IZS73: Hosszabb utakra indulva (2-300 km) én izs megfenyegetem, ha lerobban leöntöm a maradék benzinnel felgyújtom és megyek tovább stoppal
Mindegyikünk tudja, hogy nem teszem meg, de mindig haza is hozott, igaz egyszer kiment a hajtókarcsapágyam. A pólómmal kellett a hengertalpat megemelnem, hogy ne verje bele a dugattyút a gyertyába... akkor is hazavitt, igaz az utolsó 30 km-en már csak 20-al
, otthon meg szétesett a dugattyú két darabra és már egy ép gyűrű se volt sehol. Persze a padlásomon ezért van 2 tartalék blokk...
. Viszont elkövettem azt a hibát, hogy a nyáron többet mentem a barátnőm linjun-jával mert kíváncsi voltam milyen egy 4 ütemű, önindítós, choppert vezetni, ami csak 3 litert iszik.
.
Azóta a barátnőm elmotorozott vele (abból izs van tartalék, na nem a padláson
) a tygrizsnek meg azóta nem tudok töltést varázsolni. Már a 8. dinamót próbálom bele, cserélgetve az álló, forgórészeket, fesszabot.. (permutáció! számold ki hányszor szedtem szét naponta...) és biztos vagyok benne, hogy legalább 3 régen működött. Hidd el minden aljas trükköt kipróbáltam amit ismerek, minden bekötést, tikbelet alaposan átnéztem. Remélem tavaszra megbocsájt és minden szép lesz újra. 200 km-t azért vígan elmotorozgatunk világítás nélkül akksiról...