Belép
Regisztráció

Keresés:


IZS.hu » Fórum » Szerelés » tartósság,üzemelés


« »




érsekatya: Viszont az akkura nem lesz szükség.

Előzmény: érsekatya Válasz: érsekatya Az egész párbeszéd: 30 hozzászólás


omega63 :: 2012. október 17. 20:34 :: ::




zolimotor: utána néztem kicsit, ha jól láttam ennek külön elektronikája van...

Előzmény: zolimotor Az egész párbeszéd: 30 hozzászólás


érsekatya :: 2012. október 17. 20:34 :: ::




érsekatya:A fesszabályzót is cserélni kell a deltáéra
úgy tudom,hogy lehet kapni gyári újat kompletten,de ha nem bontott biztosan van.Mióta ez van felszerelve
nincsen gyújtás problémám.A posta címet írd meg az
e.mail címemre és postázom a mintát

Előzmény: érsekatya Válasz: érsekatya Az egész párbeszéd: 30 hozzászólás


omega63 :: 2012. október 17. 20:31 :: ::




omega63: azt megköszönnémkipróbálnám én is...biztosan jó..a fesszabályzó az marad? gondolom igen..

Előzmény: omega63 Válasz: omega63 Az egész párbeszéd: 30 hozzászólás


érsekatya :: 2012. október 17. 20:21 :: ::




érsekatya: Igen, az is 45 W.

Előzmény: érsekatya Válasz: érsekatya Az egész párbeszéd: 30 hozzászólás


zolimotor :: 2012. október 17. 20:02 :: ::




érsekatya: Szia ha érdekel van egy mintadarabom
ami alapján ki tudod esztergáltatni a gallért,
szívesen elküldöm ha gondolod.

Előzmény: érsekatya Válasz: érsekatya Az egész párbeszéd: 30 hozzászólás


omega63 :: 2012. október 17. 20:00 :: ::




zolimotor: értem..és a deltának mennyi a teljesítménye,ez is 45W?

Előzmény: zolimotor Válasz: zolimotor Az egész párbeszéd: 30 hozzászólás


érsekatya :: 2012. október 17. 19:50 :: ::




érsekatya: Odáig jó, hogy a dinamó helyére megy fel gallérral a delta állórész... Viszont a forgórész is ki van cserélve a deltáéra, de simán felmegy az eredeti forgórész helyére, mert mind a két forgórész kúpja azonos emelkedésű.

Előzmény: érsekatya Válasz: érsekatya Az egész párbeszéd: 30 hozzászólás


zolimotor :: 2012. október 17. 19:14 :: ::




zolimotor: aha,tehát akkor ha jól értem akkor az izs dinamó állórész helyére megy fel a gallérral a delta állórész és a izs forgórész meg marad...jól értem?

Előzmény: zolimotor Válasz: omega63 zolimotor Az egész párbeszéd: 30 hozzászólás


érsekatya :: 2012. október 17. 17:45 :: ::




Volomisi: Nekem van mindkettő ( 49 és Plan. is) A 49-es vázát eléggé meggyötri az oldalkocsis használat. A teljesítmény összehasonlítása sem kedvező. A 49-nél az egy lóerőre eső súly 14 Kg, a planétámnál 8 Kg. Bár az oldalkocsis használat 16 fogas lánckereket igényel, ami nagyobb vonóerőt biztosít, az utazósebesség lényegesen csökken és amint már említettem a lemezváz sem szereti. Tartós oldalkocsizás esetén még érdemes duplafogas kuplungkosarat felszerelni.

Előzmény: Volomisi


zolimotor :: 2012. október 16. 20:51 :: ::




érsekatya: A különbség a sűrítésben, végnyomásban és a lóerőkben keresendő. A P-2 ha jól tudom 15 Le körül van, a P-3.03 20 Le teljesítményű. A delta gyújtás felrakásához egy gallért esztergáltam az eredeti gyújtásfelfogatás helyére, így rámegy a delta állórész, a forgórész kúpja pedig azonos. Kisebb előgyújtás kell neki a gyárinál 2,3-2,5 mm körül van belőve. Nem emlékszem pontosan, mert nem igazán kell szerelgetni, állítgatni.

Előzmény: érsekatya Válasz: érsekatya Az egész párbeszéd: 30 hozzászólás


zolimotor :: 2012. október 16. 20:29 :: ::




omega63: 6 voltos halogént. ( mint a simsonba...) Egészen jól világít.....

Előzmény: omega63 Az egész párbeszéd: 30 hozzászólás


zolimotor :: 2012. október 16. 20:17 :: ::




Az utazó sebességről és is kérdezni akartam. 49-es Izsem 80 körül megy max. Többet nem. Olyan 70 körül úgy érzem kényelmes neki, a világból kimenne. De második személlyel érezhetően gyengébb. Mi lesz ha ráteszem az oldalkocsit...?...Gondolom kicsit gyengébb lehet mint a Planéták, ezért attól kérdezem akinek 49 ese van, hogy neki hogy megy a vas?

Válasz: zolimotor


Volomisi :: 2012. október 16. 20:05 :: ::




zolimotor: hogy a fenébe megy nektek 115-öt?? őrület
a delta gyújtás érdekelne engem is hogy oldottad meg?

Előzmény: zolimotor Válasz: zolimotor Az egész párbeszéd: 30 hozzászólás


érsekatya :: 2012. október 16. 16:13 :: ::




zolimotor: Helló!Nekem is delta gyújtásom van,
milyen izzót használsz a fényszóróba?

Előzmény: zolimotor Válasz: zolimotor Az egész párbeszéd: 30 hozzászólás


omega63 :: 2012. október 16. 15:37 :: ::




érsekatya: Én '85-ös kiadású P-3.03-al járok, 19-es lánckerékkel, eddig elért legnagyobb sebességem 115 km/h volt Győr felé, sík úton. Hozzá kell még tegyem, hogy a vásárlás utáni felújítás során észrevettem, az egyik átömlő csatorna kissebb mint a másik. Ezt orvosoltuk turbómaróval. A gyújtásom pedig tirisztoros Delta.

Előzmény: érsekatya Válasz: érsekatya omega63 Az egész párbeszéd: 30 hozzászólás


zolimotor :: 2012. október 16. 7:34 :: ::




érsekatya:amúgy ha rövid eszem engedi, úgy emlékszem az 1/25 soha nem volt magyar szabvány, én 1/33 ra emlékszem amit annó a kutak autómatic kikevertek amikor még voltak keverékkutak...

Előzmény: érsekatya Az egész párbeszéd: 30 hozzászólás


tygrIZS :: 2012. október 15. 20:58 :: ::




tygrIZS:Ja bocs most olvastam végig. Neked izs 20 as volt... Ezzel pedig 85-95 között nyugodtan motoroztam, csak utánna semmi gyorsulást nem lehet kicsikarni... Azért jó hosszu egyenesen 105 megvolt

Előzmény: tygrIZS Az egész párbeszéd: 30 hozzászólás


tygrIZS :: 2012. október 15. 20:33 :: ::




érsekatya:Egyáltalán nincs baj!Közbe én izs gondolkodtam,20 as első lánckerékkel motoroztam sokáig, gyorsulás minimális,kapcsolgatni kell, de sokkal nyugodtabban fut a motor, nem ráz agyon, de minden dombot észrevesz, Most 19 es lánckereket használok és sokkal jobban gyorsul, de hamarabb szétrázza az agyamat... az eredeti lánckerékkel izsten bizony a 70 ami normális motorozható sebesség, felette csak a halál közeli élményre váróknak való, az izs lehet, hogy neked még kisebb lánckerék van amit oldalszekérhez alkalmaztak, az bizti 70 felett a motorozhatatlan és a gyorshalál közt van

Előzmény: érsekatya Válasz: tygrIZS Az egész párbeszéd: 30 hozzászólás


tygrIZS :: 2012. október 15. 20:28 :: ::




Maci: 73-as évjáratú planeta 3 szóló és az első fogaskerés 20as fogszámú.

Előzmény: Maci Válasz: zolimotor Az egész párbeszéd: 30 hozzászólás


érsekatya :: 2012. október 15. 20:25 :: ::

« »