Belép
Regisztráció

Keresés:


IZS.hu » Fórum » Szerelés » Alkatrész


« »




majdánka: Nem jó! Már beletettem az ETZ 250-es 135-ösét de ugyanaz a tünet! Szerintem a furat kicsi amibe a súbertű belemegy!! Egyedül a Pannóniáé vált be, de csak a Planéta 3-ason mert annak olyan a csonkja, hogy minimális módosítással rámegy.De én most az 56-oson dolgozom. Az a karbi (a gyári) egy agyrém!!! Én nem is tudom valaki azt be tudja állítani egyáltalán????

Előzmény: majdánka Válasz: majdánka tygrIZS Az egész párbeszéd: 7 hozzászólás


Brutálizs :: 2016. december 16. 21:26 :: ::




Brutálizs:
Jó felé tapogatozol, de növeld a karbit kicsit szteroidosabbra. A ts 250 karbi ellátja (tapasztalat)
Az alapötlet nálam is felmerült, de egy izses kolléga már hamarabb megcsinálta, azt áttanulmányozva estem neki az átalakításnak.
A fúvókával játszhatsz még egy kicsit, hátha működik, de számomra kétséges, hogy elég volna a hengerfeltöltéshez a 150-es karbija.
Az általad leírt jelenség nagyobb karbival is előjött, amíg a fúvókát jóval nagyobbra nem cseréltem (azóta is tervben van a 200-as vagy kisebb fúvóka kipróbálása)

Előzmény: Brutálizs Válasz: Brutálizs Az egész párbeszéd: 7 hozzászólás


majdánka :: 2016. december 16. 18:55 :: ::




Sziasztok! Tegnap kísérletezős kedvemben voltam, gondoltam most jött el az idő, hogy kipróbáljam a mz 150-es karbiját az Izsre. Nem lett jó, kicsit megy és leáll. Valaki már próbálkozott ilyesmivel? Esetleg valami tapasztalat ?

Válasz: majdánka Az egész párbeszéd: 7 hozzászólás


Brutálizs :: 2016. december 16. 8:37 :: ::




Sziasztok! Izs 49-hez keresek hátsó féklapot, fékpofákat, fékkulcsot, fékkart, fékpálcát. Együtt vagy külön. Sajnos kitört a lengővillából a féklap elfordulásgátló csap, és odalett minden ami a fékkel kapcsolatos. Köszönettel.. valkitkft@gmail.com



Volomisi :: 2016. december 7. 20:19 :: ::




érsekatya:Már szerelem izs le a kerekeket !!!

Előzmény: érsekatya Az egész párbeszéd: 11 hozzászólás


tygrIZS :: 2016. november 28. 20:40 :: ::




érsekatya: Nekem is Nyirádi kolléga szabályozta a kerekeket az oldalkocsison,összefűzve,sokkal kisebb fékerővel lehet hatásosan fékezni!

Előzmény: érsekatya Az egész párbeszéd: 11 hozzászólás


pergerz :: 2016. november 27. 19:28 :: ::




tygrIZS: Szevasz Tygrizs komám! Nálunk a cégnél akkora eszterga van hogy a tátra kerék is belefér az én izs kerekeim is ott készülnek még a gumit sem vesszük le

Előzmény: tygrIZS Válasz: tygrIZS pergerz Az egész párbeszéd: 11 hozzászólás


érsekatya :: 2016. november 26. 18:48 :: ::




tygrIZS: ...Szolnokon van egy műhely, ahol kifejezettem fékdob felszabályzást és fékpofa felszabályzást csinálnak motorokhoz, komplett keréken is... Régebben valami újságban láttam a hirdetésüket, lehet neten rátalálsz! Amúgy sem szabad küllőzés előtt felszabályozni, mert küllőzés elviszi, pont az a lényege, hogy a komplett kereket kell szabályozni fékdobra, sokszor az a probléma, nincs akkora esztergája az iparosnak, amiben elforogna a kerék. Én is így jártam ismerősömmel, hiába vannak gépei, a kerék nem forog el! ...a fékpad lényege nem is annyira az, hogy fog is rendesen a fék, hanem, hogy egyenletesen fog, és nem hullámzik a fékhatás... Amúgy nekem a hátsó fék már 75%-os mérésnél lelökte a motort a mérőpadról, mert beblokkolt a hátsó kerék... Az első kerék mérésénél meg imádkoztam, nehogy elszakadjon a fékbovden teljes fékezésnél! ...muszáj volt a hatósági műszaki nekem, mert most tettem fel rá oldalkocsit, így csak NKH vizsgáztathatja elsőre...

Előzmény: tygrIZS Az egész párbeszéd: 11 hozzászólás


IZS73 :: 2016. november 26. 6:57 :: ::




IZS73:Én egy ismerős szakihoz vittem a motorom, aki szintén motoros és imádja a régi vasakat (pláne az enyémet), gyerekkorom óta ismer, szóval fix műszakira, de látom ,hogy a fékpadon már fél órája nyüstöl és dagadnak az erek a homlokán. Mondja, hogy Lacikám, az első fék tökéletes, de a hátsó úgy üt, hogy alig tudtam tűréshatárra játszani. Megkaptam a műszakit, mondom neki, persze az első fékem azért nem üt, mert nem izs fog, a hátsó legalább fog... ennyit a fékpadról.
Amúgy úgy próbáltam felszabályozni, hogy régi fékpofákra smirglit ragasztottam és mentem néhány kört... úgy látszik nem tökéletes, úgy hogy, ha valaki izsmer fékdobszabályozó kisiparost, (akinél nem kell szétküllőzni a kereket, mert azt nagyon utálnám...) az most írjon!

Előzmény: IZS73 Válasz: érsekatya IZS73 Az egész párbeszéd: 11 hozzászólás


tygrIZS :: 2016. november 25. 21:15 :: ::




FZRTom: ...a dudákat én is szívesen ellenőriztem volna! ...a hatósági hölgyek esetében!

Előzmény: FZRTom Az egész párbeszéd: 11 hozzászólás


IZS73 :: 2016. november 25. 9:49 :: ::




IZS73: ...a hatóság már úgy látszik rutinosabb, ha fék van, minden van!

Előzmény: IZS73 Válasz: tygrIZS Az egész párbeszéd: 11 hozzászólás


IZS73 :: 2016. november 24. 23:34 :: ::




FZRTom: ...úgy látszik változnak az idők! ...egyébként tavaly mikor kihelyezett vizsgabázisra vittem egy másik motorom, tehát nem NKH-s volt a történet, ott még a motornak is alá feküdtek szó szerint, hogy a dobban benne van-e az "E" betű... Kérdeztem is, mi a p...csömet nézne egy Pannónia dobban például... ...ez egy Suzuki amiről most szólok. ...de benne volt, persze csak míg haza értem, mert rögtön visszakerült a nyitott kályhacső kipuff!

Előzmény: FZRTom Válasz: IZS73 Az egész párbeszéd: 11 hozzászólás


IZS73 :: 2016. november 24. 23:25 :: ::




IZS73: Érdekes, ez nálam is így volt. Se duda, se fény, se kormánycsapagy, csak és kizárólag a fékpad. Régebben a prizmára, a koronás anyában lévő sasszegre, kormánycsapágyra, fényekre, dudára (kürtre) voltak kíváncsiak. Ja meg fékezz egyet az udvaron bólint-e az eleje, meg kicsit csúsztasd már meg a hátulját.

Előzmény: IZS73 Válasz: IZS73 Az egész párbeszéd: 11 hozzászólás


FZRTom :: 2016. november 24. 20:39 :: ::




IZS73: ...érdekessége még a dolognak, hogy pont ugyan az a két úriember vizsgáztatta a motort, aki 97-ben az oldalkocsis Pancsát is, ugyan az a szürke pulóver, felhajtott szárú farmernadrág, makkos cipő, ősz haj és szakáll mindkettőnek... szinte semmit nem változtak az elmúlt 20 évben, esküszöm! ...egyedül a módszer változott, akkor 97-ben a világítás érdekelte őket, most 16-ban a fékpad, semmi más! ...volt egy fiatalabb, olyan 35 körüli vizsgabiztos is, ő még valamit sutyorgott volna az öregek fülébe, de azok még válaszra sem méltatták, ahogy észrevettem... ...meg az irodai adminisztráció cserélődött le az elmúlt 20 évben, a régi "Magdikát" meg "Erzsikét" nagy mellű fiatal lányok váltották fel... Jó volt nosztalgiázni kicsit!

Előzmény: IZS73 Válasz: FZRTom Az egész párbeszéd: 11 hozzászólás


IZS73 :: 2016. november 23. 6:15 :: ::




...tegnapi nap megjártam az NKH-t, oldalkocsira levizsgázott a szibériai... Beadtam a papírokat a kis ablakon reggel 8-kor a természetes szépséggel és idomokkal megáldott hölgyikének, majd hátrasietett a műszaki vizsgabiztosokhoz. Hallom az irodából leghátulról - valószínű ekkor vette kezébe a vizsgabiztos a papírjaim - "Megy IZS, meg nem IZS!" ...nosztalgiázott ő is egy kicsit, de jól esett, megmondom őszintén!

Válasz: IZS73 Az egész párbeszéd: 11 hozzászólás


IZS73 :: 2016. november 23. 6:09 :: ::




fulton: Aha értem, akkor nekem erre van szükségem!

Előzmény: fulton


FZRTom :: 2016. november 8. 20:10 :: ::




Az adagolhatóság a probléma.Egykulcsost megtéped és elkezd lassulni,a tárcsát minél erősebben húzod annál jobban lassul.Ez viszont egy kicsit erősebb húzásra véletlenszerűen blokkolja a kereket.

Válasz: FZRTom


fulton :: 2016. november 8. 19:43 :: ::




fulton: Az elvét értem, ezt alatomos dolgot nem annyira. Bekap? Mondjuk ezt a fékerőt megduplázni azért nem annyira durva.

Előzmény: fulton


FZRTom :: 2016. november 8. 11:14 :: ::




Feleannyi húzással kétszeres fékerő.Oldalkocsisra hibátlan.Szólóban viszont instant perec.Nagyon jó de alattomos.

Válasz: FZRTom


fulton :: 2016. november 8. 7:31 :: ::




Láttam van akinek az 5-s kétkulcsos fékje van. Mekkora a gyakorlati haszna? Sokat javít a fékhatáson?



FZRTom :: 2016. november 7. 21:06 :: ::

« »