Belép
Regisztráció

Keresés:


IZS.hu » Fórum » Szerelés » Szerelés???


« »




BGyuri: ...közben megjött az "ihlet", és találtam egy gyári 17 fogszámút a veteránaprón, igaz a tulaj nem tudta mit árul. Motoron még nem volt, most már látom, hogy nálam van. De köszi!

Előzmény: BGyuri


IZS73 :: 2017. május 1. 20:35 :: ::




Sajnos nem.

Válasz: IZS73


BGyuri :: 2017. május 1. 20:06 :: ::




BGyuri: Szia Gyuri!
Köszi a linkeket, megnézem őket, mert ősszel motorfelújítást tervezek úgy is, ámbár reménykedem, hátha megáll a dolog a csapszegnél! ...egy gyors kérdés! ...GYÁRI! 16 vagy 17-es lánckereket nem tudnál teljesen véletlen? Köszi! Sándor

Előzmény: BGyuri


IZS73 :: 2017. április 22. 8:13 :: ::




https://www.youtube.com/watch?v=Feh8_LKqk-s Fenti linket bemásolva pedig a váltó szét-és összeszerelésében ad segítséget a video.

Válasz: IZS73


BGyuri :: 2017. április 22. 8:09 :: ::




Egy kis segítség : a youtube-on rengeteg orosz/ukrán szerelési segítséget nyújtó videó van, csak ezeket a cirill betűs videokat nem adja ki a kereső, amikor magyarul vagy angolul keresünk. Van egy 11 részes sorozat egy zöld Izs javításáról, иж планета 1965 bemásolva kiadja a találatokat.



BGyuri :: 2017. április 22. 8:06 :: ::




FZRTom: ...Apám szegény mindig azt mondta... "Úgy kell vezetni, hogy ne kelljen fékezni!" ...ez bennem olyan szinten megmaradt, hogy napi szinten alkalmazom, akár autóval, akár motorral megyek, leginkább motorféket használok. És miért? ...nem csak a biztonság, hanem a fenének nincs kedve minden műszakira vagyonokat költeni a fékekre. Szoktam nézni a sok suttyót, akik kanyar előtt beleáll a fékbe, hogy be tudja venni azt, mindnig van eszemben,hogy majd szívod a fogad kisfiam, ha felújításkor meg jön a számla, vagy egy idő után meg hasznavehetetlenné válnak a fékjeid! ...hacsak nem apu fizeti a javítást!

Előzmény: FZRTom Az egész párbeszéd: 20 hozzászólás


IZS73 :: 2017. március 27. 7:51 :: ::




Brutálizs: Így van, de ezzel együtt kell élni. Meg az eltojásosodó dobokkal. Az mar nem fér bele nálam az eredetiség miatt, valahogy idegenül hatna.Bár azokon mutat amibe nagyon belenyúltak.
http://www.caferacer.net/forum/project-builds/22906-my-izh-jupiter-cafe-project.html

Előzmény: Brutálizs Válasz: IZS73 Az egész párbeszéd: 20 hozzászólás


FZRTom :: 2017. március 26. 21:25 :: ::




FZRTom: Miért lenne, ne viccelj! De én is ezt írtam, ha tetszik csináld! Én pl. tárcsán gondolkodtam, ETZ elején (mert a legolcsóbb), csak a Km számlálót nem lehet megoldani csak japánnal mert azok ott mérnek. Én azért neheztelek a dobfékre mert tartós fékezésnél, szerpentinek, meg ilyesmi, ja, és ha nem tökéletes a betét anyaga, kiüvegesedik és hatástalan lesz!! És az elég nagy gáz!!!

Előzmény: FZRTom Válasz: FZRTom Az egész párbeszéd: 20 hozzászólás


Brutálizs :: 2017. március 26. 20:58 :: ::




Brutálizs: Mert tetszik! Nem várok tőle javulást. Bár a rúgói gyengébbek, a fékcsapok igényesebbek, gumigyűrűvel védettek. De csak és kizárólag a design miatt. Amibe a tárcsa nem fér bele. Remélem nincs harag!

Előzmény: Brutálizs Válasz: Brutálizs Az egész párbeszéd: 20 hozzászólás


FZRTom :: 2017. március 26. 20:52 :: ::




FZRTom: A miértjét nem értettem. De azt most sem...

Előzmény: FZRTom Válasz: FZRTom Az egész párbeszéd: 20 hozzászólás


Brutálizs :: 2017. március 26. 20:36 :: ::




Brutálizs: Az eredeti kérdésem arra vonatkozott, hogy az elfordulásgátlók csereszabatosak-e. Tehát a mart illetve a csővön támaszkodó felcserélhető-e. Azóta megmértem elvileg minden gond nélkül passzol. Nem a fékszerkezetek után érdeklődtem.

Előzmény: Brutálizs Válasz: Brutálizs Az egész párbeszéd: 20 hozzászólás


FZRTom :: 2017. március 26. 20:25 :: ::




FZRTom: Akkor meg nem értem miért kérsz tanácsot hisz mindent tudsz! A kort csak a tapasztalat miatt hoztam fel, hogy lehet hogy már akkor láttam duplex féket mikor itt még sokan járni tanultak! Lehet hogy nem úgy fejeztem ki magam hogy közérthető legyen, de a lényeget elmondtam. Tehát ha esetleg érdekel a véleményem (ami az évek során jött!)akkor az a következő: A DUPLEX fékes Jawám, soha nem állt meg olyan gyorsan mint az ETZ! És a 350 472-es Cetkám amin simplex fék volt ugyan úgy állt meg mint a Duplexes 638-as!Elenyésző lehet a fékpadi különbség. Ha az tetszik tedd fel,egyet értek azzal ha azt mondod az jól néz ki, valóban. De a tárcsa az igazi fék. Gondolom az FZR-eden se dob van, és nem azért mert rossz a hatásfoka. De én itt ki is szálltam a vitából.

Előzmény: FZRTom Válasz: FZRTom Az egész párbeszéd: 20 hozzászólás


Brutálizs :: 2017. március 26. 20:09 :: ::




Brutálizs: Senkit nem becsültem le, de a kor nem érv ebben az esetben. Meg az sem, hogy kinek milyen motorja volt 88-ban... Bemásolom neked a.DUPLEX fék leírását.

A duplex fékeknél a fékpofák megtámasztási pontjai és feszítőszerkezetei ellentétes oldalon, egymással szemben vannak kialakítva. Mindkét fél felfutó jellegű, így az erőhatások és felületi terhelés értékek is mindkét pofán azonosak.

Előzmény: Brutálizs Válasz: Brutálizs Az egész párbeszéd: 20 hozzászólás


FZRTom :: 2017. március 26. 9:34 :: ::




FZRTom: Bocs rosszul fogalmaztam. Mindkét fékpofa egy-egy végét emeli. Sajnos láttam, mert az első új motorom egy Jawa 350 volt 1988-ban. Nem tudom hány éves lehettél akkor... A Cetkámon is az volt 81-es volt! Ja és úgy hívták DUPLEX!!! Soha ne becsüld le az öregeket...

Előzmény: FZRTom Válasz: FZRTom Az egész párbeszéd: 20 hozzászólás


Brutálizs :: 2017. március 26. 0:00 :: ::




FZRTom: http://veteran.forum.hu/attachments/izs-motorok-szerelese-73/29841d1438719302-eletveszelyes-fek-lecserelese-49-esen-full30253547_a.jpg

Előzmény: FZRTom Az egész párbeszéd: 20 hozzászólás


FZRTom :: 2017. március 25. 6:22 :: ::




Brutálizs: Aha fizika, Te sem láttál még ilyent közelről. Csak a pofa egyik végét emeli, a másik fix.

Előzmény: Brutálizs Válasz: Brutálizs FZRTom Az egész párbeszéd: 20 hozzászólás


FZRTom :: 2017. március 25. 6:09 :: ::




FZRTom: Azért kell kisebb erő, mert két végét feszíti a fékpofának és így megoszlik a terhelés. Tartók csavarónyomatéka, ez csak fizika...

Előzmény: FZRTom Válasz: FZRTom Az egész párbeszéd: 20 hozzászólás


Brutálizs :: 2017. március 24. 23:12 :: ::




Mitől lenne erősebb az erő, ugyanazok a kulcsok vannak benne. A duplex fék lényege a két felfutó betét, semmi más.Amúgy Lemezjáték nagyon korrektül leírta.

Előzmény: Brutálizs Válasz: Brutálizs Az egész párbeszéd: 20 hozzászólás


FZRTom :: 2017. március 24. 19:02 :: ::




IZS73:Felfutó meg lefutó?! Ugyan az a felület fog uraim, csak egy kicsit erősebb az erő ami a fékpofákat nekifeszíti a dobnak!!! Ennyi és nem több!!!

Előzmény: IZS73 Válasz: FZRTom Az egész párbeszéd: 20 hozzászólás


Brutálizs :: 2017. március 23. 22:12 :: ::




Lemezjáték: ...de milyen infóból tudod, hogy nem egyenletes a surlódás a teljes fékpofa felületen duplex esetében? ...az is igaz, hogy mindkét fékpofa felfutó duplexnél.

Előzmény: Lemezjáték Válasz: Brutálizs Az egész párbeszéd: 20 hozzászólás


IZS73 :: 2017. március 23. 9:08 :: ::

« »