Maci: Csács, na akkor nem menek börzére....és tudod miért? Mert a rohadt terményt szombaton adják és mint jó falusinak kötelező ott lenni a rrrrrooooo....pontpontpont eh asszem idén már nem jutok el börzére.....
Balázs_: Akkor 1xű a történet. Jössz Csepel felől vagy az M0 felől (a "vagy" szócska a csel, a kettő ugyanaz... )és amint beértél Szigetszentmiklósra, erősen elkezded követni az Old Motors Börze feliratú táblákat, különös figyelemmel a rajtuk szereplő nyilakra.
Maci: akkor ezt túltárgyaltuk! Ja még egy kérdés, ki jön nov 10.-én az Old Motors börzére Szigetszentmiklósra? Ha valaki megy tájékoztasson már arról hogy pontosan hol lesz mert én tervezem hogy elmenek csak azt nem tom pontosan hova kell
GYAPJU: hali, nekem a váltóösszerakás mindig úgy megy hogy szanaszét dobálom a fogaskerekeket, meg a tengelyeket, aztán mint a puzzlet rakosgatom össze. Ha beleraktad abba a váltófélbe ahol a léptető villák vannak nézd meg tudja-e tologatni a fogaskerekeket. Ennyi tanácsot tudok adni, amiket én szétbarkácsoltam azoknál bejött. Sok sikert!
Sziasztok,izs planéta-3-as motorom van. Szétszedtük, felujjitotuk a motort,de a váltót nem tudjuk o össze rakni.Nincs valami tanácsotok hogy kell nekiállni?Van valami jelölés a tengejeken?
meli: nem a lamella lesz a baj ezt a kanosszát én is végigjártam!szolo áttételes a motorom és nagyon ugy néz ki a fogaskerék a baki lényege !a lamella a pannoniával ellentétben bakelit ami vagy eltörik vagy egy életre szól! de a Deél Jozsinál vagy a Sándor Attillánál mindig van
Siasztok! Kéne egykissegitség!Hol és mennyiért lehetne izs planéta3-as hoz új kuplung lamellákat venni?Az enyém ugyanis nagyon csuszik nagyobb eröltetésre.
Gondolom érdekel hogy mi a helyzet a izsemmel kapcsolatban Hát meghalok szétszedtük a blokkot -KATASZTRÓFA- a hengert fúrni kell a csapszeg különféle színekben pompázik (jó volt a keverék?) a hajtókar olyan mint az ingaóra a váltó az a legjobb kb 2 deci olaj volt benne minden ragyog belül (sajnos nem a legjobb értelemben) SZÍVÁS!!
Nézegettem a fotókat a típusokról és az enyém maxira hasonlít az ott levőre.Namármost ez itt a gond mert a tulaj azt mondta hogy a kocsit a hajó gyárba csinálták és csak 3 db van belőle .Meg azt is hogy akocsit külön is meg akarták venni majdnem annyiért amennyit az egészért akart kérni de nem adta.Az oldalkocsi egyébként 0 km-es korától be van jegyezve a forgalmiba, képet nemtom mikor tudnék küldeni de mms-t akár rögtön!
sokszor nem az orosz váltóval van a gond hanem azzal hogy ki hogy használja! az én motoromnak az első tulajdonosa oldalkocsival pörgött másodikban szinte minden nap, hogy mutatványozzon a haverjainak! most megcsinálta gyári új alkatrészekből egy mester, és most teljesen "finom", könnyen használható gépem van!