Belép
Regisztráció

Keresés:


IZS.hu » Fórum » Szerelés » DKW szerelés


« »




szerezz egy másik felnit vagy gőrgőztesd ki. így nem lesz jó soha



Tibi861120 :: 2010. augusztus 19. 14:34 :: ::




Na az elsőkerék küllőket megröviditettem, a kerék szépen összeállt ki is centíroztam, a küllők elég feszesre sikeredtek, de legalább a nyolcast kihúztam a kerékből.......a problémám az hogy ma reggelre az egyik küllőm gondolt egyet és elpattant.....talán nem kellene enyire meghúzni őket?? De akkor meg nyolcas van a kerékbe...sehogysejó.... Ötletek???



Zs.Zsolt :: 2010. augusztus 19. 13:55 :: ::




Dobtam fel pár képet a képtárba, a kuplungal kapcsolatban az érdekelne hogy az állitócsavarokat meddig tekerjem be?



Zs.Zsolt :: 2010. június 10. 20:35 :: ::




Zs.Zsolt: Köszi hogy meg nézted a furatot,így már biztos 12-es gyárilag lábtartó,mert az elmúlt hétvégén egy nagy dinamós 350/43 -ason is sikerült megnéznem ,616...alv.számmal és abban is 12-es volt a csavar.Ezek szerint a katonaság részére készített motorokon ezt megerősítették. Remélem már közben megoldódott az első kerék rejtélye is.

Előzmény: Zs.Zsolt Az egész párbeszéd: 12 hozzászólás


IZS.47 :: 2010. június 2. 22:27 :: ::




IZS.47: Megmértem neked a furatot amit beszéltünk 12mm! Szal 12 csavar kell bele!

Összefűztem a hátsó kereket érdekes azzal nem volt semmi gon......azonkívül hogy a ráfot görgőzni kellett voa.......erről meg is feledkeztem Mind1 ha nagyon üt majd csinálok vele v.mit

Előzmény: IZS.47 Válasz: IZS.47 Az egész párbeszéd: 12 hozzászólás


Zs.Zsolt :: 2010. május 31. 20:30 :: ::




Balázs_: Ez így is lessz ahogy mindod! Kap egy centi plussz menetet utána centírozás és flexel a felesleget legyilkolom róla! leht itt gányolni:-D
A hátsókerék lassan kész centírozni kell egész tűrhető.....bár egy két küllő kicsit elgörbült a befűzéstől De sebaj majd csinálok vele v.mit........jó lessz ez remélem:-)

Előzmény: Balázs_ Az egész párbeszéd: 12 hozzászólás


Zs.Zsolt :: 2010. május 31. 13:02 :: ::




Zs.Zsolt: meg vegyél M4es metszőt aztán ha kell nyiszatolj rá menetet, mert szerintem nem hengerelt menetes a küllőd hanem vágott, ha meg hengerelt is akkor is tudsz rá vmennyit vágni.

Előzmény: Zs.Zsolt Válasz: Zs.Zsolt Az egész párbeszéd: 12 hozzászólás


Balázs_ :: 2010. május 31. 8:07 :: ::




IZS.47: Ja a furatot a napokban megmérem neked! Volt már eszembe csak nem jutottam el odáig!!

Előzmény: IZS.47 Az egész párbeszéd: 12 hozzászólás


Zs.Zsolt :: 2010. május 30. 23:53 :: ::




IZS.47: Ahh kössz......7 féle küllő......hát ebbe most nem lessz 7 féle:-) Fűzögetek itt magamnak lassan alakul, legalábbis úgyérzem:-D Ha nagyon nem adja akkor meg veszek hozzá egy új garnitúrát! (mert ez szerintem biztos nem a gyária)

Nemtom én amikor fűztem szét a hátsókereket jónak tűnt....Most meg Stalker képei alapján fűzögetek!

Küllők azért vannak lekadmiumozva mert ha színrefújtam volna a küllőket is akkor az összefűzés alatt lecsikaródik róluk a festék (mondjuk szét se kellett volna szedni).....ennyi bekefér, nam vagyok egy nagy gyári mániás főleg hogy ez egy mindennapi használatban lévő motor lessz nem dísz! Arra kell hogy ha gondolok egyet lecsettegjek vele a Balatonra:-)

Amúgy nemcsodálkozok hogy elvesztettük a második nagy háborút....elképzelem Jürgent egy szép őszi napon a nagy vörös hazában amikor a megpatkázott felniét ki kell cserélni egy újra.....hát biztos szidta az egész nemzetiszocializmust és baromira nem értette hogy minek jöttek ők ide amikor otthon sokkal jobb:-D

Előzmény: IZS.47 Válasz: Balázs_ Az egész párbeszéd: 12 hozzászólás


Zs.Zsolt :: 2010. május 30. 23:51 :: ::




Zs.Zsolt: De ahogy a képeket nézem azt hiszem ott a baj ,hogy nem jó van befűzve, mert a fékfelöli oldalon nem jó irányba állnak a küllők.Mind két oldalon a külső küllőknek hátrafelé kell állniuk, a belsőknek meg előre felé.

Előzmény: Zs.Zsolt Válasz: Zs.Zsolt Az egész párbeszéd: 12 hozzászólás


IZS.47 :: 2010. május 30. 23:12 :: ::




Zs.Zsolt: És még egy apróság ,ha mégis kilógna a menet meghúzott küllőknél,kicentírozás után, egyszerűen leszoktuk köszörülni flex-el.

Előzmény: Zs.Zsolt Az egész párbeszéd: 12 hozzászólás


IZS.47 :: 2010. május 30. 22:04 :: ::




Zs.Zsolt: Remélem tudok segíteni,Gyárilag elől is hátul is 2.5"x19 -es felnit 3.25x19-es gumival használtak,így hát nem lehet szélesebb a hátsó az elsőnél!Nem volt semmilyen csillogó fényesre kadmiumozott és krómozott alkatrésze ennek a motornak, a küllőik és az anyájuk a motor színére volt festve.És hogy a kérdésedre válaszoljak, a két kerékben összesen 7!!! külömböző küllő való:első kerék-fékoldal: M4x160x11(110°),másik oldal belső küllő:M4x214x11(110°),külső küllő:M4x214x11(90°),hátsó kerék-fogaskerék oldal külső küllő:M4x210x11(90°),belső küllő:M4x210x11(110°),másik oldal külső küllő:M4x216x11(90°),belső küllő:M4x216x11(110°).És a legfontosabb:azért van a kerékagyakra esztergályozva az a körbe futó csík,hogy azzal kell egybe esni a felni középvonalának!

Előzmény: Zs.Zsolt Az egész párbeszéd: 12 hozzászólás


IZS.47 :: 2010. május 30. 21:54 :: ::




szélkakas: Nem nem biztos hogy nem lógtak túl.....kiszúrta volna a belsőt! Túl nem lóghatott!

Előzmény: szélkakas Válasz: IZS.47 Az egész párbeszéd: 12 hozzászólás


Zs.Zsolt :: 2010. május 30. 20:14 :: ::




Zs.Zsolt: Nem lehet, hogy a régi küllő is túllógott, csak ott a meneten túl lehetett tekerni az anyát? Ha gázos marad, vidd vissza Gyurinak, megrövíditi, nekem is megtette.

Előzmény: Zs.Zsolt Válasz: Zs.Zsolt Az egész párbeszéd: 12 hozzászólás


szélkakas :: 2010. május 30. 19:43 :: ::




Uraim egy gyors kérdés a témával kapcsolatban! Képeket dobtam fel a képtárba!

Az a helyzet hogy a motorom le lett festve szép wehrmacht-sárgára (RAL-1002) és elkezdtem összeszerelni! Első lépésként gondoltam tekerek bele egy pár kereket! Küllőket ebből a kerékből szedtem ki, s lekadmiumoztattam, a hiányzó küllők helyett gyártattam másikat! Én is és a küllőgyártó is megállapitotta hogy a két kerékben kétféle küllők vannak! Egyszer 18db elsőkerék fékdoboldali rövid másszor 3X18db hossz! Szóval elkeztem összefűzni az elsőkereket, a fékdoboldali rövid küllők gyönyörűen belementek! A probléma ezután jelentkezett, elkeztem beletekerni a másikoldali küllőket is amik ugye beakasztósak, gyönyörűen beakaszgattam mindet! De a menetes rész túllóg és ha a küllőanyát ütközésig betekerem a küllő akkor is lóg mint "Bíró seggébe a ló*asz" a kérdésem az hogy miért?? A kerék szerintem jól van összefűzve (hozzáteszem csak 1féle képp lehet az adja magát) a felniket sem cseréltem össze (amúgy a két felni 1az1ben ugyan az lyukak tekintetében csak a hátsó egy fél centivel szélesebb de ez nem oszt nem szoroz fűzés szempontjából) Szóval elképzelni nemtom mi lehet a hiba! A felnik ráadásul "tükrösek" tehát szerintem forgatni sem érdemes........

Ha vaalki tudja mi lehet a probléma kérem jelezze!

Zsolt

Válasz: IZS.47 szélkakas Az egész párbeszéd: 12 hozzászólás


Zs.Zsolt :: 2010. május 30. 19:10 :: ::




Szerintetek gyári-e a képeken látható, öntvénynemtudommicsoda??? Nekem három blokkom van, mindegyiken ugyanott egy ugyanilyen üreg-szerű dolog van, szerintem csak egy bemélyedés, de ha át is megy a blokkon, akkor is feltehetőleg egy menetben (vagy olyasmiban, olajmentes helyben) végződik, tehát olajfolyást sztem nem okozhat... Egy DKW NZ 250 1938 (1939) blokkról van szó, totál polgári kivitel.

Képek:

http://kepfeltoltes.hu/100202/106844765dkw2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/100202/880077701dkw1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg



stalker :: 2010. február 10. 20:23 :: ::

« »