Belép
Regisztráció

Keresés:



Támogatónk:
domdom.hu
IZS.hu » Fórum » Vásárlás, szervízelés » Az új IZS Magyarországon


« »




Híres: Amúgy nem félek én attól, hogy ha akarok akkor nem tudok szerezni, mert a Pannóniát ha sikerült beszámolttatnom 450-be az Intruderbe, amire 550-et fizettem, és utána kiszálltam belőle 1 Misinél, akkor ez közel nincs akkora biznisz, tehát össze fog jönni, tudom! Csak inkább várok, nem ugrok bele minden @-ba, azt már megtanultam!

Előzmény: Híres Az egész párbeszéd: 5 hozzászólás


IZS73 :: 2017. december 6. 0:03 :: ::




Híres: Ki lehet itthon is fogni, ha kitartóan keres és hirdet az ember, mert idén tavasszal egy M63 szóló magyar papíros műszakis már meg volt beszélve, csak maga a tulaj olyan sok bajt felsorolt amivel szembekerült az alatt a 10 év alatt mióta nála volt, hogy visszaléptem, és most meg sehol nem találom az elérhetőségét, pedig!!! 350 ezer volt a kínálati ár!!! Mondjuk az gyárilag szóló volt, tehát a végáttételt cserélni kellett volna oldalkocsihoz, de megérte volna. Most a legjobb ajánlatom egy közel fészerleletre, ez oldalkocsis M63 500 ezer, de szerintem 400 körül elhozható. Csak ezen elég sok felújítani való lenne. De erre hivatkozva lehet legalább alkudni, és ez is 2006 óta porosodik egy garázsban, meg eszi a rozsda. Keresgélek még! Egy restauráltat kínáltak, 400-ért beszámolná az enyémet, szintén M63 oldalkocsis, csak arra 800-at kéne dobni, de szép állapotba van. 600-at ráfizetnék, de a 800-at már át kell gondoljam!

Előzmény: Híres Az egész párbeszéd: 5 hozzászólás


IZS73 :: 2017. december 5. 23:57 :: ::




IZS73: én nagyjából értem miről beszélsz😆! Kint ennyiért kapsz egy talán(?) használható mocit! Itthon amilyen árak vannak mind festés,krómozás,utángyártott alkatrész terén...+mire veszel egy papíros romot arany áron😆! Gyuri egy restaurálás-felújítás áráról beszél. Te viszont jól látod,hogy kint könnyebb kifogni egy használható,majdnemhogy szép állapotú motort,amiért reális árat kérnek. Mert valjuk be őszintén,az már a jó világ jele,mikor milliós összegre kijön itthon egy felújítás,márpedig egy oldalkocsis uralt lehet be sem takarja ez az összeg.

Előzmény: IZS73 Válasz: IZS73 Az egész párbeszéd: 5 hozzászólás


Híres :: 2017. december 5. 19:40 :: ::




IZS73:



Előzmény: IZS73 Válasz: Híres Az egész párbeszéd: 5 hozzászólás


IZS73 :: 2017. december 5. 14:37 :: ::




Tessék: német papírokkal, műszakival, kiválló állapotban oldalkocsis Ural 1899 EUR! egy honosítás kell rá 25.000 Ft és már gurulhat is itthon!
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=254251823&categories=CombinationAndSidecar&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&pageNumber=1&scopeId=MB&fnai=next

Válasz: IZS73 Az egész párbeszéd: 5 hozzászólás


IZS73 :: 2017. december 5. 14:34 :: ::




BGyuri: Ahogy a mondás tartja! Bukni is tudni kell!

Előzmény: BGyuri Az egész párbeszéd: 16 hozzászólás


IZS73 :: 2017. november 29. 17:29 :: ::




BGyuri: Azzal pedig tisztában kell lenni, hogy a felújítás vagy restaurálás árát soha nem adják vissza! Aki így számolgat, amikor ki akar szállni, igen csak a nyakán marad a portéka! Ez egy ilyen ipar! Ha én eladó sorba teszem az IZS-t, mert lesz másik, kb. a bekerülési költség feléért fogom árulni, mert talán úgy lesz esély, hogy valaki elviszi! De eladni akarom majd, és nem kifizettetni valakivel az én addigi költségeim! Ezzel kell tisztában lenni!

Előzmény: BGyuri Az egész párbeszéd: 16 hozzászólás


IZS73 :: 2017. november 29. 17:23 :: ::




BGyuri: Meg épp néztem, hogy itthon árulnak egy gyári M72-t 2,5 milláért, odakinn fotók alapján hasonló állapotban 5.800 EUR! Akkor most mi is van? Mondjuk tudom, az tényleg egy kurens árú, azt én sem adnám 2,5 alatt.

Előzmény: BGyuri Az egész párbeszéd: 16 hozzászólás


IZS73 :: 2017. november 29. 17:16 :: ::




BGyuri: Értelek én Gyuri! De amiket látok a hirdetéekben 1,2 millióért kínálva, azok közelében nincsenek az általad leírt felújításnak, mikor színre van fújva meg matt feketével az egész ami krómos lenne. A példát azért hoztam, mert amit itt lentebb be is tettem 1992-as Uralt, az 3.500 EUR és itthon nem kínálnak olyan minőségben - mert azon a minőséget látni - motort. Tehát itthon színrefújt teli kerékkel palimadár lennék, ha 1,2 milliót akarnék érte adni. Ez a felújítgatás dolog nálam nem téma, én motorozni akarok nem kiállításra járni, nekem saras, piszkos lesz, és úgy is kell, ha meg behal a motor vagy váltó, hát veszek egy ukránt 200 - 300 között és megyek tovább. Tehát nem kell azért ezt a történetet túlmisztifikálni sem! De remélem nem bántottalak meg most ezzel, nem állt szándékomban! Szóval rozsdás, kopott, ütött Uralt akarok, és nem értem meg az olyan fafejet, mint aki itt a falunkban él, hogy 700 ezer neki nem pénz a 20 éve álló Uralért, mert ő szerinte annak 900 ezer az ára! Akkor nézegesse tovább!

Előzmény: BGyuri Az egész párbeszéd: 16 hozzászólás


IZS73 :: 2017. november 29. 17:12 :: ::




BGyuri: Nemrég néztem végig a német hirdetős oldalakat és nemhogy uralt,dnepert, de semmilyen más gépet sem találtam olcsón,olcsóbban...sőt!! a szaros honda cx-met szinte féláron vettem itthon....a komolyabb márkákról nem is merek nyilatkozni még egy royal enfieldet sem kínáltak nekem pár 100ezerért...800éért meg itthon is van....

Előzmény: BGyuri Az egész párbeszéd: 16 hozzászólás


érsekatya :: 2017. november 29. 14:03 :: ::




IZS73: Kedves Sanyi, ne is haragudj de egyáltalán nincs igazad!Lehet, hogy Németországban találsz olcsó pénzen jó állapotú Uralt, de ez nem azt jelenti, hogy aki 1,2 millióért kínál neked, az le akar húzni!Óriási tévedésben vagy.Mivel Magyarországon kb. 10-15 éve lement a nagy Ural-Dnyeper-divat, eltűntek a papíros gépek, már javarészt az ukrán szemetekből építgeti fel mindenki nem nulláról, hanem mínusz kettőről a motorját.És szerintem te még nem tudod, mi a költsége egy oldalkocsis boxer felújításának.Nem tudod, mekkora lyukra lehet futni mondjuk egy váltófelújításnál.Lehet, hogy Kelet-Magyarországon lefényeznek ötvenezerért egy oldalkocsis motort, de nyugatabbra ez már 200'000-250'000 ft-Egy kerék minimum 50'000 ft, abból van négy.A krómokat még öt éve sem úsztam meg a Planétámra 80'000 alatt.Motormunka?Gumialkatrészek?Elektromosság?Ülések?Teleszkópok?Ha Lengyelországban járna sok magyar veterános, elvérezne a lódzi börzén félóra alatt.Egy igen jómódú veterános kolléga kb. 500'000-et tapsolt el úgy a szemem láttára, hogy befért egy kis VW csomagtartójába az árú.Nekem nem volt soha oldalkocsis motorom, de a baráti társaságom több tagja is megerősíti fenti véleményemet, akik végigszoptak óriási köröket ezekkel a motorokkal.Akik még nem járták végig a kálváriát, nem is tudják, mi az.Amikor megveszi a loser 120'000 -ért a roncsot, és azt hiszi, 3-400'000-ből már menni is fog....aztán azt hiszi, még 1, max két kiló....aztán csak dől a pénz, el se hiszi, össze se meri adni.És nagy tévedésben vannak a kezdő Uralosok-Dnyeperesek: már NYugat-Ukrajna is ürül ki szépen az alkatrészekből, a lengyelek felvásárolnak mindent.Lengyelországban a kurrens alkatrészekért, de mondhatnám, mindenért már NÉMET árakat kérnek!Csak itthon hiszik azt a vidéki srácok, hogy ez átbaszás, mi kerül ennyibe, amikor összerakod azokkal a szemét nyolcasokkal teli ráffal a motort és csodálkozol, hogy ugrál az egész fogat 50-nél, akkor gondolkodsz el, de nem is tudod, hogy meg kell venni az utángyártott felnit hozzá.Ez egy példa volt, de egy ilyen példa megtanít arra, hogy amikor már szétszedted a felújított felniket, újra kell fűzetni, aztán az összes részfeladat így megszopat, hogy is kezeld az árakat.Én láttam már 25000-ért megvett textilbakelit fogaskereket szarrá menni, láttam már harmadszor fölöslegesen megvásárolt utángyártott kínai szarral szenvedő Ural-tulajdonost!Ha ezt a szopáshalmot végigszenvedted, ha a fölöslegesen bebukott pénzeket végigszámolod, ha összeszámolod ezenkívül azt a rengeteg szaladgálást, telefonálást, börzékre járást, stb., akkor 3 év múlva beszélgessünk el, mi is egy oldalkocsis ruszki szemétnek a felújítási költsége.De ha nem akarsz meglepődni, akkor beszélgess el mondjuk Vas Csabival, vagy Lászlóffy Csabival.

Előzmény: IZS73 Válasz: IZS73 érsekatya Az egész párbeszéd: 16 hozzászólás


BGyuri :: 2017. november 28. 23:01 :: ::




Híres: mármint a régi vetetán apró jobban bejön mint az uj arculata😆!

Előzmény: Híres Az egész párbeszéd: 16 hozzászólás


Híres :: 2017. november 28. 18:24 :: ::




IZS73: pedig jó kis oldal ez,rengeteg segítséget kaptam annó,mikor még volt élet itt☺! Viszont nekem speciel a régi veterán apró oldal sokkal jobban bejött. Facebuk oldalam még mindig nincs ,úgyhogy arról nem tudok nyilatkozni. Kár,hogy megállt itt az élet,pedig szerettem itt csemegézni,bár már úgyis aktualitását vesztette.

Előzmény: IZS73 Válasz: Híres Az egész párbeszéd: 16 hozzászólás


Híres :: 2017. november 28. 10:43 :: ::




Híres: Elég furának találom, hogy ugyan én 2014-ben csatlakoztam először ide, de akkor még napi szinten volt itt élet mondhatni, de rá két évre szinte mindenki meglépett innen, pedig gondolom régebben van ez az oldal, mint 2014! De ahogy látom, ugyan ez lett a helyzet az Ural.hu-n és a Dneper.hu-n is! Érdekes mindenesetre! Azt viszont látom, hogy a facebukon a veterán alkatrész adok - veszek oldalon van élet. Az utóbbi időben a veteranapro.hu is kezd életre kelni, nem is ártott neki a váltás, legalább most már nem megy a köpködés meg leszólás, mióta nem chat formában lehet hozzászólni a hirdetésekhez, sok csak fikázni járt oda, hogy rohadjon meg! )) Ugye milyen kedves vagyok?! ))

Előzmény: Híres Válasz: Híres Az egész párbeszéd: 16 hozzászólás


IZS73 :: 2017. november 27. 22:06 :: ::




IZS73: olvasgatom,bár sok új dolog nem kerül fel !

Előzmény: IZS73 Válasz: IZS73 Az egész párbeszéd: 16 hozzászólás


Híres :: 2017. november 27. 18:02 :: ::




Híres: annak örülök, hogy olvasgatod a fórumot!
A hengert még nem volt időm lehúzni, remélem, a két ünnep között sort tudok rá keríteni.

Előzmény: Híres Válasz: Híres Az egész párbeszéd: 16 hozzászólás


IZS73 :: 2017. november 27. 10:57 :: ::




IZS73: Igen,valahol igazad van. Itthon ritka,aki nem meggazdagodni akar az öreg vasakon. Én is nézegettem motorvásárláskor a német oldalakat,de ilyen kis motort,mint amit én vettem,nem nagyon árultak,vagy nem annyira olcsóbban,hogy érdemes legyen vele pöcsölni. Viszont az idősebb nagymotorokkat érdemesebb kintről beszerezni. Ott talán nem tákolják őket annyira. Kint tényleg más mentalitással,és más pénzzárcával gondolkodnak!

Előzmény: IZS73 Válasz: IZS73 Az egész párbeszéd: 16 hozzászólás


Híres :: 2017. november 26. 18:51 :: ::




Híres:


Tessék! Mint a gyári új, és már sokkal erősebb mint a régiek, mindössze 3.490 EUR! Tök felesleges itthon keresgélni!
A német mentalitás teljesen más! Nem használom, és nincs rá szükségem, ennyiért eladom, ennyi a piaci ára! Itthon meg, mint írtam: ukrán szarral összegányolva 1,2 - 1,5 milla, na ja persze, várjátok csak a madarat! És az sem mindegy, hogy odakinn nem ismerik az ukrán utángyártott fos fogalmát, mert német alkatrészekkel javítanak - a németek gyártanak Uralhoz, Dneperhez alkatrészeket, csak itthon a gagyinak van hagyománya!

Előzmény: Híres Válasz: Híres Az egész párbeszéd: 16 hozzászólás


IZS73 :: 2017. november 26. 18:15 :: ::




Híres: Szia! Nem, addig nem is akarom eladni, míg nem tudok beújítani egy másik oldalkocsist! Egyébként épp ma akadtam ki, mert itthon egy így - úgy felújított M63 fogatot 1,2 milláért akarnak adni, néztem németben, 3.500 EUR-oért német papíros műszakisat válogathatsz a szebbnél szebb példányokban, itthon regisztrációval simán honosítják és már gurulhat is, a honosítás 25 ezer forint! Érted a magyar ember mentalitását? "eladom, ha jól le tudok vele húzni valakit, vagy inkább rohadjon tovább a pajtában" mert ilyet is tudok! Van itt a falunkban egy M66 fogat, 20 éve egy palaszín alatt áll, 900 ezer alatt nem akarja adni! mindene gyári, csak meglátszik biza rajta a 20 év a palaszín alatt! Akkor rohadjon ott tovább, ha neki 700 ezer nem elég érte, mert annyit kínáltam neki! És szerintem rohadt bőmarkú voltam, pláne ha ezeket figyelembe veszem:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=246399073&categories=CombinationAndSidecar&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&pageNumber=4&scopeId=MB

Előzmény: Híres Válasz: BGyuri Az egész párbeszéd: 16 hozzászólás


IZS73 :: 2017. november 26. 18:04 :: ::




IZS73: Helló! Tán elkekt az Izs???

Előzmény: IZS73 Válasz: IZS73 Az egész párbeszéd: 16 hozzászólás


Híres :: 2017. november 26. 10:53 :: ::

« »