omega63: Kedves Lajos! Köszönöm még egyszer a segítséget, tetszik a dolog, felveszem Tóth Úrral a kapcsolatot. Üdvözlettel: Sándor

Előzmény:


IZS73 :: 2015. június 2. 16:54 ::




omega63: A trafót nem fotóztam le: 125-ös Mz a karburátorral együtt.

Előzmény:


omega63 :: 2015. június 2. 15:12 ::




IZS73: fulton2@freemail.hu Polgári nevén Tóth Feri.

Előzmény:


omega63 :: 2015. június 2. 15:02 ::




omega63: Nagyon - nagyon köszönöm! Ez nagyon jól néz ki! Fulton Mesterhez egy elérhetőséget kaphatnék? Illetve merre él ő az országban? Köszönöm!

Előzmény:


IZS73 :: 2015. június 2. 14:49 ::




IZS73: Képek feltöltve.

Előzmény:


omega63 :: 2015. június 2. 14:23 ::




omega63: Köszönöm előre a fotókat! Tájékozódom a Mesternél is!

Előzmény:


IZS73 :: 2015. június 1. 14:25 ::




IZS73: Magam is Fultont javaslom. Hosszú éveken át minden nálam megfordult Izs (és nem Izs) elektromos problémáját ő oldotta meg.

Előzmény:


Maci :: 2015. június 1. 11:52 ::




IZS73: Holnap lefényképezem és felteszem,de a pontos leírásért vedd fel a kapcsolatot Fulton Mesterrel!Benne vannak az adatai a névjegyzékben.

Előzmény:


omega63 :: 2015. június 1. 11:15 ::




omega63: Erről kaphatnék valami kézzel fogható közelebbit? Milyen alkatrészekkel, megoldással, fotót esetleg képtárba, ha szépen kérem! Érdekel ez a dolog! Én is akarok ilyen túrákat, de jelenleg ezzel a gyári felállással nem vállalnám be!

Előzmény:


IZS73 :: 2015. június 1. 9:33 ::




IZS73: Elektromos témában tudom ajánlani Fulton Mester szakmai tanácsait,nagyszerű rendszert épített nekem:100w-os generátor,tökéletes probléma mentes gyújtás ,megfelelő fényerő,lehet menni hosszú utakra is, nem probléma az éjszaka.Május 1-én 600km-es túrát csináltam,későn értem haza minden gond nélkül.
Mióta megcsinálta nagyon üzembiztos lett a járgány.amellett brutálisan egyszerű az egész rendszer.

Előzmény:


omega63 :: 2015. június 1. 7:53 ::




pergerz: Mit tudom én, csak simán IZS INDEXBŐL !!!

Előzmény:


Brutálizs :: 2015. május 31. 20:50 ::




Brutálizs: (Gorbacsov?Kalaschnikow?Beluga?Siberia?Smirnoff?

Előzmény:


pergerz :: 2015. május 31. 20:49 ::




IZS73: Miről veszed észre, hogy orosz lehallgató van a szobában? ? : Egy szekrénnyel több van! Tavarisi! Az orosz az életben nem tudott droidikát csinálni!!! Az orosz elektronika úgy sz..r ahogy van!!! Kib..szni a p...csába és megkeresni a helyettesét! Gyuri barátommal már keressük a megoldást a problémára, hogy az Izs végre elfoglalja a méltó helyét a motorok élmezőnyébe! (bocsi a vodka teszi)

Előzmény:


Brutálizs :: 2015. május 31. 20:35 ::




pergerz: Köszi Zoli Bátya! Látom, jó gondolatom volt, elég vékonykának találom az akkuvezetéket, pedig gyári, de szerintem nagy az ellenállása és nem megy át annyi töltés az akksira, mint mehetne. Gyári még mindene, a vezetékköteg is, valószínű a csatlakozások oxidálódtak, az is probléma lehet. Ez a nagyobb fényerejű helyzetjelző meg ledes izzók jól hangzik! Köszi!

Előzmény:


IZS73 :: 2015. május 31. 11:01 ::




pergerz: (ledek,km világítás,visszajelzők,akár hátsó lámpa,féklámpa!)Én ezeket cseréltem az oldalkocsison,és az irányjelzőkbe 10-10Wattos izzók kerültek,Trophy indexrelével,+ előre 35W izzó,és működött!
(Nagy fényerejű első helyzetjelző,és már nem tompítottal kell menned nappal!!!)
A vezetékezést mindenképpen nézd-nézesd át!!!

Előzmény:


pergerz :: 2015. május 31. 9:40 ::




IZS73: IZS73: Gyári 35Wattos izzó???
Új(értsd jó)fesszabájzó,vastag kábelezés!!
Megtudja az embert szívatni rendesen az új vékony vezetékekből készített köteg!!
Ha van lehetőséged,cseréld ki a vezetékeket új vastag vezetékekre,forrasztott végekkel!!
Következő lépés,ledesre cserélgetni az izzókat!(sajnos 6 Voltoshoz csináltatni kell,bár már találkoztam 6 Voltos ledes izzóval,valamelyik oldalon!)
Ha még mindig kevesled,akkor jön az MZ dinamó,kis munkával passzol,viszont mindenképpen feszabájzóval együtt cseréld!!

Előzmény:


pergerz :: 2015. május 31. 9:35 ::




Brutálizs: Na ez az, de mit csináljak az én esetemben, mit kell módosítani, ami gyárilag nem tökéletes??? Lásd lentebb problémám!

Előzmény:


IZS73 :: 2015. május 31. 9:03 ::




érsekatya: Hát, itt arról van szó, hogy minden gyári, töltés van, de ha világítással megyek, egy 20 km után városban kiszippantja az akksit és elkezd rángatni, mire rájövők, hogy fordulaton tartsam, akkorra leáll és tolhatom haza, mert az akksi lemerült. A világítás felzabálja a töltőáramot meg az akksit is leszívja! Gyakori ez ezeknél a motoroknál??? Egyszerűen kevés a 45 Watt a dinamóból, minden gyári, minden rendben látszólag! ???? Tanácstalan vagyok! Akksi vadi új, kicseréltem egy másik újra, azzal is ezt csinálta. Nem szereti a városi világítást!

Előzmény:


IZS73 :: 2015. május 31. 9:01 ::




IZS73: ha egy működő izs rendszeresen megáll az esetek többségében a gyújtáskapcsoló lesz a vétkes

Előzmény:


érsekatya :: 2015. május 31. 8:06 ::




IZS73: Pedig egyszerű! Ami rossz csináld meg, ami gyári hiba azt tökéletesítsd! Mert minden motor tökéletes!!! Ja az eredetiség mániások meg szereljenek!!

Előzmény:


Brutálizs :: 2015. május 31. 7:58 ::




Brutálizs: Esküszöm, hogy jó látni, hogy vannak kollégák, akik töretlen kitartással kitartanak az IZs-ek mellett! Jó érzés, mert legalább erőt adnak nekem is! Mivel lassan kapun kívül sem merek kimerészkedni a géppel, mivel mindig ad valamit a Jó Isten! Mikor fogom magam mögött hagyni a településtáblát így??? 1,5 éve motor itt van, lassan a műszaki is lejár, és falun kívül még nem merészkedtem! Elméletileg semmi baja, de hogy mindig megáll valamiért, ez nem járja!

Előzmény:


IZS73 :: 2015. május 31. 0:00 ::




Tavarisi! Jelentem az Izs 47- fedőnevű offenzívát teljes frontszélességben megindítottuk!!! Lemezvilla, elsőkerék, elsőféklap leküzdve!



Brutálizs :: 2015. május 30. 18:00 ::