre venni. JAWA Pannónia dupla bölcsőváz + 2 felső csőváz a tank alatt, tehát 4 cső, agyonhegesztve csomólemezekkel. Csodálkozom, hogy oldalkocsizva nem törik le az IZS eleje egyáltalán a váznyak és a blokk első befogatás előtti hegesztésnél.

Előzmény: Híres Válasz: Híres IZS73


IZS73 :: 2018. február 11. 12:08 :: ::




Híres: ...ezt mire érted, hogy "de tudtam " ...arra, hogy megint a JAWA-nal kötök ki?
Igen, most lett egy ilyen lövésem, de csak azért, mert reménytelen, hogy mikor lesz, ha egyáltalán valaha is rászánok 10.000 EURO-t egy németországi épített komolyabb fogatra. Ez az ami kisembernek még elérhető, és megy is, ha fogatozni akar valaki! ...egyébként egy - két évvel korábban ugyan úgy ki nem állhattam a JAFFA-kat, valamilyen ok folytán, kinézetre most sem annyira tetszenek, inkább a régebbi - nem a csepptankos, az meg szörnyű kifejezetten - hanem a régebbi 634 vagy 624 Kaliforniaiak - króm sárvédővel, azok mutatósak voltak.

Előzmény: Híres


IZS73 :: 2018. február 11. 11:42 :: ::




IZS73: de tudtam ! Nem tudom,én akkor se akarok Jawa tulajdonos lenni😆! ( max babetta!!!!az bejön ).

Előzmény: IZS73 Válasz: IZS73


Híres :: 2018. február 11. 9:56 :: ::




IZS73: ...ez szintén tartja a tempót egy személyautóval országúton, ez szintén legalább egy 100-as tempó.

https://www.youtube.com/watch?v=AY4OljG4-m4

...és tudtad, hogy a JAWA gyár az gyárt most is? ...én sem tudtam!!! Igaz, már 350-es egy hengeres 4 ütemű motorjukat láttam!!! Van Weboldaluk!

https://www.sportmotor.hu/magazin/jawa-350-2017

Előzmény: IZS73 Válasz: Híres


IZS73 :: 2018. február 11. 7:32 :: ::




Híres: ...lehet Te is JAFFA-t akarsz, ha meghallod ezt a gyönyörű búgó motorhangot, és ha végignézed rendesen a videót, látni, hogy nem hogy lehagyják az autók, hanem ő éri be őket sokszor! OK! veszélyes lehet az ekkora sebesség, de hallani, a motor nem veszi még zokon egyáltalán!!! Hátha egyszer JAWA-kkal túrázhatunk együtt - mi ketten!

Előzmény: Híres Válasz: IZS73


IZS73 :: 2018. február 11. 7:25 :: ::




Híres: ezt csak azért, hogy lásd mit tud egy oldalkocsis JAFFA! ...szeretem ezt a videót, gyönyörű a motor hangja, és megy mint a rakéta, szerintem simán tudja a 100-at, autópályán alig húznak el a belső sávban mellette az autók.

https://www.youtube.com/watch?v=xfFbmHxVyA8

Előzmény: Híres


IZS73 :: 2018. február 11. 7:20 :: ::




Híres: Én pár pofára esést követően - elszakadt az elsőfék bowden két behúzás után, kigyulladt a feszszabályzó - mind után gyártott alkatrészekről beszélek - úgy döntöttem, minden amit beszereztem ukrán vagy kínai szar, megy a kukába, és így is lett! Utána már csak gyári használt alkatrészeket szereztem be és használtam fel, ha kellett - mert az eredeti CCCP feszültségszabályzó teljesen megbízható, és hülyeség az MZ feszszabályzót feltenni, mert szerintem az sokkal megbízhatatlanabb! Egyébként tényleg érdekes, mert ha megnézed az Index fórumon, a Danuviásoknak nagyon működő csoportja van, de szinte minden más motormárkának rengeteg fórumozója, egyedül IZS-nek még csak fórum topikja sincs! Valamiért ódzkodott mindig is mindenki az IZS-tól, nem lenne ez rossz motor pedig, de elég durva minden téren, azt meg kell hagyni. az az érdekes, hogy még a natgy IZS-esek is szépen kiszállogattak a restaurált IZS49-ekből is, eladogatták külföldre jórészt. Szóval mikor 2014-ben megtaláltam ezt az oldalt, még volt itt ez az, de onnantól végleg leszálló ág lett idehaza ez a motormárka, és szerintem már senki nem éleszti fel, vagy akarja feléleszteni itthon. Ja, simson Starom nekem is volt, egy egész szezont jártam vele 20 - 20 km oda - vissza munkába minden nap, simán bírta a 65-ös utazót, és mikor letettem, akkor is ugyan olyan jó volt, mikor elkezdtem használni. Imádtam!!!

Előzmény: Híres


IZS73 :: 2018. február 11. 7:14 :: ::




IZS73: No,látod? Az Izs viszont használható motor!!! Legalábbis az enyém az volt. Persze "szögelni" kellett,meg gondoskodni Róla,de jött-ment-hazavitt. Pedig azért minden nyáron megjártam Vele a Balcsit,meg sokszor melózni jártam Vele. A kezdeti nehézségek után megemberelte magát ! Az alkatrészekről sajna nekem sem volt jó tapasztalatom. Gyuri mindent megszerzett,de szinte minden alkatrész mérethibás volt,vagy alakítani kellett valamit. Elég gáz,amikor a frissen fúrt hengert raknám össze az új dugattyúval,és mit ad isten,a zégergyűrű horony el van méretezve. Persze,megnézhettem volna előtte,de hát a fene se gondolta volna. A berugótengely perselye,vagy a kuplungkosár.,és még sorolhatnám... ! Azért mindig megoldódott minden,csak bosszantó volt. Meg azért régebben többen voltak itt is,sok segítséget kaptam innen is.Dehát ez van. Élvezem a "mopedezést" ,veteránkodni meg ott a Simó Stár !

Előzmény: IZS73 Válasz: IZS73


Híres :: 2018. február 10. 19:56 :: ::




Híres: ...nincs is azzal az Ybr-rel se semmi baj, én vagyok ilyen lökött, hogy 2014 óta - mikor újra motorozásra adtam a fejem, már volt vagy hát, ha jól számolom, 6 motorom, egyelőre a BMW az amire azt mondom marad, látod, az 1400-as Suzuki Intruder sem felelt meg nekem ...az is elment, és én sem bánom!
Egyébként az Uralról meg a Dneperről letettem, mert túrázni akarok az oldalkocsissal, szóval felejtős a két vasdarab ilyen ok folytán, maguk az Uralosok beszéltek le, mert mint mondották, két fajta Uralos és Dneperes van! Az egyik, aki azért nem használja a motorját, mert örül, hogy jó, a másik, aki meg azért nem, mert éppen rossz! ...kaki az egész, nem szabad foglalkozni velük! ...alkatrész, eredeti használt sincs már, csak kínai bóvli, amiből rögtön 3 darabot kell rendelni mindenből. Szóval felejtős végérvényesen részemről!

Előzmény: Híres Válasz: Híres


IZS73 :: 2018. február 10. 19:15 :: ::




IZS73: soha nem mentem más oldalkocsissal,csak az Izsemmel,úgyhogy elhiszem,amit mondasz. Tény,hogy 60-nál többel oldalkocsis Izzsel elég necces😆 motorozni,de én nem is igazán vágytam nagyobb sebességre. Szólóba ment mint a távirat,de...a menet stabilitás azért nem volt az igazi. De hát öreg is volt,orosz is volt,nem a mai világra tervezték😊! Mindezek ellenére imádtam! Viszont még mindig nem bántam meg,hogy eladtam😊! Boldog vagyok,hogy birtokolhattam egy példányt☺. Egyenlőre nem vágyok nagymotorra,bár bizti jó a Tied is. Tökéletesen megfelel a kis Ybr ! Amire nekem kell,pont megfelel. Szerintem egy jó pár évet lehúzok Vele is😃!

Előzmény: IZS73 Válasz: IZS73


Híres :: 2018. február 10. 19:05 :: ::




Híres: ...mondjuk ezt a BMW dolgot nem azért írom, hogy dicsekedjek, mit is lehetne dicsekedni egy 700 ezer forintos motorral, meg amúgy sem az a fajta vagyok, de ha egyszer módodban áll, próbálj ki egy K75, K100 vagy K1100 modellek valamelyikét, mert ég és föld a japán motorokhoz képest. Akik eladták azok rövid időn belül mind megbánták, neten is van egy csomó ilyen bejegyzés.

Előzmény: Híres Válasz: Híres


IZS73 :: 2018. február 10. 17:34 :: ::




IZS73: Egyébként megmondom Neked őszintén, hogy miért adom el! A Planéta nem oldalkocsizásra való, rájöttem! Nem is csak azért, mert gyenge, azzal még nem lenne olyan nagy gond, mert a Pannónia sem erősebb, de nagyon merev ez a motor! A Pannóniám mikor volt oldalkocsival, azt oda tettem, ahová akartam, bármikor, bármilyen sebességnél felvettem kétkerékre teljes biztonsággal, és sokkal lágyabb volt a motor járása is. Az nagyon jó volt oldalkocsizni! Szóval van egy érzésem, amit tudom, hogy milyen a jó oldalkocsis, és egy olyat akarok újra, de ha már nézelődök, próbálok valami kicsit izmosabbat nézni - erre talán a JAWA jó lehet. Mivel még nem próbáltam, így csak olyat veszek, ami eleve oldalkocsis, mert ha nem tetszik a próba során, akkor felejtős lesz az is, ámbár szerintem azzal nem lesz ilyen gond, mint az IZS-zsel. Ez viszont nagyon merev, nagyon ráz nagyobb sebességnél, és életveszélyes már szinte 60-nál is! ...ja, és kell a fékezhető oldalkocsi kerék, igaz, erre is lehetne csinálni, de már nem akarok ebbe több időt ölni. Nem semmiért nem volt ezekben gyárilag oldalkocsis, csak a Jupiterekben. Szólóban viszont príma gép, de arra továbbra is marad a jó öreg BMW, ami ma is mindenben túltesz a többi nyugati motoron! ...ez a BMW nem csak 92-ben volt a csúcs, hanem szinte ma is! ABS, injektor hengerenként!, 3 tárcsafék, kiváló szélvédelem, autónagyságú motorblokk, 4 henger hosszában, száraz kuplung, vizes motor, komfort ülés, stb! Nyilván, ez még 26 évesen is 6 - 700 ezer forint ma is.

Előzmény: IZS73


IZS73 :: 2018. február 10. 17:00 :: ::




Híres: ...jövő hét végén úgy néz ki elviszik az enyémet is. 3 versenyző van, de szerintem az első elviszi, mivel 300 km-ről jön. Már ki van nézve pár JAWA utódnak .

Előzmény: Híres Válasz: IZS73


IZS73 :: 2018. február 10. 16:48 :: ::




IZS73: azért az Izs nem egy OFF-olt dolog! Lehet,hogy a Jawa népszerübb,...de biztosan nem cserélném el egy Jawa-ra. Pláne nem a Tiédet. Szép,egybe van,szép egyedi oldalkocsi,...egy jawa sehol nincs hozzá. Úgyse nagyon tudsz 100-al menni oldalassal sehol(=az életveszéllye ). Bár,ez csak az én véleményem. Az viszont tény,hogy már régóta nincs itt sehol senki😆!

Előzmény: IZS73 Válasz: IZS73


Híres :: 2018. február 10. 11:38 :: ::




Azt hiszem le lehet lassan végleg húzni a rollót itt és a másik kettő, Ural és Dnepr fórumon is. A Dnepr az tényleg végleg némaságba borult! Azt látom, hogy Uralosok, Dneperesek inkább facebookon vannak, páran, de ami igazán meglepett, hogy idehaza a JAWA 350-nek mind a facebookon, mind az Index fórumon elég nagy tábora van, legalább is az szovjet gépszörnyekhez képest! Szóval kezdek velük komázni mostanság, mert itt így elég gáz, hogy saját magával beszélget az ember! ...az IZS az meg a facebookon meg sem jelenik, szóval OFF-olt a márka itthon úgy látom, véglegesen.

Válasz: Híres


IZS73 :: 2018. február 9. 16:58 :: ::

« »