|
|
|
|
|
|
|
|
|
D ;D ;D ;D ;D ;D ;D Szia Benedek ! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Bocs, hogy későn reagálok, de csak most jöttem vissza a szabiról......
Mind a nagyobb, mind a kisebb túrák sikerültek, hála a majdnem tökéletes gépnek. Valamivel több, mint ezer kilómétert mentem a nyáron.
Okulásképpen közkinccsé teszem, hogy jártam a gyújtással:
A Maci ajánlását követve kicseréltem mindent, mégsem indult rendesen. Ekkor újra nekiálltam kicserélni mindent, és mikor a trafóhoz jutottam, jött rendbe a gyújtás. Tehát rossz volt az eredeti trafóm, és rossz volt az egyébként boltban vásárolt vadonás új trafóm is.
Remélem Neked is jó volt a motors nyár !
Üdv, a nagyon újjonctól !
|
|
|
|
|
UJONC
:: 2004. szeptember 13. 10:58
::
:: |
|
|
|
|
|
Maci!
Kösz a tippeket, melegen nincs megfelelő szikra, ez lehet a baj.
Egyértelmüen gyujtáshibás, egy megszakitásra előfordul, hogy két, nagyon gyenge szikrát ad.Elszórakozom vele, és remélem, ne, a te régi motorod ikertestvérét vettem meg.
Üdv
nagyonUJONC
|
|
|
|
|
UJONC
:: 2004. július 23. 7:58
::
:: |
|
|
|
|
|
Hogy pontosítsunk, Planeta 3-03. (A 3-01-en még más karbi volt.) Ez a 1,5 fordulat nagyjából minden karbinál működni szok. A Pannónia karbinak kisebb a légtorka és a rögzítése is más, biztos vagy benne, hogy jó ötlet? Jut eszembe, melegen van szikra? Akksiban elég a kraft? Ha a töltésed nincs a helyzet magaslatán, lehet, hogy mire leállítottad, ki is vett annyit az akksiból, hogy ne tudjon újra indulni. Esetleg az úszóházból vmi kosz vmelyik fúvókába? Gyertya hőértéke megfelelő? Előre szólok, nyáron messze jobb a 225, mint a 175!
Máig nem tudom, mitől, de az első Izsem néha egyszerűen nem volt hajlandó indulni. Gyertya ki, megrúg, szikra van, gyertya be, pöccre indul. Először azt hittem, megszívta magát és a gyertyafuraton szellőzött ki, de a következő ilyen alkalomnál jól megrugdostam nyitott dekompresszorral és semmi. Ezek után gyertya ki, megrúg, szikra van, gyertya be, pöccre indul. Máig nem tudom, mitől...
|
|
|
|
|
Maci
:: 2004. július 22. 13:23
::
:: |
|
|
|
|
|
Maci!
Ennek valami különös egyénisége van, mert sem usztatva, sem anélkül nem indul.Mielőtt elvittem müszakira, és friss papirral cserben hagyott, melegen félgázzal indult.Van egy vadiuj Pannonia karbim, ha nem megy a gyárival, kicserélem.Ezen (Planeta 3) függőleges a levegőcsavar, ennek is jó a másfél fordulat?
A +szakitó még nem érkezett meg.
Köszönöm a válaszodat, 1 7 mulva szabira megyek, addig jónak kell lennie, mert el akarom vinni turázni az alföldre.
nagyonUJONC
|
|
|
|
|
UJONC
:: 2004. július 22. 11:13
::
:: |
|
|
|
|
|
Szia Újonc!
Ha egy tippem lehet, jól töltsd fel az akksit, úsztasd meg a karbit rendesen, és fogd be (vagy kérj meg valakit), hogy fogja be a karbi csívócsonkját, úgy rúgj rá! Mennie kell így!
Nem hiszem, hogy probléma lehet a kevés keverékkel. Érdemes a fúvókákat a karbiban átfúlyatni, kitisztítani (én finom, vékony rézdróttal szoktam takarítani (tűvel NE!), de a szakik szerint már ez is szentségtörés...). Maci - és a könyvek - szerint becsavarástól másfél fordulatig kell kihajtani a keverékállító csavart (amelyik vízszintesen fekszik a karbiban), onnan érdemes állítgatni, finomítani.
Remélem tudtam valami újat mondani, sok sikert!
Üdv! Benedek
|
|
|
|
|
soveny
:: 2004. július 16. 18:31
::
:: |
|
|
|
|
|
|
|
| |