Belép
Regisztráció

Keresés:



Támogatónk:
domdom.hu
IZS.hu » Fórum » Szerelés » Papírok...


« »




Vettem alkatrészenként adásvételivel egy dnyepr mt10-36-ost. Váltó, blokk külön szám, nagyja többi alkatrész meg van.A vázon nincs nyaktábla, vázszám sincs beütve.A kpm összeépítési engedélyt adna ki, de vázszám kellene. Adhat neki ha nincs a hatóság?
Biztosan nincs eltávolítva, nagyon gondosan átnéztem.



Zutya :: 2014. szeptember 1. 18:53 :: ::




hotroad22: Hát ha megvan a vázszám a papírok között, akkor nincs semmi gond, nem kell tovább keresgélni. A vázba általában nem ütötték be a Planetákon. Ezzel a műszaki vizsgálaton lesz némi gondod, mert nem mindig látják be, hogy ez gyári megoldás. Érdemes ez ügyben előre beszélni a vizsgabázissal, és olyan helyre menni, ahol nem kötözködnek.

Előzmény: hotroad22 Az egész párbeszéd: 9 hozzászólás


Soveny :: 2012. november 1. 8:57 :: ::




Soveny:
megkapartam a rozsdát...de a hátsó teleszkópok környékén és a váznyakon nem találtam beütést.
Minden szám a forgalomból való kivonás igazoláson szerepel,a motoron csak a motorszám van "kézzel fogható".
A régi rendszám "NC-4db szám" karakter.
de lassan bekavarodom!

Előzmény: Soveny Válasz: Soveny Az egész párbeszéd: 9 hozzászólás


hotroad22 :: 2012. október 31. 19:15 :: ::




hotroad22: Az EN-es "alvázszámot" a forgalmiban találtad, vagy a váznyakon? Ha a váznyakom, akkor szerintem nem is alvázszám (EN-ről nem hallottam, csak sima E van, vagy EK), hanem a régi rendszámbeütés (EN-??-?? lesz).

Előzmény: hotroad22 Válasz: hotroad22 Az egész párbeszéd: 9 hozzászólás


Soveny :: 2012. október 31. 10:14 :: ::




Soveny:
A vázszámom és a motorszámom különbözik...Maci szerint ez motorcserére utal,ma tudom majd megnézni,hogy van-e valami beütve a hátsó teleszkóp környékén.
A vázszámom "EN"-el kezdődik...
A blokkszám "B"-vel ...
A motorszám egyezik a forgalomból való kivonás igazoláson szereplő motorszámmal.

Előzmény: Soveny Válasz: Soveny Az egész párbeszéd: 9 hozzászólás


hotroad22 :: 2012. október 31. 8:57 :: ::




Maci: Igen, ez minden bizonnyal Planeta 1-es! Meg tudnád írni, milyen betűvel kezdődik a vázszám? És a papírokban egyezik a motorszámmal?

Ajánlom figyelmedbe ezt a cikket: Bolygóközi állomás

Előzmény: Maci Válasz: hotroad22 Az egész párbeszéd: 9 hozzászólás


Soveny :: 2012. október 29. 22:53 :: ::




hotroad22: Bocs, most, h jobban megnéztem, a kerekek is Planeta 1-esek. Sztem ez egy P1-es, amin lecserélték a kipufogódobokat. Innentől a hátsó lámpás tippem sem igaz.

Előzmény: hotroad22 Válasz: Soveny Az egész párbeszéd: 9 hozzászólás


Maci :: 2012. október 29. 21:22 :: ::




Soveny: Hali!
Felraktam az eddigi képeket,ott vannak a sárvédők is.
A motornak a forgalomból való végleges kivonás-papírja van,amin szerepel a motorszám,vázszám,rendszám...a motorszám megvan a blokkon,a vázszámra megkaptam a választ.
A vaterán láttam új kitöltetlen adattáblát...ez mennyire járható út?
Néztem felújított Pl 2-eseket...és nagyon tetszenek...
A veteránoztatásban azt látom,hogy teljesen eredetinek szeretném visszaállítani a motort,ahogy Vlagyimir Mozsarov csapata megálmodta. és ha ezt meg tudom csinálni szeretném a veterán motorokkal járó kedvezményeket is élvezni.
Még nagyon gyerekcipőben jár a szerelői tudásom,de nem egy olyan motort akartam,amit naptár,futott km szerint beviszek a szervizbe,hanem aminek lelke van amit lehet ápolgatni,még a "kész" szó elhangzása után is.



hotroad22 :: 2012. október 29. 21:22 :: ::




hotroad22: Szia! Gratulálok az új szerzeményhez! Van pár hírem, hogy jó vagy roszz, azt majd te eldöntöd. A motorod kissé öszvér. A kerekek és a kipufogók alapján Planeta 2, a blokk, a karbi, a légszűrő viszont Planeta 1-es. A toldás a hátsó sárvédő elején házi, mint a fesszabályzótartó is. A hátsó lámpád nem gyári, az lenne a gyári, ami a P3-as sárvédőn van, sajnos búra nélkül.

Előzmény: hotroad22 Az egész párbeszéd: 9 hozzászólás


Maci :: 2012. október 29. 21:18 :: ::




hotroad22: Üdv erre!

Szép motor a Planeta 2, jó munkát hozzá! Tehetnél fel némi fényképet, hogy lássuk, mi lehet gyári, mi átalakított a motoron.

Tudomásom szerint volt gyári oldalkocsis változat, ezeket egy K-betűvel jelölték a vázszám-motorszám második karakterében. De ez itthon elég ritka (ha van egyáltalán), esélyesebb, hogy csak itthon akasztottak rá valamit.

A Planeta 2-esek nem kaptak beütött vázszámot. Ha hiányzik a váznyaktábla (sokszor nem is volt a magyar Planétákon), a blokkszámmal kell próbálkozni, mivel a kettő eredetileg megegyezik. De minek neked a vázszám? És minek a veterán vizsga? Papírjai megvannak? Ha nem, akkor egyelőre még odébb a komoly tervekkel...

Előzmény: hotroad22 Az egész párbeszéd: 9 hozzászólás


Soveny :: 2012. október 29. 8:01 :: ::




Sziasztok!
Friss izs tulajdonos vagyok...szerelmes!
Planeta 2-esem várja,hogy életre kelhessen...
Szeretném veterán vizsgáztatni és van pár kókányolás rajta..főleg a hátsó sárvédőn ill. a fesszabtartón...annak sárvédőelemén vannak egyértelműen nem oda való hegesztett merevítések,toldások,kivágások.
ha van valakinek eredeti alkatrészekkel rendelkező
Pl 2-ese és fényképekkel dokumentálta a felújítást megköszönném ha mutatna képeket az alkatrészekről. vagy tudnátok ajánlani szakirodalmat,ahol utána tudok járni.
Hivatalosan oldalkocsis volt fénykorában...van valami jelölése az oldalkocsis Planeta 2-nek
/pl. Planeta 2 xy/?
valamint a vázszámot az adattáblán kellene keresnem...vagy hol van beütve a vázba...mert adattábla nincs rajta.?
Előre is köszönöm a segítséget

Válasz: Maci Soveny Az egész párbeszéd: 9 hozzászólás


hotroad22 :: 2012. október 28. 19:16 :: ::




Sziasztok!
Friss izs tulajdonos vagyok...szerelmes!
Planeta 2-esem várja,hogy életre kelhessen...
Szeretném veterán vizsgáztatni és van pár kókányolás rajta..főleg a hátsó sárvédőn ill. a fesszabtartón...annak sárvédőelemén vannak egyértelműen nem oda való hegesztett merevítések,toldások,kivágások.
ha van valakinek eredeti alkatrészekkel rendelkező
Pl 2-ese és fényképekkel dokumentálta a felújítást megköszönném ha mutatna képeket az alkatrészekről. vagy tudnátok ajánlani szakirodalmat,ahol utána tudok járni.
Hivatalosan oldalkocsis volt fénykorában...van valami jelölése az oldalkocsis Planeta 2-nek
/pl. Planeta 2 xy/?
valamint a vázszámot az adattáblán kellene keresnem...vagy hol van beütve a vázba...mert adattábla nincs rajta.?
Előre is köszönöm a segítséget



hotroad22 :: 2012. október 28. 19:15 :: ::




Sziasztok!
Friss izs tulajdonos vagyok...szerelmes!
Planeta 2-esem várja,hogy életre kelhessen...
Szeretném veterán vizsgáztatni és van pár kókányolás rajta..főleg a hátsó sárvédőn ill. a fesszabtartón...annak sárvédőelemén vannak egyértelműen nem oda való hegesztett merevítések,toldások,kivágások.
ha van valakinek eredeti alkatrészekkel rendelkező
Pl 2-ese és fényképekkel dokumentálta a felújítást megköszönném ha mutatna képeket az alkatrészekről. vagy tudnátok ajánlani szakirodalmat,ahol utána tudok járni.
Hivatalosan oldalkocsis volt fénykorában...van valami jelölése az oldalkocsis Planeta 2-nek
/pl. Planeta 2 xy/?
valamint a vázszámot az adattáblán kellene keresnem...vagy hol van beütve a vázba...mert adattábla nincs rajta.?
Előre is köszönöm a segítséget



hotroad22 :: 2012. október 28. 19:15 :: ::




Gyerekeeeek, hát hol éltek ti? Látom, hogy nyugaton, én meg az élettől keletre. Nekem hatósági vizsgám volt aztán ránéztek a szekérre, tetettek rá macskoszszemet meg mégegy tükröt aztán istenpá, neeeem tököltek azzal hogy feltegyék a motoroknak való fékerős sínt meg ezeket. Ránézett egy szaki, meg megkérdezte hogy müxik-e rajta minden aztán csaó! de ehhez hozzátartozik hogy 90 kmert nyomtam vele odáig, ha már azt kibírta....

Előzmény: tygrIZS Az egész párbeszéd: 6 hozzászólás


Balázs_ :: 2008. szeptember 24. 19:54 :: ::




Maci:Igen így volt a régi szép időkben. Sztenderen behúzott féknél kézzel megrángatták a kereket, és ha nem forgott el OK. De idén, meg elötte egyel már azt mondták fékpad kötelező. De nem kell félni, nem tudja mérni a fékerőt! Autóknál az eltérést méri a két kerék fékereje közt. Motornál meg nincs másik kerék, csak egy diagramot ad ki hogy fékez. Felére se kellett behúzni a fékkart, már azt mondták: OK! Csak arra kell vigyázni nehogy beleessen az ember az aknába, de ketten hátul fogtak is, ha kell( és kell!)Szóval a fékpad nem olyan veszélyes mint ahogy látszik!

Előzmény: Maci Válasz: Balázs_ Az egész párbeszéd: 6 hozzászólás


tygrIZS :: 2008. szeptember 24. 19:36 :: ::




busman: Nekem egyszer néztek fékerőt Rétságon, igaz, nem fékpadon. Az ember a lebetonozott udvaron megtolta a motort és behúzta az elsőféket. A motor megállt, ember azt mondta: jó. És átment...

Előzmény: busman Válasz: tygrIZS Az egész párbeszéd: 6 hozzászólás


Maci :: 2008. szeptember 24. 11:36 :: ::




Kedves busman és tygrIZS,
Köszi a tanácsokat. Asszem, ideiglenesen felrakok valami Pannónia lámpát egy olyan közdarabbal, hogy semmit ne kelljen fúrni. Sziloplaszttal felgányolok valami sárvédőt, aztán keressenek valami más kifogást, ha meg akarnak húzni. Amúgy Óbudán a Mozaik utcában már vizsgáztattam Jawa-t meg ETZ-t is, és bizony tutira van fékpad. Az IZS parányi fékdobja félek, hogy sehol nincs fékerőben sem az ETZ tárcsafékhez, sem a Jawa duplakulcsos fékhez, de talán nem fognak kekeckedni. Ha átmentem/vagy meghúznak akkor majd beszámolok, hogy mi volt.



nati :: 2008. szeptember 24. 8:58 :: ::




nati:Nekem is ilyen hátsólámpám van, és mindig kötözködnek műszakin, hogy kicsi a fényfelülete (nem az ereje, de az is), de hálizstennek ezek a szakik tudják értékelni a ritka, egyéni és szép motorokat így átrugdalnak. De ismertem 49-es elvtársat akinek baromi ronda nagy hátsó lámpát kellett felszerelni. Szerintem csinálj olyan tartót a pancsi lámpának amit fel tudsz csavarozni az eredeti lukakra. Elötte nap felrakod, másnap meg lerúgod... De ha az eredetivel próbát teszel akkor igen, prizmát kell felraknod mellé (alá, fölé...) A sárvédő gumikon is szoktak kötekedni, ők is meg a rendőrök, ha akarnak (még a hossz, meg a dőlésszög se mindegy hivatalosan)Ha nem akarsz fúrni ragaszd fel valamivel elötte, csak addig le ne essen. Ha akarnak bármibe beleköthetnek, ha nem átmész így is. Fékpadra tesznek, mert kell valami rohadt papírt mellékelniük, de nem veszélyes a fékerőt nem tudja mérni, csak azt hogy fékez valamennyire. Az előgyujtás szerintem is 3.5-4 mm,de tényleg ne papucsba próbálgasd. Mz dinamó kis fordulaton tényleg nem műkszik, de nekem is ez van rajt, és azért dolgozik, de biztos van valaki elvtársnak olcsón eladó izs is, ha nem is 49-es. Talán nekem is meg kell néznem,működik-e valamelyik abból a 3-4 db-ból a padláson.

Előzmény: nati Az egész párbeszéd: 6 hozzászólás


tygrIZS :: 2008. szeptember 23. 16:04 :: ::




nati: Helló! Ha nem veterán vizsga ,akkor a hátsó lámpában kell lenni 1 prizmának ,ha nincs akkor külön felszerelni és rendszámtábla világításnak. Az ,hogy milyen erősen világít szerintem nem számít!
Nos hát a sárvédő gumi (egyetlen gyorsasági motoron se láttam még és a sárvédőjük kb. az ülés vonalában végződik!)valószínű hanyagolható!
Féket motoron nem mérnek ,egyszer próbálkoztak vele nagy kibaszás volt ,nincs aki megtartja olalirányban!Meg különben is mihez mérik? Ha tévednék javítsatok ki!!!! Üdv.

Előzmény: nati Válasz: Maci Az egész párbeszéd: 6 hozzászólás


busman :: 2008. szeptember 23. 15:23 :: ::




Sziasztok, lenne egy vizsgával kapcsolatos kérdésem, azaz inkább rögtön három...
Az IZS49-et a vizsgán a gyári hátsó lámpájával átengedik? Ennek szerintem elég kicsi a világító felülete, de nem tudom, mennyi a hivatalos előírás. Pannónia lámpát tudnék rá feltenni a vizsga idejére, de elég nagy barmolás, és ronda ezért elkerülném, ha lehet. A másik ilyen muszály hülyeség a gumi sárvédő. Ezért lyukasszam ki a a hátsó sárvédőmet? Vagy nem veszik ezt olyan komolyan? Az első sárvédő a '49-nél jó alacsonyra belóg, oda biztos nem kell felszerelni külön gumit. Óbudára, a Mozaik utcába vinném vizsgára, ahol ugyan olcsó a vizsga, de fékpad is van. Van arra esély, hogy a miniatűr '49-es fékdobbal ezen a vizsgán átmenjek? Van erre valakinek személyes tapasztalata?

Válasz: tygrIZS busman Az egész párbeszéd: 6 hozzászólás


nati :: 2008. szeptember 23. 9:38 :: ::

« »