Belép
Regisztráció

Keresés:



Támogatónk:
domdom.hu
IZS.hu » Fórum » Szerelés » Kipufogó szétszedése? ???


« »




Szét lehet szedni, egy menetes szár van benne végig.



K.I. :: 2013. január 31. 19:15 :: ::




Hali! Most tettem szert egy 1980-s Izs Planetára, és a kipufogókban azt hiszem nincs hangtompító, mert nagyon dorombol a kicsike. Szóval szeretném megtudni hogyan lehetne kicsit fokozni a hangerejéből.



P3 :: 2008. november 4. 13:33 :: ::




Így van.
Mindenki kint volt én csak azért nem mentem el mert nem akartam 12 rúgót költeni a bérletre. Egyébként jó volt, nem?
Nézted?



Gdf :: 2004. március 10. 15:38 :: ::




Hi Andris!

Igen, az edzés egyelőre hanyagolva van, maradok a két keréken! ;D Egyébként örülük, hogy erre is jársz néha! :-) Tényleg, mi ez a Peripatos-dolog? Körbenéztem a lapon, vannak érdekes dolgok, de mi ez pontosan? Te jársz még edzésre?

Na, remélem visszatérsz még, aztán válaszolsz (nem úgy, mint én szoktam! :-))! Előfordulhat, hogy a Jakab kint volt 7végén a vb-n? Mintha őt láttam volna tv-ben... Mármint a nézőtéren! ;D SMS-re nem válaszol, sz'al nem tudom...

Tehát még1szer üdv! Benedek



soveny :: 2004. március 9. 21:05 :: ::




Helo
Bence
Edzés elhanyagolod?
Andris
egyébként
http://freeportal.hu/peripatos



Peripatos :: 2004. február 28. 9:31 :: ::




Hali Maci!

Igen az Izs-ben sok minden jó a közmondással ellentétben "megy izs meg nem izs" ...ha tudnál mondani olyan kidörrentőt aminek mély torokbol jövő hangja van akkor léccike szóljál
thx
Pogi



Pogi :: 2004. február 26. 10:32 :: ::




Nos, az igazat megvallva, fogalmam sincs, gyárilag hogy vannak rögzítve az XVS dobok, de az Izsben az (is) a jó, hogy bárhogy oldod meg, nem tűnik tákolásnak, mert a többi része sem valami aprólékosan kidolgozott... ;D



Maci :: 2004. február 26. 10:28 :: ::




Hali Maci!

Nem maradnának az eredeti helyükön...bár a dragon 1 oldalt vannak---de ha elforgatjuk a dobot akkor szerintem az illesztés megoldható lenne...



Pogi :: 2004. február 26. 10:20 :: ::




Na, az sz*r lenne, mire odáig leszűkíted a könyököt, hogy belemenjen, valszeg be sem indulna a gép. ;D Télleg, jobb oldalra akarod hozni mindkét dobot?



Maci :: 2004. február 26. 10:13 :: ::




Hali Maci!

háát igen) de van ám nagyon szép sérülés mentes (króm) Romet kipufogóm (herélve) ;D az mit mutatna rajta?

Vigyázzni magadra !
Pogi



Pogi :: 2004. február 26. 10:06 :: ::




Hát a stílushoz sztem menne a XVS kipufogó (bár azt a bringát én csak a hátulja nélkül láttam) és a teljesítménynek nemigen árt. Végülis ha nem csillagászati áron adja a cimborád, akkor nincs sok veszítenivalód, ha nem jó rá, továbbadod. Én eddig csak gyári dobokat használtam, viszont arra az Izsre, amit most építek, megpróbálok HD dobokat újítani, ha a könyökkel össze tudom hozni. Hang terén a gyári dobok mindig elég keveset mutatnak, az XVS-nek sem sok hangja van, de szépnek szép... ;D



Maci :: 2004. február 26. 9:49 :: ::





Szia Maci!

Köszi a visszajelzést !
Hát igen az IZS egy stram "kis" motor , ennek szemszögéből talán mind egy is , hogy milyen a kémény...csak a ccm miatt gondoltam hogy (350re 650-es kipuf) visszafogna valamennyit...
Ez a motor egy merevvázas low rider és érdekelne hogy milyen kidörrentőt ajánlasz rá (esztétikailag , hang, és teljesítmény)
Thx !
Pogi



Pogi :: 2004. február 26. 9:01 :: ::




Szia Pogi!

Hááát, ez egy nem 1szerű dolog. Elméletileg a 2ütemű motoroknál a résvezérlés miatt a kipufogórendszer erősen befolyásolja a teljesítményt. A könyökcső íve, hossza, átmérője, a konfúzor és diffúzor szöge, kezdeti és végátmérője, a végcső hossza és átmérője mind-mind fontos tényező. Mint mondtam, elméletileg. ;D A végcsövet eleve nem igazán alkalmazták az udmurtiak, 79-től pedig a konfúzor-diffúzor klasszikus párosítását is elhagyták, onnantól kezdve mégis kicsit erősebbek lettek a gépek, minden elméletnek ellentmondva. ;D Ráadásul CC barátom teljesen lecserélte a Planeta 3-asán a gyári kipufogórendszert, és az újnál nem foglalkozott a műszaki paraméterekkel, csak az esztétikummal, az Izse mégis ment, mint a rakéta. Én ebből magamnak azt a következtetést vontam le, hogy a gyári kipufogó lecserélésével nemigen tudsz elvenni a teljesítményből, ellenben ha egyszer gyártana vki egy olyat, ami az elméletileg optimális paramétereknek megfelel, az sokat javítana a dolgokon... ;D

Üdv!
Maci



Maci :: 2004. február 26. 7:53 :: ::





Sziasztok!

Lenne 1 olyan kérdésem hogy: 650-es drag star kémény jó-e 350-es P3-ra ...ismerősöm kínálja, és érdekelne (ha jó és passzól a könyökre) mennyiben változtatná meg a teljesítményét ...

Thx Pogi



Pogi :: 2004. február 25. 22:33 :: ::




??? : :-/ Na,jónapot! Macinak külön mert vele már beszéltem Az az én nagy-nagy problémám, hogy műszakiztatni kéne a vasat DE!Olyan a hangja mint egy herélt zetornak...nekem teccik de a vizsgabiztos valszeg nem díjazná....mit kéne azzal csinálni?Teletömjem dörzsivel?



Kónya András :: 2003. április 22. 9:48 :: ::




Hali Benedek!

Melyik oldali kipufogódob volt olyan csúnyán behorpadva? Most van egy balos, egész tűrhető. Ha az volt és még nem csinált(att)ad meg, akkor szerintem ezzel jobban jársz.

Üdv!
Maci



Maci :: 2003. április 18. 7:55 :: ::




Hali!

Azon gondolkodom, hogy nem egyszerűbb-e azon a dobon a horpadást kirezeztetni (a gitt a nagy hőingadozás következtében valószínűleg előbb-utóbb elhagyná magát) és szintbecsiszolás után lefesteni? Barbár megoldás, viszont gyors, olcsó, egyszerű, és nem árt annyit, mint amennyit használ. A péntek du. tökéletes, akkor találkozunk. Ha ideértél, csörrentsd meg a mobilom!

Üdv!
Maci



Maci :: 2003. április 3. 7:24 :: ::




Szia Maci!

Kösz a tippet a takarításról, ha sikerül benyót szereznem megcsinálom. Szétszedés ügyben a Planeta 1-es kipufogóról érdeklődtem, hogy valahogy sikerüljön a horpadásokat rendbetenni...

Találkozó: Rendben, de közben változott a helyzet, így egy-fél kettő körül tudnék odaérni a munkahelyedre, ha az jó. Egy-két alaktrész viszont nem kéne, ezek:

[b]1.: [/b]Fesszabályzó, ez már van mind a két géphez,
[b]2.: [/b]KM óra, pontosabban nem a 2500 Ft-os, hanem amiz hirdettél 1500-ért (fekete számlappal, mert az volt az enyémen is (Planeta 3)),
[b]3.: [/b]Kis lánckerék nem kell,
[b]4.: [/b]Lámpakapcsoló csak később kell,
[b]5.: [/b]Egyelőre lánc sem kell, egy már van,
[b]6.: [/b]Lámpakapcsoló: megbeszéljük
[b]7.: [/b]Berúgókar: beszélünk pénteken róla.
[b]8.: [/b]Szivatókar majd csak a másik kormányhoz kell, egyelőre várjon még!
[b]9.: [/b]Kéne még: dekompresszor karnak a [b]bilincs[/b]e (a kormányra)

Nagyjából ennyi lenne, pénteken találkozunk.

Szia, és kösz a segítséget: Benedek



soveny :: 2003. április 2. 20:33 :: ::




Szia!

Ez az a pár, amit a hétvégén vittél? Mert ha igen, akkor én sem tudom... :-D Ha ellenben későbbi változat (Planeta 2, 3-01), akkor fával szorgosan kocogtasd körbe az akuszticsnij filtr-t, majd egy combos patentfogóval szoríts rá a peremére és rángasd ki. Ha van rajta olyan króm, amit meg szeretnél őrizni, a dobot kb. vízszintesen fektesd a földre, jól fedd be vizes homokkal (lehetőleg alá is kerüljön) úgy, hogy csak a két vége legyen szabadon (az viszont biztosan!!!), önts bele 1-2 dl benzint (mindkét végén egyenlő mértékben elosztva), aztán gyufát bele. A kezedre vigyázz! Ha nincs króm, a homokot kihagyhatod. Ha kialudt, állítsd a végére és szorgosan ütögesd valami fatuskóra. Ha már nem hullik belőle több dzsuva, ismételd meg a folyamatot úgy, hogy a dobot homokolás előtt az előző helyzetéhez képest hossztengelye körül kb. 90 fokkal elforgatod. Remélem, érted, mert én már nem nagyon... ;-) Ha ezt 4-szer megcsinálod, nem nagyon maradhat benne semmi kosz.
Pénteken hozom a hátsó sárvédő hiányzó részét, egy gyönyörű tankot, karbit, szívatókart. Villahidat sajnos csak a jövő héten tudok, azok szüleimnél vannak. Nyugati sajnos nem jó, 8 és 16 óra közt bent vagyok a melóhelyemen, el tudnátok oda jönni?

Üdv!
Maci



Maci :: 2003. április 2. 12:59 :: ::




Szasizok!

A következő a problémám: van egy (na jó, két) pár izs kipufogóm, amit felszerelés előtt (ami még odébb van), kicsit gatyába szeretnék rázni. A következő a kérdésem: hogy lehet a dobból kihúzni a tartalmát (furulya, miegymás...)? Nem nagyon látok már semmilyen rögzítőelemet, mégsem akar kijönni. Tehát? A második kérdésem: hogyan érdemes kiégetni a kormot a dobból?

Előre is köszönöm a válaszokat, jó motorozást!

Üdv: Benedek



soveny :: 2003. március 31. 21:34 :: ::

« »