Belép
Regisztráció

Keresés:


IZS.hu » Fórum » Szerelés » Megszakító


« »




D ;D ;D ;D ;D ;D ;D Szia Benedek ! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Bocs, hogy későn reagálok, de csak most jöttem vissza a szabiról......
Mind a nagyobb, mind a kisebb túrák sikerültek, hála a majdnem tökéletes gépnek. Valamivel több, mint ezer kilómétert mentem a nyáron.
Okulásképpen közkinccsé teszem, hogy jártam a gyújtással:
A Maci ajánlását követve kicseréltem mindent, mégsem indult rendesen. Ekkor újra nekiálltam kicserélni mindent, és mikor a trafóhoz jutottam, jött rendbe a gyújtás. Tehát rossz volt az eredeti trafóm, és rossz volt az egyébként boltban vásárolt vadonás új trafóm is.
Remélem Neked is jó volt a motors nyár !

Üdv, a nagyon újjonctól !



UJONC :: 2004. szeptember 13. 10:58 :: ::




Szia Újonc!

Na, lett a motoros túrából valami? Remélem megoldódott a probléma a géppell!

Üdv! Benedek



soveny :: 2004. augusztus 24. 21:16 :: ::




Maci!

A hét végén belepakoltam egy kettőhuszonötös?izolátort, valamint egy megszakitót.Ez egy átalakitott kispolskimegszakitó, nem az igazi, de nincs más. Nem próbáltam ki, csak gyertya nélkül megrugtam, szépen szikrázott.Ha lehet, kérd meg a Gyurit, küldjön egy megszakitót!Augusztus elsején Siófokon,a KiLiTi piactéren veteránjármü kiállitás és alkatrészbörze!

Üdv a nagyonUJONC



UJONC :: 2004. július 26. 13:06 :: ::




Akkor +van a +oldás. Gyertya qka, 225-ös BERU Isolatorból 2db megvesz (általában minden 2. szar, ami viszont műxik, az nagyon jó) és szerintem megoldódik az ügy. Most milyen gyertya van benne?



Maci :: 2004. július 23. 10:57 :: ::




Maci!
Kösz a tippeket, melegen nincs megfelelő szikra, ez lehet a baj.
Egyértelmüen gyujtáshibás, egy megszakitásra előfordul, hogy két, nagyon gyenge szikrát ad.Elszórakozom vele, és remélem, ne, a te régi motorod ikertestvérét vettem meg.
Üdv

nagyonUJONC



UJONC :: 2004. július 23. 7:58 :: ::




Hogy pontosítsunk, Planeta 3-03. (A 3-01-en még más karbi volt.) Ez a 1,5 fordulat nagyjából minden karbinál működni szok. A Pannónia karbinak kisebb a légtorka és a rögzítése is más, biztos vagy benne, hogy jó ötlet? Jut eszembe, melegen van szikra? Akksiban elég a kraft? Ha a töltésed nincs a helyzet magaslatán, lehet, hogy mire leállítottad, ki is vett annyit az akksiból, hogy ne tudjon újra indulni. Esetleg az úszóházból vmi kosz vmelyik fúvókába? Gyertya hőértéke megfelelő? Előre szólok, nyáron messze jobb a 225, mint a 175!
Máig nem tudom, mitől, de az első Izsem néha egyszerűen nem volt hajlandó indulni. Gyertya ki, megrúg, szikra van, gyertya be, pöccre indul. Először azt hittem, megszívta magát és a gyertyafuraton szellőzött ki, de a következő ilyen alkalomnál jól megrugdostam nyitott dekompresszorral és semmi. Ezek után gyertya ki, megrúg, szikra van, gyertya be, pöccre indul. Máig nem tudom, mitől...



Maci :: 2004. július 22. 13:23 :: ::




Maci!
Ennek valami különös egyénisége van, mert sem usztatva, sem anélkül nem indul.Mielőtt elvittem müszakira, és friss papirral cserben hagyott, melegen félgázzal indult.Van egy vadiuj Pannonia karbim, ha nem megy a gyárival, kicserélem.Ezen (Planeta 3) függőleges a levegőcsavar, ennek is jó a másfél fordulat?
A +szakitó még nem érkezett meg.
Köszönöm a válaszodat, 1 7 mulva szabira megyek, addig jónak kell lennie, mert el akarom vinni turázni az alföldre.

nagyonUJONC



UJONC :: 2004. július 22. 11:13 :: ::




Szia!

Ha minden jól megy, a zöld visszajelző a váltó "üres" állását mutatja, csak akkor kell elaludnia, ha sebességbe tetted. Melegen hogy próbáltad berúgni? Minden Izsnek egyénisége van, az enyémet pl. melegen is meg kellett úsztatni, de volt olyan, amelyik csak teljesen megnyitott légtorokkal (csutkagáz) volt hajlandó indulni... Gyuri küldte a megszakítót?

Üdv!
Maci



Maci :: 2004. július 22. 9:54 :: ::




Benedeknek köszönöm a tanácsokat, bejött!A szivótorok befogása nélkül harmadikra indult a gép.Beállitgattam, olyan volt a hangja, hogy apám doxája elsárgult az irigységtől. Tartott ez addig, amig le nem állitottam.Ez után nem tudtam ujra elinditami melegen.Estére ujra próbálom.Mi lehet a baja?Ja és a lámpafejen a zöld visszajelző lámpának el kell-e aludni ha megy a motor? > > > > > > > >

A nagyonUJONC



UJONC :: 2004. július 22. 7:58 :: ::




;D Szia Sövény, köszönöm a tanácsokat, este kipróbálom.Ha nem indul el, kitolom a Sió partjára, fel -gyujtom, és indiántáncot lejtek körülötte.Ja, és tegnap gyönyörüre pucoltam a furulyákat, gondolom, az sem ártott neki.



UJONC :: 2004. július 19. 11:00 :: ::




Szia Újonc!

Ha egy tippem lehet, jól töltsd fel az akksit, úsztasd meg a karbit rendesen, és fogd be (vagy kérj meg valakit), hogy fogja be a karbi csívócsonkját, úgy rúgj rá! Mennie kell így!

Nem hiszem, hogy probléma lehet a kevés keverékkel. Érdemes a fúvókákat a karbiban átfúlyatni, kitisztítani (én finom, vékony rézdróttal szoktam takarítani (tűvel NE!), de a szakik szerint már ez is szentségtörés...). Maci - és a könyvek - szerint becsavarástól másfél fordulatig kell kihajtani a keverékállító csavart (amelyik vízszintesen fekszik a karbiban), onnan érdemes állítgatni, finomítani.

Remélem tudtam valami újat mondani, sok sikert!

Üdv! Benedek



soveny :: 2004. július 16. 18:31 :: ::




[quote author=UJONC link=board=eszmecsere;num=1088682717;start=0#0 date=07/01/04 - 13:51:56] Segítség !

.
Most már jobb a szikra, de a gép mégsem indul.Hogyan lehet arról meggyőződni, hogy elegendő keveréket sziv-e be a forgattyusházba, és az elősürités megfelelő-e?
[/quote]
??? ???



UJONC :: 2004. július 16. 10:36 :: ::




Szia!

Persze, hogy tud, meg is ígérte neked a múltkor telefonban, hogy küld v. visz neked másik megszakítót. ;D



Maci :: 2004. július 1. 14:27 :: ::

« »