Belép
Regisztráció

Keresés:



Támogatónk:
domdom.hu
IZS.hu » Fórum » Szerelés » Izs regiszter


« »




Soveny: Hát én amit láttam izsforgalmit szovjet karakter nélküli volt az összes! Raktárbanállós történeteket Magyarmotorosok mondták, többen több helyről hogy elő előfordul hogy a gyártási évtől 1-2év múltával következett az első nyilvántartásbavétel mert pl.: exportmodelleket a silány anagyminőség hanyag összeszerelés (mert valljuk be az összes magyarmotor egy nagy rakata szar) de állhattak azok egyéb okok miatt is a raktárban. Amely motorokat meg behozák az országba azoknál egyértelműen eltelt némi idő a gyártástól az első nyilvántartásbavételig mertugye legyártanak x darabot a nagyvörös hazában s csak utána pakolják őket vonatra s hozzák be ide. A másik hogy a 47-49eseket honvédség részére is hoztak be és miután "selejtezték" őkat csak utána kaptak sima forgalmit s akkor megint csak nem a gyártási év került be a forgalmiba....Na én ezeket hallottam ezért nehéz ezt kibogarászni én azon a véleményen vagyok hogy nem is lehet 100%ban annyira sosem foglalkoztattak a vázszámok, az előbb leírtakban pedig a tévedés lehetőségét fenntazrom

Előzmény: Soveny Az egész párbeszéd: 6 hozzászólás


Zs.Zsolt :: 2011. április 12. 22:07 :: ::




tygrIZS: Ez tényleg furcsa! Nem tudok viszonyítani, mert nem sok régi Izs forgalmit láttam. Na, újat sem. Lehet, hogy tényleg polgári engedetlenség volt!

Előzmény: tygrIZS Válasz: Zs.Zsolt Az egész párbeszéd: 6 hozzászólás


Soveny :: 2011. április 12. 19:27 :: ::




Soveny: Ahogy írta csak forgalmija van. A forgalmiból meg néha eltünnek a ciril betük. Vagy nem tudtak mit kezdeni vele, vagy akkori polgári engedetlenség. Így tünt el nekem izs. Már csak a nyaktáblámban van betü (végül izs azt hiszem már csak az eredeti a motorban)

Előzmény: Soveny Válasz: Soveny Az egész párbeszéd: 6 hozzászólás


tygrIZS :: 2011. április 12. 18:44 :: ::




öreg vas: Köszönöm! Betű a te esetedben sincs a forgalmiban? A táblázat szerint Б (orosz B) betűt kaptak abban az évben az Izsek, ez hihető szerinted?

Előzmény: öreg vas


Soveny :: 2011. április 12. 15:29 :: ::




Zs.Zsolt: Nincs semmi betű előtte? Furcsa! A 150 kg, meg a 13 LE miatt nekem gyanús, hogy Izs 56. A táblázatban egyelőre csak egy mintát adtam meg, hogy a betű után hány jegyű volt a vázszám. Persze érdekes lenne az éves termelési adatokat is begyűjteni, lehet hogy átalakítom ilyenre!

Az én 49-esem (1957) 1960-ban kapta a harmadik rendszámát Magyarországon (2betű-4szám), előtte volt már 2 db 2 betű-három számos rendszáma is! (Pedig még csak nem is exportmodell, nem tudom ez számít-e valamit.) Azt nem tudom, mennyi ideig állhatott egy Izs abban az időben, bár bevallom egy-két éven meglepődnék. Ha konkrét értesülésed van ilyenekről, azt leírhatnád, tök érdekes lenne!

Köszönöm a linkeket, és hogy eszedbe jutott, de szerencsére megoldódott már a kérdés! IZS.47 barátom felajánlott egyet még tavaly, és működik is, így már másfél kürtöm van!

Előzmény: Zs.Zsolt Válasz: tygrIZS Az egész párbeszéd: 6 hozzászólás


Soveny :: 2011. április 12. 15:26 :: ::




Gergőő: Köszönöm! 81-es kezdőbetű még nem volt a listában!

Előzmény: Gergőő


Soveny :: 2011. április 12. 15:07 :: ::




Az én 56-osom 58-as kiadás, és 92-vel ezdődik.

Válasz: Soveny


öreg vas :: 2011. április 12. 11:48 :: ::




Az enyém P3-03, adattábla nincs, szóval csak beütött váz -és motorszámot tudok mondani: cirill ,,G" 000255. 1981-es a motor, 13kW, 155kg.

Válasz: Soveny


Gergőő :: 2011. április 12. 11:46 :: ::




Soveny: Dudád már van? Néztem neked néhányat vaterán, tök véletlenül botlottam bele
http://auto-motor.vatera.hu/veteran_jarmu_alkatresz/alkatresz/villamossagi_alkatresz_elektronika/cccp_kurt_izs_ural_duda_bakelit_1451262734.html
http://auto-motor.vatera.hu/veteran_jarmu_alkatresz/alkatresz/villamossagi_alkatresz_elektronika/cccp_kurt_izs_49_ural_m72_duda_moszkva_k55_1451255444.html

Amúgy nézegetem itt ezt az izsregisztert a vázszámos részt meg mindent háát igen keveset tudunk az izsekről.....pl nekem van egy forgalmim 96737 váz és motorszámmal 150kg önsúllyal 13 lóerő teljesítménnyel. 1959es nyilvántartásbavétellel (tehát lehet korábbi ugyanis magyar motoroknál 2 éves csúszások raktárbanállások előfordultak orosz motornál bele sem merek gondolni mi lehetett...) Kérdés az hogy milyen motor lehetett 47-49-56?? Mert ahgy néezm azt a táblázatot az összes szám "1" kezdődik....

Előzmény: Soveny Válasz: Soveny Az egész párbeszéd: 6 hozzászólás


Zs.Zsolt :: 2011. április 11. 23:51 :: ::




Tisztelt Izs-tulajdonosok!
Ahogyan már szóba került, hosszabb ideje tervezem egy Izs-adatbázis létrehozását amelyben az egyes típusok ismertetőjegyeit gyűjthetnénk össze, közösen. Nagyon sok ismeretanyagot adtatok közre az évek folyamán itt a fórumon, és az, hogy Ti is felvetettétek már a hiányát, csak még jobban megerősített abban, hogy jó lenne az eddig összegyűjtött ismeretanyagot rendszerezni, hogy könnyen kereshető, és mindenki számára elérhető legyen, akit érdekel ez az idáig kevéssé dokumentált téma.

Nos, sikerült nagyjából közreadható formába hozni az eddigi gyűjtésemet, kérlek hogy van erőtök, energiátok és információtok, bővítsétek, illetve bővítsük együtt a listát! Egy Google-táblázatot hoztam létre erre a célra, melyet itt érhettek el. A ''kezelési utasítás'' még picit fapados, de ettől függetlenül talán el lehet boldogulni vele. Jelenleg a korábbi modellek (érthető okokból főleg az Izs 49) ismertetőjegyeit igyekeztem összegyűjteni, de ugyanilyen fontosnak tartanám az újabb modellek jellemzését is!

Amennyiben bármilyen kérdésetek vagy javaslatotok van, tegyétek meg!

Köszönöm a segítséget előre is, jó dokumentálást kívánok!

Benedek

Válasz: Zs.Zsolt Az egész párbeszéd: 6 hozzászólás


Soveny :: 2011. április 8. 22:53 :: ::

« »