Belép
Regisztráció

Keresés:



Támogatónk:
domdom.hu
IZS.hu » Fórum » Szerelés » DKW NZ


« »




Soveny: Na utánaolvastam a dinamóknak. ki lehet hozni 7,2V stabilan csak nem ezzel a rezgőnyelves fesszabbal, az új félvezető-elektronikus szabályzókkal. Viszont sok türelemmel szerintem be lehet lőni 1V ingadozásra.

Előzmény: Soveny Válasz: Soveny Az egész párbeszéd: 14 hozzászólás


Zs.Zsolt :: 2011. január 27. 19:24 :: ::




stalker: megelőztél!

Előzmény: stalker Az egész párbeszéd: 6 hozzászólás


Soveny :: 2011. január 27. 16:21 :: ::




tygrIZS: Hála neked, fent van már a letöltések között: itt!

Előzmény: tygrIZS Az egész párbeszéd: 6 hozzászólás


Soveny :: 2011. január 27. 16:20 :: ::




tygrIZS: sztem erről lehet szó... http://www.izs.hu/www/downloads/izs_planeta-3_hogyan.pdf

Ezek szerint majd itt csekkolom

Előzmény: tygrIZS Válasz: Soveny Az egész párbeszéd: 6 hozzászólás


stalker :: 2011. január 27. 16:19 :: ::




Soveny: 5ös állásba kapcsolás előtt kap 1 gázfröccsöt. alapjárat van kb fél percig megáll, kettőt tekernék be az alapjárati csavaron ketyegne tovább nem állna meg duda van. a töltésállitó csavaron tekernék befelé eyget kettőt szerintem indulna rugásra, tolásra meg biztos hogy indul!

Előzmény: Soveny Az egész párbeszéd: 14 hozzászólás


Zs.Zsolt :: 2011. január 27. 14:18 :: ::




stalker:A hogyan szereljem motorkerékpáromat könyvben részletesen, és jól bennvan, hézagolás, tűréshatár, holtjáték értékekkel. cd-n elküldhetem, nem kerül többe 1 sörnél.

Előzmény: stalker Válasz: Soveny stalker Az egész párbeszéd: 6 hozzászólás


tygrIZS :: 2011. január 27. 14:12 :: ::




IZS.47: Igen, ebben igazad van. De eszerint az Izsek (azt mondják) kevés töltéséért nem is a dinamó, hanem a feszültségszabályzó a ludas? Szóval egy finomabban hangolható fesszabbal meg lehetne oldani a fordulattól független stabil 7.2V-ot? Mert ez alapján úgy tűnik, bírná a dinamó.

Zsolt, megy az akksi nélküli (5-ös állásban) indítás is? Rúgásra? Vagy az valóban csak tolva?

Előzmény: IZS.47 Válasz: Zs.Zsolt Az egész párbeszéd: 14 hozzászólás


Soveny :: 2011. január 27. 10:56 :: ::




Zs.Zsolt: Az előttem szólókhoz hasonlóan gratula a töltéshez,szerintem így tökéletes ahogy most van,mert ha alapjáraton nagyobb volna a töltés ,valószínű fordulaton mégjobban felugrana a feszkó és az már káros lenne az akksira.

Előzmény: Zs.Zsolt Válasz: Soveny Az egész párbeszéd: 14 hozzászólás


IZS.47 :: 2011. január 26. 21:43 :: ::




stalker: Ha 1ben lévő blokkot húzol ami jó volt akkor megjegyzed mi hogy volt és ugyanúgy összerakod, ha kosárban lévő blokkot pakolsz a csapágyak szineljenek úgy nagyvonalakban aztán belepróbálod a váltót fedelet rátolod 2 csavarral megvogod megnézed mi merre lóg majd értelemszerűen hézagolod (ha nagyon lóg ilyen 1-2mm belefér) nem a hézagolással fogsz te szopni hanem a váltó helyes összerakásával. én addig a váltófedelet rá nem próbáltam amég minden gangot meg nem találtam.....ozt mégis le kellett szednem 1szer mert az a kis fésü ami pakolja őket beleütközött a blokkházba így 4.et nem lehetett rakni Ha van 1 kis műszaki érzéked nem 1 nagy cucc csak türelem kell hozzá. próbálkozz próbálkozz. ja a szecunderkihajtás ugye hengergörgős csapágyakkal van miután minden sebesség megvan meg egyébkéntis leveszed azt a fogaskereket és szépen beleteszed a váltófedélba csavarjával rögzited és nem kell szopnod hogy beperegnek a kis görgők a faszán összerakott váltódba. egyszerűen rácsúsztatod a tengelyre a fogaskereket ki van ez találva!

Előzmény: stalker Az egész párbeszéd: 6 hozzászólás


Zs.Zsolt :: 2011. január 26. 21:33 :: ::




Fel tudnátok világosítani a sebváltó hézagolásával/összerakásával kapcsolatban, mivel erre a tudásra hamarosan szükségem lesz asszem...

Üdv és köszi előre is...

Válasz: tygrIZS Zs.Zsolt Az egész párbeszéd: 6 hozzászólás


stalker :: 2011. január 26. 21:21 :: ::




Hát igen, az akksin mi sem hagyjuk rajt soha mindkét sarut...



stalker :: 2011. január 26. 18:20 :: ::




stalker: Összetapadhat a fesszab, és akkor fel is gyújthatja az egész garázs, de ez mindennél így van ezért kell rá 1 fő áramtalanitó kapcsoló. pl.: most is le van szedve a testsaru az aksirók......jó ez a mechanikus szabájzó jobb nemkell rá

Előzmény: stalker


Zs.Zsolt :: 2011. január 26. 14:21 :: ::




Csak vigyázz, mert itt a veteránfórumon felvetődött vmi hibás fesszab beállítás, ami szétcsaphatja a dinamót, ha jól láttam... elektromos fesszab hajrá:-) Csak gondoltam megemlítem... nem akarlak idegelni, nem igazán vágom én ezt a részét a dolgoknak, de jobb szólni

Válasz: Zs.Zsolt


stalker :: 2011. január 26. 10:34 :: ::




Soveny: Hát feltekerem én az 7V-re is de ez majd motorozás közben úgyis kiforr

Alapjárat...háát igen...1 gond van ömlik a kraft a jobb oldali kipuffból...ahogy Fulton tanácsolta annyit nyomtam le a torkán amennyi belefért...nektek is van ilyen tünet? Mondjuk lesz@rom csak mindent összeszutykol ráfolyik a díszkőre fater szívinfartust kap...

Előzmény: Soveny Az egész párbeszéd: 14 hozzászólás


Zs.Zsolt :: 2011. január 25. 22:28 :: ::




Zs.Zsolt: ...akarod mondani, e pompás orosz elektromos rendszerrel.

Gratula! Az a dinamó-bekötés lett tehát jó, amit megfejtettünk?
Világítással is ugyanilyen a töltés? Ennyinek kell lennie? Olyan furcsa, hogy alapjáraton csak 5.25. Oké, persze gondolom számolós alapjárat. Ha feljebb veszed, akkor már túltöltene fordulaton?

Előzmény: Zs.Zsolt Válasz: Zs.Zsolt Az egész párbeszéd: 14 hozzászólás


Soveny :: 2011. január 25. 21:34 :: ::




Na végre örülök h összejött akkor a cuccaimmal a dolog...



stalker :: 2011. január 25. 19:03 :: ::




IZS.47: Na emberek van töltésem! Alapjáraton 5.25V 5.50V fordulaton 7.25V 7.50V És a töltéslámpa berugás után elalszik. rezgőnyelvek kicsit szikráznak (sötétben észrevehető csak) nagyon brutális. Gyujtást 0 állásba teszem töltéslámpa villog amég a motor forog. Szerintem minden jó. a bal oldali spanolócsavarral addig spanoltam a rugót még 5V nem jött ki a dinamóból alapjáraton (0.25V 0.45V indullt a dinamóból kilépő feszültség, világitó töltéslámpa) a töltéslámpa ekkor már csak pislákolt, illetve elaludt. a műszerem pontos nem gerjed nagyon király meg vagyok elégedve e pompás német motorkerékpárral

Előzmény: IZS.47 Válasz: IZS.47 Soveny Az egész párbeszéd: 14 hozzászólás


Zs.Zsolt :: 2011. január 25. 19:01 :: ::




Zs.Zsolt: Az a rezgőnyelv amelyiknek mind a két oldalán van érintkező,tehát kiengedve és behúzva is áramkört zár, az a feszültség szabályzó nyelv:alap állásban(kiengedve) közvetlenül összekapcsolja a dinamó töltő áramát a gerjesztő tekercsel,így dolgozik a maximumon ,közép állásban amikor sehovasem ér hozzá az érintkező az előtétellenáláson keresztül gerjeszt ,így már kevesebb áramot termelve,teljesen behúzott állapotban a gerjesztést megszünteti így arra az időre nincs áram termelés. A másik nyelv amelyik csak behúzva zár áramkört azt hívjuk áram kapcsolónak ,annak csak az a feladata hogy a dinamó töltő áramát töltés közben össze illetve nem töltés esetén szét kapcsolja az akkumlátortol. És most jön a lényeg:a feszültségszabályzó a dinamó töltő áramáról működik, ha rossz a dinamó a szabályzó se fog csinálni semmit. A dinamó le próbálásához elvileg nincs szükség fesszabályzóra, hangsúlyozom én még nem próbáltam , de én úgy csinálnám ,hogy előtétellenálásnak egy Kb 35-40 W-s izzót használva a tőltőkefét a gerjesztéssel össze zárnám(a gerjesztéshez szerintem elegendő áramot enged át ekkora izzó,és zárlat esetén is legfeljebb az izzó világít,vagy tönkremegy ) , és ha így keletkezik áram utána lehet baszakodni a feszültség szabályzóval azért a mesebeli 7.2-7.7 volt beállítására .

Előzmény: Zs.Zsolt Válasz: Zs.Zsolt Az egész párbeszéd: 14 hozzászólás


IZS.47 :: 2011. január 24. 23:48 :: ::




Zs.Zsolt: Ez most nem válasz a kérdésedre, de azt jól sejtem, hogy ezeket a méréseket analóg műszerrel célszerű intézni? Mivel a digitális a változó feszültség miatt hülye értékeket adna. Vagy csak a béna digitális? De nekem már rég kellett töltést néznem...

Előzmény: Zs.Zsolt Az egész párbeszéd: 14 hozzászólás


Soveny :: 2011. január 24. 23:32 :: ::




tygrIZS: Főtengelyem nem üt az kéne még szívrohamot is kapnák. A dinamóból kilépő áramot mértem. egyik test másikat meg a bal szélső bakelitecskére ment ahova a szénkefe is van kötva. (magyarul a 2 szénkefét mértem) ez reggel volt 0.20-0.25V kinyelezve 1V. Mindez estére lett 2.25V alapjáraton ami szép és jó csak az a baj hogy a fordulatszám emelésére elkezd csökkenni és nyélre eléri a nullát na most akkor ez mi hegy Gyujtásdonozban bal oldali spanoló csavart tekerem befelé, járó motornál addig még a töltéslámpa pislákolni nem kezd...de fordulaton nem hogy elaludna még jobban világít. Mintha valami fordítva működni. de a jobboldali rezgőnyelv állitgatása közben mértem én 11.25V is mint kilápő fesz csak az a baj hogy úgy nem rezeg az a szar csak 1szer összetapad....fesszab beállitáshoz minden jóljön Mert szerintem itt minden jó csak én nemtudom még beállitani...ja és 1szer talán volt töltésem a mai nap folyamán. mert + saru csak oda volt szúrva az aksira és az egyik nyelezésnél lecsúszott de a motor pörgött tovább csak alapon ált meg. de a töltéslámpám ugyan úgy világitott....

Előzmény: tygrIZS Válasz: Soveny Az egész párbeszéd: 14 hozzászólás


Zs.Zsolt :: 2011. január 24. 19:39 :: ::

« »