pergerz: Ja igen még annyi,hogy nyáron is kb:1órai állás után már kell neki 1 rúgás szívatóval indítás előtt,nyáron "hidegen" is elég neki a 2!!Igazán hidegben nem tudom!! Fiatal koromban motoroztam hidegben is eleget,most az nem hiányzik!
zsocc: Persze-persze!!0.45!!! A tű, a középső horonyban van!!Így tudja azt amit a könyve ír ,hogy teljes gázon[a jelenlegi áttételezéssel:90km/h]kis szívató kell neki!!(Planeta3/3 nagy kocka síberes karbi!)
pergerz:Koszi gondolom a 4.5mm megszakító hézag 0.45mm-et jelent.Amúgy a motor működött a beállítás előtt is tokeletessen,de az előgyújtás kb 12-14mm volt gondoltam,hogy ez azért sok.Mas kérdés ha mar itt vagyok a tűt a karbiban te hova állítottad?Nem bírom az alapjáratot teljesen levinni akkor se ha teljesen lecsavarom az állító csavart.Lehet,hogy meg van kopva a karbi és sok fals levegőt kap.Köszönöm a segítséget jó motorozást.
zsocc: Szevasz!Az oldalkocsisomat 6 éve használom 4.5mm-es megszakítóhézaggal,és 5.5mm-es előgyújtással!!
Az tény hogy "erővel" kell berúgni,viszont elsőre indul és a nehéz oldalkocsival is tudja a 70 fölötti utazót három személlyel!