Belép
Regisztráció

Keresés:



Támogatónk:
domdom.hu
IZS.hu » Fórum » Szerelés » Alkatrész


« »




Híres: Jó az az YBR, nincs azzal semmi gond, hát akik meg Simsonnal járnak túrázni!

https://hegylakok.hu/2017/03/legdurvabb-tartosteszt-yamaha-ybr125-440-ezer-kilometer-utan/

Még lehet én is bevállalok egy ilyen gépet!!!

Küldhetnél itt fotókat a gépedről!!!

Köszi!!!

Előzmény: Híres Válasz: Híres Az egész párbeszéd: 25 hozzászólás


IZS73 :: 2018. március 1. 21:57 :: ::




IZS73: nekem a többnapos túra a család végett kizárt. A szokásos balatoni utak☺,egy közel-szlovák kiruccanást tervezek még,meg épp ami sikerül ! Azért a motoros szezonban szinte minden hétvégén megyek csatangolni valamerre😆! Másik motort nem tetvezek,egyenlőre. Pont tökéletes nekem ez a pici Ybr! Magányos motoros vagyok !

Előzmény: IZS73 Válasz: IZS73 Az egész párbeszéd: 25 hozzászólás


Híres :: 2018. március 1. 5:47 :: ::




Híres: Híres komám! Vannak motoros terveid az idei évre? Hová, mikor, kivel, mivel, és esetleg valami új jövevény beszerzése? Csak így kíváncsiság képpen! A motoros ritkán nyugszik, tudom jól!

Előzmény: Híres Válasz: Híres Az egész párbeszéd: 25 hozzászólás


IZS73 :: 2018. február 28. 16:26 :: ::




Van itt olyan kolléga, aki Urallal vagy Dneperrel küzd éppen? Pár dolog érdekelne, ha esetleg a jövőben megint rám jön, hogy csak kikezdek "Sztálin átkával"



IZS73 :: 2018. február 28. 16:24 :: ::




Híres: Ma már egyébként azon gondolkodtam, hogy ha az új tulajnak nem fog kelleni a motor egy idő után, úgy alakul, akkor mondom neki, hogy szóljon először nekem, mert visszavásárolom. Ez most olyan műszaki állapotban volt, hogy nem sok ilyet találni itthon szerintem. Egyébként a JAWA-nak a Velorex oldalkocsi konkrétan olyan kicsi, hogy gyerek is csak egy fér el benne, én konkrétan bele se tudok ülni, de jobb is ha nem, mert rövid időn belül kitaposnám úgy is az üvegszálas alját. Mielőtt elvitték a motorom, azon gondolkodtam, hogy leveszem az oldalkocsit, és külön eladom, mert szerintem simán el tudtam volna adni, ez sokkal nagyobb, mint akár a JAWA vagy Duna oldalkocsik, ebben kényelmesen elfért egy felnőtt is.

Előzmény: Híres Az egész párbeszéd: 5 hozzászólás


IZS73 :: 2018. február 26. 23:35 :: ::




Híres: OK! mindenképp! Üdv! ...de arra rájöttem, hogy építeni nagyon nagy bátorság, mivel anno 1997-ben egy Pannónia fogatot építettem, az nagyon szuper volt, viszont az IZS, sajnos a közelébe nem tudott lépni kezelhetőség tekintetében. Tapasztalatból mondom most már, csak épített, összeépített fogatot szabad vásárolni, amit ki tud próbálni az ember, és ha tetszik, kezes, elég erős, stb., akkor szabad vele foglalkozni. Az olyan építése, mint amilyen még nem volt magának az embernek esetleg, na az mindig lutri lesz. Tegnap már próbáltam egy JAWA Twin Sportot Velorexel, öcsém ült mellettem benne, olyan volt, mint ha semmit nem húzott volna, pedig ugyan a Velorex könnyű oldalkocsi, de öcsém 95 kg! Ha közreműködik az eladó, akkor elhozom, csak nagyon messze van, és szeretném a segítségét kérni, hogy ott legyen leműszakiztatva, hogy itthon ne kelljen megint futózni, hanem mielőtt elhoznám eredetvizsga és műszaki, majd hozom haza, úgy egy futózásból megúsznám a fel le cibálást. Csak nem egyszerű eset az eladó, hogy az árból nem enged, az már egy dolog, de ha ebben sem működik közre, akkor megnézek még egy közelemben lévő másikat is szombaton.

Előzmény: Híres Az egész párbeszéd: 5 hozzászólás


IZS73 :: 2018. február 26. 23:11 :: ::




IZS73: nohát...,akkor indulhat a Jawa projekt ! Tegyél majd képet,ha lesz másik fogat!

Előzmény: IZS73 Válasz: IZS73 Az egész párbeszéd: 5 hozzászólás


Híres :: 2018. február 26. 18:56 :: ::




IZS73: ...és a héten valami szerencsés csillagállás lehetett, mert 70 ezer értékben IZS alkatrészeket is ellomoltak tőlem! Nagyon Király!

Előzmény: IZS73 Az egész párbeszéd: 5 hozzászólás


IZS73 :: 2018. február 24. 17:44 :: ::




Búcsú! Az IZS tulajdonosok táborától! De azért majd néha, sőt lehet még többet mint eddig, de be fogok nézni, tudom! szerintem akinek volt, és szerette, az mindig valahol IZS-es marad! Lélekben! Jó gépek ezek! Szóval a régi mítoszt lerombolhatjuk így 2018-ban, ami úgy szólt régen, "Hogy megy IZS meg nem IZS!" MEGY!!! HATÁROZOTTAN MEGY! ...aki pedig annak idején ezt a hülyeséget kitalálta - na már nyilván nincs az élők sorában - de fuckja meg! Széles Utat! Gumi Fákat!

Válasz: Híres IZS73 Az egész párbeszéd: 5 hozzászólás


IZS73 :: 2018. február 24. 17:41 :: ::




Híres: Ha úgy vizsgáltad, mint leírtam, akkor nem lehet vele gond. Ha a felső persely kopott is lenne, abba lehet tenni perselyt vagy javító csapszeget, a derékszögelését meg úgy is mindig le kell ellenőrizni beszerelés előtt, az meg egyengethető.

Előzmény: Híres Az egész párbeszéd: 25 hozzászólás


IZS73 :: 2018. február 18. 7:41 :: ::




IZS73: úgy néztem,és úgy itéltem meg,hogy jó ! De tényleg. Nem új,de simán beépíthető. Szerintem.

Előzmény: IZS73 Válasz: IZS73 Az egész párbeszéd: 25 hozzászólás


Híres :: 2018. február 17. 19:39 :: ::




Híres: Azt tudod, hogy hogy kell nézni a főtengely hajtókar lóg-e? Mert sokszor kézzel rángatva, nem biztos, hogy érezhető a kottyanás! Megfogod a hajtókart, engeded, hogy lógjon a levegőben a főtengely a hajtókarnál fogva, majd másik kezeddel, tenyérrel elkezded ütni a hajtókar felső szem tetejét függőlegesen lefelé. Ha lóg a hajtókar, akkor apró kopogásokat fogsz hallani, ha nem lóg, nem hallasz semmit, csak a kéz ütéseit. Szóval így is vizsgáltad? A lényege, ha ezzel a vizsgálattal nincsenek koppanások, akkor a motorban sem fog kopogni, ha viszont ezzel a vizsgálattal már vannak koppanások, akkor az ennek a többszörösével fog kopogni magas fordulaton vagy terhelés alatt.

Előzmény: Híres Válasz: Híres Az egész párbeszéd: 25 hozzászólás


IZS73 :: 2018. február 17. 18:22 :: ::










Eladók lennének!!! A henger elméletileg alapméretes,keveset futott,megvan hozzá a dugó is meg a hengerfej. A főtengely az valószínüleg többet futott,de nem lóg,jók a hengergörgős csapágyak is ,nyugodtan beépíthető állapotban van.

Válasz: IZS73 Az egész párbeszéd: 25 hozzászólás


Híres :: 2018. február 17. 15:02 :: ::




Etz 150 karbi 25-re dörzsárazva.Keveset fogyaszt jól megy.Régebbi hengerekhez az a legjobb.



fulton :: 2016. december 19. 21:57 :: ::




majdánka: Igen, a csonk gyártás lesz a megoldás.Nálam ami nagyon bevált az a Pancsié. Szerintem az lesz. Hiszek Tigrizsnek is, hogy az ETZ 250-é jó, de azt meg hegeszteni kell, macerás. Na! Megfaragom a szívócsövet, és megy fel a Pancsi karbi!!! Majd teszek fel képet a képtárba, hogy milyen lett!

Előzmény: majdánka Az egész párbeszéd: 7 hozzászólás


Brutálizs :: 2016. december 17. 20:24 :: ::




Brutálizs: A fordított súberes 56-os karbi tényleg haláli.
Amúgy a szívató teljes odahúzása mellett is ugyanakkor hal meg a moci? Ha később akkor a kevés kaja biztos.
Értem, amit mondasz a csonkról, az elég ritka darab.
Az a kérdésem, hogy egy összekötőcső közdarab gyártását meg tudod-e oldani? Mert ha igen, akkor esztergálás révén bármilyen karbi feltolható.
A tű főfúvókája szinte biztosan kicsi(ahogy írtad is)

Előzmény: Brutálizs Válasz: Brutálizs Az egész párbeszéd: 7 hozzászólás


majdánka :: 2016. december 17. 19:06 :: ::




tygrIZS: ez rendben is van! De én most az 56-on dolgozom. Annak a csonkja, de még a csonkfelfogatása is más. A csonk csavarja függőlegesek nem vízszintesek, a csonk karbis vége pedig csőrös. Nagyon meg nem akarom faragni.

Előzmény: tygrIZS Az egész párbeszéd: 7 hozzászólás


Brutálizs :: 2016. december 16. 22:09 :: ::




Brutálizs:Nekem izs 250es tz karbim van már jó pár éve. Az ikov Jawa karbit izs fel lehet rakni, átalakítás nélkül. Képtáramban vannak képek róluk. Biztos, hogy a karbi a gond?

Előzmény: Brutálizs Válasz: Brutálizs Az egész párbeszéd: 7 hozzászólás


tygrIZS :: 2016. december 16. 21:56 :: ::




majdánka: Nem jó! Már beletettem az ETZ 250-es 135-ösét de ugyanaz a tünet! Szerintem a furat kicsi amibe a súbertű belemegy!! Egyedül a Pannóniáé vált be, de csak a Planéta 3-ason mert annak olyan a csonkja, hogy minimális módosítással rámegy.De én most az 56-oson dolgozom. Az a karbi (a gyári) egy agyrém!!! Én nem is tudom valaki azt be tudja állítani egyáltalán????

Előzmény: majdánka Válasz: majdánka tygrIZS Az egész párbeszéd: 7 hozzászólás


Brutálizs :: 2016. december 16. 21:26 :: ::




Brutálizs:
Jó felé tapogatozol, de növeld a karbit kicsit szteroidosabbra. A ts 250 karbi ellátja (tapasztalat)
Az alapötlet nálam is felmerült, de egy izses kolléga már hamarabb megcsinálta, azt áttanulmányozva estem neki az átalakításnak.
A fúvókával játszhatsz még egy kicsit, hátha működik, de számomra kétséges, hogy elég volna a hengerfeltöltéshez a 150-es karbija.
Az általad leírt jelenség nagyobb karbival is előjött, amíg a fúvókát jóval nagyobbra nem cseréltem (azóta is tervben van a 200-as vagy kisebb fúvóka kipróbálása)

Előzmény: Brutálizs Válasz: Brutálizs Az egész párbeszéd: 7 hozzászólás


majdánka :: 2016. december 16. 18:55 :: ::

« »