Belép
Regisztráció

Keresés:


IZS.hu » Fórum » Szerelés » DKW NZ


« »




Zs.Zsolt: A fesszab elött kell mérni a dinamót. ha az nem termel semmit akkor gond. Ha a forgórész üt, akkor az pláne gond, de lehet, hogy nem a forgórész, hanem már a főtengely miatt "tojás".Addig a fesszabbal nem izs érdemes foglalkozni amig a dinamó semmit se termel...A kommunátor rézlapkái közti réseket késsel ki kell kaparni fönnt ahol a dróttal érintkezik egy kicsit összekalapálni. A szénkeféknek nem szabad akadni, a rugókat izs át kell nézni. Aztán passz, van olyan hogy a drótok lakkozása sérül meg, és kész, szar az egész. A fesszab gyári beállítási méréseit elküldem Sovenynek, felrakhatná ide, vagy el izs küldhetem.

Előzmény: Zs.Zsolt Válasz: Zs.Zsolt Az egész párbeszéd: 14 hozzászólás


tygrIZS :: 2011. január 24. 19:24 :: ::




stalker: Hát most megtekergettem ott a fesszabot vágtam 1 szigetelést mosta helyzet annyit változott hogy 0V jön ki a dinamóból Úgyhogy megyk is visszacsinálom.....bal oldali "rezgőnyelvspanolótartóka" alá tettem szigetelést mert a műszerrel ha rámértem ugyan úgy sípolt a nyitott rezgőnyelvnél mint a zártnál......

Előzmény: stalker


Zs.Zsolt :: 2011. január 24. 12:55 :: ::




Az állórész jó volt az tuti, a forgóról meg nemigen tudok mondani így semmit... vmik ontakthiba???

Válasz: Zs.Zsolt


stalker :: 2011. január 24. 12:19 :: ::




Emberek baj van kimértem a dinamóm össze vissza 0.20 0.25 V áramot termel alapjáraton nyelezve ki lehet belőle hozni 1V de az a plafon, kézzel összeérintett feszszebnál megjelenkik az 5.25V 6.25V de az az akksiból megy bele....illetve megpróbáltam villanymotort csinálni belőle 1 kicsit de nemment. meg sem bírja mozditani a főtengelyt pedig szoktak dinamókat így delejezni...kérdés még mindig az hogy mi lehet a probléma? Nem kapná meg a gerjesztést? Illetve P-35 gyujtásdoboznál az a másik rezgőnyelv mitcsinál? A dinamó Stalker szerint jó abba hiba nemlehet mert neki töltött....bár én forgórészeket cserélhettem mert az ő forgórészének a kommutátorában akkora tojás volt hogy csak na....de azzal sem töltött bár akkor nem mértem rá hogy mi jön ki a dinamóból....

Válasz: IZS.47 tygrIZS Az egész párbeszéd: 14 hozzászólás


Zs.Zsolt :: 2011. január 24. 11:22 :: ::




fulton: Másfél éve vettem az akksit is meg a gyertyát is(a gyártmányukra fejből nem emlékszem),6v-os töltőm nem is volt idáig ,a vörös iszap ellőtt 3 héttel jártam Devecserben , egy lomistól 2000 Ft-ért vettem egy régi kis Bosch töltőt amit ott egy 12v-os izzóval próbáltam ki,de még az akksit nem kellett töltenem vele, mindig beindult és világítással sem állt le velem soha.Pedig voltál már nálam , fűtetlen garázsban van a motor. A régi rendszám miatt valóban csak 2 - 3kör kör szokott lenni ,de ezen a nyáron remélem hosszabb túrák is össze jönnek ,bízom benne nem akkor szívat meg ,igazából kíváncsi vagyok én is rá hogy viselkedik hosszabb működés közben.

Előzmény: fulton


IZS.47 :: 2011. január 23. 23:22 :: ::




Nos igen.Szekunder áram meg kisülés meg stb.Optimális esetben tényleg jobb a 0.6-0.7,de ilyen csak a mesében van.Ha már fél évesnél régebbi az akksid(nem beszélve arról ha kínai)esetleg nincs fűtött garázsod,akkor már kb,5.5v-os (vagy gyengébb) akksifeszültségről beszélünk,akkor pedig ugrott a nagy szekunder áram.Kicsavarod szikrázik,mégsem indul,jön a hüppögés.Menet közben is hajlamos lefulladásra,pl:gengszter alapjárat+féklámpa(ami ugye gyárilag a trafóról kapja az áramot.)Napi használatra illetve hosszú túrára csak saját felelősségre.Ha gurulás előtt töltöd az akksit,és csak két kör a faluban akkor rajta.

Válasz: IZS.47


fulton :: 2011. január 23. 20:03 :: ::




Balázs_: Nekem 20 éve ilyen 260 as gyertyával megy a mocim, már 2 éve ki se csavartam... Lehet, hogy valamit elb tam?

Előzmény: Balázs_ Az egész párbeszéd: 3 hozzászólás


tygrIZS :: 2011. január 23. 2:00 :: ::




fulton:Én úgytudom ,hogy mágnesgyújtás: 0.4mm,akkumlátoros gyújtás:0.6-0.7,és a mágnes esetleges gyengesége miatt még a 0.4-et is valóban néha szűkíteni muszáj ,de akksis gyújtásnál szerintem jobb a 0.6-0.7mm mert a nagyobb hézag miatt a szekunder áram nem tud félúton kisülni ,így nagyobb áram indukálódik így erősebb a szikra ,és mégegy indok :nagyobb szikraköznél több benzin-levegő részecskével tud érintkezni a gyújtószikra .És a nagyon kicsi gyertyahézagnál magas fordulaton érezhetően gyengébb is a motor a fent említett okok miatt.

Előzmény: fulton Az egész párbeszéd: 3 hozzászólás


IZS.47 :: 2011. január 23. 0:54 :: ::




stalker: mivel a rIzsnek alacsony a fordulata nem úgy melegszik, ezért kell alacsony hőértékű gyertya bele. Magyarul 175-ös. 260-asat az Mz-be pakoltam, annak az kellett de az kényelmesbe pörgött annyit mint az Izs plafonon....a rIzsbe alacsony hőértékű kell ahogy minden ruszki motorba.

Előzmény: stalker Válasz: tygrIZS Az egész párbeszéd: 3 hozzászólás


Balázs_ :: 2011. január 22. 22:38 :: ::




260as hőérték az nyárra nem? 225-175 az jóféle átlagos időben...

Válasz: Balázs_ Az egész párbeszéd: 3 hozzászólás


stalker :: 2011. január 22. 19:30 :: ::




fulton: gyanus volt ez a 2-4mm mert még sosem láttam olyan gyertyát de gondoltam ha te mondod van

Előzmény: fulton Az egész párbeszéd: 3 hozzászólás


Zs.Zsolt :: 2011. január 22. 19:07 :: ::




Akadály!Visszaolvastam és megláttam a hibát.Gyertyahézag nem 2-4 hanem 0,2-0,4 mm.A 0,7 alapjárat szempontjából nem szerencsés,mert a sok benya miatt nem tud átütni a szikra.Sok buta állat régen azért tartotta szar motornak az izst mert széthúzták a gyertyát nehogy beköpje és nem indult,mert fojt bele a benzin.Egyébként egy erős akksival nagy hézagnál is biztos a szikra,de erre nem lehet alapozni.A gyertyakép nézegetését meg tegyük félre addig,amíg nem lesz a gépben 100km.

Válasz: IZS.47 Zs.Zsolt Az egész párbeszéd: 3 hozzászólás


fulton :: 2011. január 22. 18:58 :: ::




tygrIZS: Ja még 1x elolvastam, a szikra a legközelebbi távot iveli át, tehát a hézagnak kell ez lennie, és semmi más kosz nem lehert máshol, ezért szokták drótkefével pucolni Pontosan: sampion

Előzmény: tygrIZS Az egész párbeszéd: 4 hozzászólás


tygrIZS :: 2011. január 22. 18:45 :: ::




Zs.Zsolt:Még szép, hogy 0.6-0.7.A Te gyertyád szar! Semmiképp se szabad máshol szikrázni mint az elektródák. Brisk ből 17y, vagy isolátor 260-tól, vagy ami nekem a legjobban bejön shamion 260-as hőfokra.

Előzmény: Zs.Zsolt Válasz: tygrIZS Az egész párbeszéd: 4 hozzászólás


tygrIZS :: 2011. január 22. 18:39 :: ::




De nem 0,6-0,7 mm nek írja a gyári könyv? miért jó azt nagyobbra venni? mennyire koszolódik nálad a gyertya milyen a képe?



stalker :: 2011. január 22. 11:57 :: ::




stalker: Nem a menet a hosszabb az elektróda ahogy írta fulton gyertyahézag 2-4mm na 1 sima gyertyánál teljesen kihajtva olyan 2mm nekem szikrázik is még a gyertya oldala is (zsír új Brisk n15yc vagy mifene) De ha naygobb a hézag akkor gondolom csak a gyertya közepe meg az elektóda között lesz a szikra

Előzmény: stalker Válasz: tygrIZS Az egész párbeszéd: 4 hozzászólás


Zs.Zsolt :: 2011. január 22. 11:54 :: ::




bármilyen izs forgórészt berakhatsz elvileg még planetot is.... nemtom



stalker :: 2011. január 22. 11:17 :: ::




ez a hosszuelektródos gyertya ez milyen (nem okoz ez gondot?)? Ez ami vízhűtéses gépekbe kell, a hosszú menetes résszel v mi ez? Üdv

Válasz: Zs.Zsolt Az egész párbeszéd: 4 hozzászólás


stalker :: 2011. január 22. 11:12 :: ::




Izs 47: Köszi! Megvan ugyan ez magyarul az izs49 szerelési könyvbe ahogy stalker mondta! de nekem más a fesszabom, nem olyan nagy a külömbség minimális de más....

Közben az alapjáratot belőttem fultonmester tanácsai szerint fasza lett nagyon oldalstenderen is van meg minden és még lehetessz lejjebbcsavarni de így is zsidós Szépen lassan pörög fel hallom hogy tombolnak benne a lovak :p jó a kipuffból is jön kis benzin, meg néha bevágja a gyertyát de azt is kifogom cserélni hoszuelektródásra ahogy mondtátok.

Töltést meg majd megpróbálom kimérni hogy egyáltalán azokból a vezetékekből megy-e vaalmi a dobozba mert gyanus nekem hogy egyáltalán nem rezeg az a rezgőnyelv....ugyebár az 1 dolog hogy nem tölt de mocorognia kéne.

Előzmény: Izs 47 Az egész párbeszéd: 7 hozzászólás


Zs.Zsolt :: 2011. január 22. 11:03 :: ::




asszem az izs49 szerelési könyv is tartalmaz ugyanilyen ábrát, ami az oldalról letölthető... az tuti a helyes adatokat tartalmazza...



stalker :: 2011. január 22. 10:07 :: ::

« »