Belép
Regisztráció

Keresés:


IZS.hu » Fórum » Szerelés » Alkatrész


« »




Sziasztok. Planéta 2-re a 6v Simson trafó jó lehet?



Naked :: 2024. március 16. 23:34 :: ::




Sziasztok!

Planeta 3 K 62Y-hoz karburátorhoz tudja valaki esetleg hogy honnan lehetne beszerezni tűszelep tömítést? A régieket az új benzin rendre megeszi, a régi készlet pedig elfogyott....



Krisztián76 :: 2021. július 29. 12:34 :: ::




Sziasztok! Segítsèget szeretnèk kèrni Izs felújítâssal kapcsolatban.
Örököltem egy Izs 49-et, de sajnos nem èrtek hozzà elèggè, ès sok időm sincs vele foglalkozni. Keresek valakit aki veteràn motorok felújítàsàval foglalkozik. Teljesen kosàrban van a motor, minden alkatrèsz krómozva ès festve. Apró javítàsok ès az összerakàs vàr rà. Ha valaki foglalkozik ilyennel vagy tud ajânlani valakit, azt megköszönném!

Szèp napot!



Davidson :: 2019. május 25. 16:41 :: ::




Szép napot mindenkinek!
A Planéta 3 kormányát próbáltam összerakni felújítás után és az új felső kiflivel nem jön ki a kormányszorító bakelit része és a kormánycső közti hely. A hengeres bakelit rész lehet vastagabb az 56-os kormányszorítója mint a planéta 3-é? kormánybilincsből többféle lehet? Köszönet a válaszokért előre is.



majdánka :: 2018. május 27. 10:19 :: ::




IZS73: Még, hogy az IZS nem alkalmas oldalkocsizásra! :-) Gyuri! Gyuri!

Előzmény: IZS73 Az egész párbeszéd: 25 hozzászólás


IZS73 :: 2018. március 4. 15:16 :: ::




Híres: Őszinte legyek, sajnálom az IZS-ből azokat a műszaki érdekességeket és pozitívumokat, melyekkel nem fogok találkozni más szoci motorban ezután, illetve eddig sem! Sorolom:
hengergörgős főtengelycsapágyak, kétajkú simeringek, tűgörgős szekunder lánckerék kihajtás, szekrényes váltóház, baromi erős váltó, saját magát lehúzó primer lánckerék, üveg keménységű acélöntvény szekunder kislánckerék, stb; stb; stb!

Előzmény: Híres Válasz: IZS73 Az egész párbeszéd: 25 hozzászólás


IZS73 :: 2018. március 3. 21:36 :: ::




IZS73: hát,én nem sajnálom,hogy eladtam😇! Szép volt,jó volt,örülök,hogy Izsem is volt !A maga nemében,kategóriájában szerintem megállta a helyét. Nem elfelejtették,hanem régen se volt sok! Mz-t lehetett venni minden utcasarkon,Izs viszont nem volt annyi! Akárki akármit mond,nem rossz motorok! Ez a fórumos dolog meg...,ja. Elég egy fórumos topichoz pár ember,és dübörög is,csak közös érdeklödés kell! Régen itt is sokan voltak,csak elmaradoztak. Már szinte csak mi maradtunk,és Izsünk sincs ! Már! Vagy még???

Előzmény: IZS73 Válasz: IZS73 Az egész párbeszéd: 25 hozzászólás


Híres :: 2018. március 3. 19:40 :: ::




Híres: Szerintem nem tipikus női motor kinézetre, de nekem nagyon bejön a formája meg a kecsessége, a nagy kerekek, 18"??? Szép motor kifejezetten, szerintem!

Más! Egy kis IZS téma...
Rákerestem az Index Fórumon, hogy van-e valami IZS fórum alatt, 2000-ben nyitott valaki egy ilyen topikot, majd 2014-ben volt az utolsó bejegyzés, és a 15 év alatt mindössze 11 bejegyzés született! :-( Csak mihez tartás végett, pl. Romet topikban mai napig mennek a hozzászólások, 14.000 körül jár a hozzászólások száma. Méltatlanul elfelejtették és eldobták az IZS motorokat, ez a véleményem! Egy csomó motorkerékpár, akár MZ-k, stb., szerintem sok fel sem veheti műszakilag a versenyt az IZS-el, és még is a mai napig van rajongó tábora. Ok, lehet gyorsabb motorok, de ki akar száguldozni akár egy TS 125 vagy TS 250 MZ-vel is, azzal sem lehet megállni úgy sem. Kezdem sajnálni, hogy eladtam az öreg vasat!

Előzmény: Híres Válasz: Híres Az egész párbeszéd: 25 hozzászólás


IZS73 :: 2018. március 3. 18:32 :: ::




IZS73: ja,és karburátoros! Ez fontos szempont volt nálam. Kicsit maradi vagyok !

Előzmény: IZS73 Válasz: IZS73 Az egész párbeszéd: 25 hozzászólás


Híres :: 2018. március 3. 16:23 :: ::




IZS73: igen,jó a színe is. Más színbe picit furi,de ez így pont fasza!

Előzmény: IZS73 Az egész párbeszéd: 25 hozzászólás


Híres :: 2018. március 3. 15:41 :: ::




IZS73: 350.000ft-ocska volt. Véletlen lett ez,honda cg 125-öst akartam,csak az akkori hirdetések vagy aranyáron mentek,és fel sem hívtam,vagy kb ennyikért,de már motorgenerál után volt,ette az olajat,fústölt,stb. Mind ilyen volt sajna. Aztán véletlen képbe került ez,a szomszéd városban. Megnéztem,kipróbáltam,beleszerettem,és megvettem. A sógorom cimborájának a csajáé volt. Női motor !

Előzmény: IZS73 Az egész párbeszéd: 25 hozzászólás


Híres :: 2018. március 3. 15:40 :: ::




Híres: Na ez az!!! Szuper gép ez, és szép állapotú, jó a szín is! Mennyiért sikerült hozzájutni? Elég jó áruk van, néztem!

Előzmény: Híres Válasz: Híres Az egész párbeszéd: 25 hozzászólás


IZS73 :: 2018. március 3. 15:13 :: ::




IZS73:






Ez lenne a gép!

Előzmény: IZS73 Válasz: IZS73 Az egész párbeszéd: 25 hozzászólás


Híres :: 2018. március 3. 14:04 :: ::




IZS73: ja,a lánc szettbe sincs már sok. A telók jók,nem folynak,nem kotyagnak. Fene se tudja. Talán reálisnak tűnhet a km,csak trehány lehetett az első/második tulaj,hogy a krómos dolgokat nem ápolta. Mindent összevetve nem egy leharcolt motor,korának megfelelő esztétikai állapotban. A megtett kilóméterek számát meg csak a jóisten tudhatja csak egy használt motornál !

Előzmény: IZS73 Az egész párbeszéd: 25 hozzászólás


Híres :: 2018. március 3. 8:42 :: ::




IZS73: 2006-os,és nemtudom,hogy mennyi km lehet benne ! 17600 volt benne,mikor megvettem. Nem egy leharcolt motor,majdnemhogy szép😀! Már nem a gyári gumik vannak rajt. A km-hez reális,hogy már cserélték. Az ülése nincs kiülve,a markolataok nincsenek elkopva,viszont mz lábtartógumi volt rajt . Egy dőlésnyom van rajt,a kipufogókönyök krómozása erősen rozsdás. Féktárcsa a km-hez megfelelő,gyári matricák rajt a vázon. Akitöl vettem,az két év alatt 800km-t ment vele. Az adásvételijén láttam az Ő vételi óraállását. Az idáig megtett 3000km alatt semmi oljat nem evett,nem füstöl,úgyhogy motorikusan jó. Még az is lehet,hogy tényleg csak ennyi van benne !

Előzmény: IZS73 Az egész párbeszéd: 25 hozzászólás


Híres :: 2018. március 3. 8:19 :: ::




Híres: Igen, ezért nézegetem én is, ha lesz időm és horgászatra adom a fejem, egy ilyennel tökéletesen meg lehet közelíteni minden célpontot, nem gond neki sem a földút sem a gát, alacsony fogyasztású megbízható konstrukció, mindent összevetve tájat járni, túrázni, vagy munkába járni is tökéletes megoldás. És durva futásteljesítményt lehet kihozni belőle, ezt több helyen is olvastam! A Tiéd hanya évjárat, és mennyit futott?

Előzmény: Híres Válasz: Híres Az egész párbeszéd: 25 hozzászólás


IZS73 :: 2018. március 3. 7:29 :: ::




IZS73: egy igazi kis mindenes. Hétvégente 50-200km-es túrákra szoktam menni,nekem elég. Aszfalt-földút-murvás út,mindenhol jól érzi magát,mint egy mz! És annyit fogyaszt,mint egy simson. Csak ajánlani tudom. /bocs izsesek

Előzmény: IZS73 Válasz: IZS73 Az egész párbeszéd: 25 hozzászólás


Híres :: 2018. március 2. 20:38 :: ::




Híres: Tudom, hogy nem egy BÖMÖS, de tudom azt is jól, hogy a BÖMÖS - kivéve a GS-típust - nem alkalmas tájtúrázásra, az YBR 125 pedig kiválló akár földúton is. Gondolhatod mekkorát nyalnék egy földúton, pláne ha poros a BMW-vel, öröm lenne nézni, a 300 kg-ot esély nem lenne megfogni, vagy rúgni egyet lábbal, hogy ha stabilitást vesztenék. Az másra való, viszont kifejezetten gondolkodom tavaly óta a tájtúrázásban is!

Előzmény: Híres Válasz: Híres Az egész párbeszéd: 25 hozzászólás


IZS73 :: 2018. március 2. 16:53 :: ::




Híres: Fejben? ...ott lehet van, én nem tudom megítélni magamról! Amúgy szerncsére nincs, lekopogjam!
Épp néztem, hogy az Index Fórum Totalbike fórumban az első lapon nyomulnak az YBR-es kollégák!

Ez azért nem gyenge, mert ott csak a legtöbbet látogatott fórumos csapatok vannak!

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9125592&la=147054135

Előzmény: Híres Az egész párbeszéd: 25 hozzászólás


IZS73 :: 2018. március 2. 16:46 :: ::




IZS73: Baj van??? Azért ez nem egy bömös !

Előzmény: IZS73 Válasz: IZS73 Az egész párbeszéd: 25 hozzászólás


Híres :: 2018. március 2. 14:38 :: ::

« »