|
|
|
|
|
|
|
|
|
56'-osom ügyében bejött a papírforma:
Megkerült a régi tulaj - de sajnos csak az özvegye, és persze a hagyatékiban nem szerepel a moci, mer' miért is szerepelt volna, ha abban a hitben voltak, hogy ők azt már eladták.
Most puhítom őket, hogy némi pénzecskéért a póthagyatékit csinálják meg, de nemigen bolygatják ők meg a bácsi emlékét.
A visszadatált kozmetikázott szerződésről meg persze hallani sem akarnak. Pedig utaltam rá, hogy a megboldogult biztosan örülne, ha valaki feltámasztaná a motorját, mert így az marad az enyészeté...
Egyelőre így állunk, azt hiszem,most már kockázatos lenne saját kezűleg papírokat hamisítani.
|
|
|
|
|
nati
:: 2003. október 10. 10:19
::
:: |
|
|
|
|
|
Kezdenek rosszul alakulni a dolgaim IZS56 ügyében.
Nyomozgattam az utolsó, forgalmiba bejegyzett tulaj után. Név és cím alapján a MATÁV nem tudott telefonszámot adni, de én nem adtam fel, és írtam egy ajánlott levelet a címre. Még nem jött válasz, de csodálkoznék, ha jönne. Mivel 30 éve kivonták a forgalomból szegény IZS-t, és állítólag öreg papáé volt, szegény bácsi alighanem már a másik világon motorozgat...
Az biztos, hogy ezek után már hamis adásvételit rizikós csinálni, mert ha nem is halt meg a tulaj, a lakcím semmiképp sem egyezik. Egy okirathamisítási ügy meg nem hiányzik egy romos IZS-ért cserébe. Az okmányirodán elmondták, hogy ilyen öreg járgánynál a BM-nek mindenképp írnak egy levelet, ahol a jármű előéletének utánanéznek. Azt hiszem, a BM élből nyomozni kezd, ha hamis adásvételi fennforgását észleli. Vagy szarnak bele, és csak egyszerűen megtagadják az átírást? (ez esetben szívesen rizikóztatnék egyet)
Már azon is gondolkodtam, hogy végső esetben venni kéne egy romos Planétát, és az 56-osról amit lehet, át kéne rá rakni, hogy jobban nézzen ki. Műszakilag nézve a dolghot, ebben meddig lehet elmenni?
Egy másik kerület okmányirodája szerint ha a jelenlegi - nem hivatalos - tulaj be tudja mutatni az ő eredeti adásvételijét, és én átvállalom az ő átírási illetékét (13FT/ccm) akkor semmi akadálya a dolognak. Az én kerületem viszont ettől elzárkózik. Most akkor mi az igazság, ki a hülye?
|
|
|
|
|
nati
:: 2003. október 8. 11:09
::
:: |
|
|
|
|
|
Tulajdonkeppen nem biztos, csak gondolom.
Egyebkent a motort meg nem vettem meg, - plane nem Heredrol, az valaki mas lehetett - de beleszerettem.
Mint mondtam, rozsdat keresve sem talal rajta az ember, egy-ket aprosag hianyzik ugyan rola (dekompresszor karja, meg az eredeti porlaszto a mostani Pannonia helyett) de megkimelt gepnek latszik.
Ugyan utolag fenyeztek zoldre, de nem a rozsdat festettek at, az latszik. Van hozza valami szedett-vedett oldalkocsi is, szerintem jol fog kinezni. (Legalabbis jobban, mint mondjuk egy szakadtabb ETZ, amit ebbol a penzbol kapnek.)
|
|
|
|
|
nati
:: 2003. szeptember 23. 16:58
::
:: |
|
|
|
|
|
dArk-tol kerdezem, mi lett a halott embertol vett motorral. En is ugyanebben a cipoben jarok, kineztem magamnak egy szep es rozsdamentes IZS56-ost, a szurke forgalmi is megvan hozza, de meg valamikor `76-ban ki lett vonva a forgalombol. Az uj tulaj persze nem iratta a nevere, merhogy az fene sokba kerult volna. Azer`most az kicsit ciki lenne, ha elmennek az ocsmanyirodaba egy `76-ra visszadatalt papirral, mar csak azert is mert akkor meg kiskoru voltam. Egyaltalan, ha a tulaj halott, az kiderul atiras kozben? A motor az eredetvizsgan gondolom meg atmenne, hiszen nem lehet lopott, mert nyilvan nem korozik. Ha megis lebuknek, mennyit kapnek okirathamisitasert? Lehet hogy annyit meg egy meseszep IZS sem erne meg?
|
|
|
|
|
nati
:: 2003. szeptember 23. 13:39
::
:: |
|
|
|
|
|
|
|
| |