Belép
Regisztráció

Keresés:


IZS.hu » Fórum » Szerelés » Áldott Orosz elektronika


« »




majdánka: Mz dinamo, elektronikus fesszabalyzó, komplett zsírúj köteg.

Előzmény: majdánka Az egész párbeszéd: 7 hozzászólás


FZRTom :: 2016. július 5. 12:03 :: ::




Híres: Mz-ét már láttam izsen.

Előzmény: Híres Válasz: Híres Az egész párbeszéd: 5 hozzászólás


majdánka :: 2016. július 5. 11:13 :: ::




pergerz: Totál igazad van, meg a kábelek csatlakozásait is érdemes megnéznie a kollegának, hátha kilazult/eltört a szál.

Előzmény: pergerz Az egész párbeszéd: 7 hozzászólás


majdánka :: 2016. július 5. 11:11 :: ::




Van valakinek elektronikus feszültség szabályzó az Izsén? Érdekelne,mik a lehetőségek !

Válasz: majdánka Az egész párbeszéd: 5 hozzászólás


Híres :: 2016. július 5. 9:05 :: ::




FZRTom: Azért azt próbáld meg hogy tartsad lenyomva a kulcsot,engem már szívatott meg kopott kulcs!!

Előzmény: FZRTom Válasz: FZRTom majdánka Az egész párbeszéd: 7 hozzászólás


pergerz :: 2016. július 5. 9:04 :: ::




FZRTom: Ez a töltés lesz, annyira leesik a feszültség alapjárat+ fényszórónál, hogy az akku feszültsége nem elég a trafónak. Én ugyanezzel szívtam oldalkocsison, lecseréltem a dinamót Mz-re és megoldódott. Persze elég lehet egy másik izs dinamó is, ami kicsit jobban teljesít alapjáraton, hisz nem mindenkinél jön elő ez.

Előzmény: FZRTom Válasz: FZRTom Az egész párbeszéd: 7 hozzászólás


majdánka :: 2016. július 5. 8:14 :: ::




BGyuri: Azzal nyitottam, tettem fel másikat. Kaptam egyet a pluszba a motorhoz. Azzal is ezt csinálja. Olyan mintha a feszültségesést, valami nem tolerálná. Ha az utolsó pillanatban elkapom, gázfröccsre nehezen magához tér. Aksi jó, elvileg el kéne járnia arról is.

Előzmény: BGyuri Válasz: pergerz majdánka Az egész párbeszéd: 7 hozzászólás


FZRTom :: 2016. július 4. 22:31 :: ::




Én a gyújtáskapcsolóra tippelek. Három állású kapcsoló, (bal, közép, jobb állás).Lehet, hogy csinál egy kis kontakthibát, és kihagyogat, amikor abba az állásba van kapcsolva.

Válasz: FZRTom Az egész párbeszéd: 7 hozzászólás


BGyuri :: 2016. július 4. 21:45 :: ::




Az mitől lehet, hogy néha kihagy a gyújtás? Csak és kizárólag ha fényszóró van használatban. Helyzetjelzővel illetve fèny nèlkül nem. Utána simán újraindítható.



FZRTom :: 2016. július 4. 20:55 :: ::




Ez az ördögi véletlen lenne,hogy egyszerre ég ki az izzó,és megy el a töltés a szénkefe végett? Egyenlőre csak olyan villamosságszerelőt találtam a szabályzóra,aki "hagyd itt,majd ha lesz időm ránézek"! Én meg szeretném látni mit csinál-állít.

Előzmény: fulton


Híres :: 2016. július 2. 21:20 :: ::




Helló! Izsmét igazatok lett ! A szénkefe környékén volt a bibi. Pedig azt néztem meg először a múltor,de hát trehány voltam(mint kiderült). Ismét megnéztem,vezetékei jók,az újhoz képest minimális kopás, nem szorul,nem akad. Próba szerencse alapon betettem az újakat(szépen becsiszolva-mz ts 250),és megláttam a csodát ! Van töltés! Egyébként az lehetett a baj,hogy a rugó nem nyomta oda rendesen a kefét a forgórészhez. Az új keféhez való rugó viszont hosszabb picit(vagy a régi már feladta),és így jó! A túltöltéssel kéne kezdeni már csak valamit. Úgyhogy siker.



Híres :: 2016. július 2. 20:27 :: ::




Első kör szénkefe szerintem is.Mindkettő kivesz,átvizsgál.Egyébként az összefüggést már leírtad.Sokat töltött,kiégett a visszajelző,elment a töltés.Én a helyedben megszagolnám a szabályzót is.

Válasz: Híres


fulton :: 2016. július 2. 0:05 :: ::




Híres: Sajnos (vagy szerencsére)nekem soha nem adott "házi feladatot" az IZS!
Az az egy szénkefés dolgot leszámítva,illetve volt egy de az az én balfékségem miatt volt,egy Tavaszi indításkor,nem akart normális teljesítményt leadni a motor.Karbi pucolás nem segített,kicseréltem mindkét oldali főtengely szimeringet,és nem változott semmi.Na akkor szedtem apró darabokra a karbit,és egy kis furat volt elrakódva a jó kis üzemanyagunkkal!
Persze a szénkefés dologra is úgy jöttem rá,hogy cseréltem forgó részt először,utána feszszabályzót,majd mikor ezek nem használtak akkor akartam állórészt cserélni,és feltűnt a megszorult szénkefe!!
(hozzátenném,ezek oldalkocsis motornál,tehát nagyrészt fejjel lefelé szerelve! )

Előzmény: Híres Az egész párbeszéd: 14 hozzászólás


pergerz :: 2016. július 1. 22:57 :: ::




pergerz: ok,megnézem úgy is. Hétvégén talán eljutok odáig is. Miket lehet átnézni még? Másik forgórészem van talomba,ez ami rajt van,ez egy újratekercselt. Már egy éve van rajt kb. Kábelcsatlakozásokat átnéztem,jónak tűnnek. A visszajelző most világít a 3 W-os izzóval. Egyenlőre nem volt alkalmam 2w-ost venni. A fesszebájzón rajt vannak a vezetékek,bele még nem néztem,hogy belül mi a helyzet. Kicsit sokat tölt,de pont nem értek a beáĺlításához ! Egyébként ,ha valami összefüggést keresnék a kiégett visszajelző és a töltés eltünése közt,akkor...az mi lehet ? Szerinted?

Előzmény: pergerz Válasz: pergerz Az egész párbeszéd: 14 hozzászólás


Híres :: 2016. július 1. 18:19 :: ::




Híres: Tanács,vedd le az állórészt,és úgy nézd meg,hogy könnyen mozognak-e a szénkefék!

Előzmény: Híres Válasz: Híres Az egész párbeszéd: 14 hozzászólás


pergerz :: 2016. július 1. 17:46 :: ::




pergerz: azt már néztem,azok làtszólag rendben vannak.

Előzmény: pergerz Válasz: pergerz Az egész párbeszéd: 14 hozzászólás


Híres :: 2016. június 30. 22:33 :: ::




Híres: Nézd meg a szénkefét,nincs-e megszorulva!
Engem az szívatott meg,a hat év alatt azzal volt bajom egyedül!

Előzmény: Híres Válasz: Híres Az egész párbeszéd: 14 hozzászólás


pergerz :: 2016. június 29. 10:27 :: ::




pergerz: pedig bíztam benne,hogy működni fog ! A Simó használható állapotba került,kötök rá egy biztosítást,aztán hadrendbe állítom. Bár gyerekkoromban,mintha jobban ment volna ! Hiába,nem egy 350-es erőmű ! Akkor nekiállok továbbkeresni a töltés hibáját,aztán majd csak jutok valamire. Idáig mindig lett valahogy. Már régóta probléma mentesen üzemelt,pedig szinte mindig Vele járok melózni. Szerintem megsértődött !

Előzmény: pergerz Válasz: pergerz Az egész párbeszéd: 14 hozzászólás


Híres :: 2016. június 29. 10:01 :: ::




Híres: Örülök a sikernek!
Más lesz ott a gond,nekem nagy fényerejű ledek voltak a visszajelzők helyén és még is működött!

Előzmény: Híres Válasz: Híres Az egész párbeszéd: 14 hozzászólás


pergerz :: 2016. június 29. 7:57 :: ::




pergerz: sikerült betenni az izzót,a rugós megoldàs bevált,műkszik is,de sajna töltés még mindig nincs. Próbálok venni valahol 2 w-os izzót,bár nehezen tudom elképzelni hogy ennyit számítana,hogy 3 vagy 2 w-os izó megy bele.

Előzmény: pergerz Válasz: pergerz Az egész párbeszéd: 14 hozzászólás


Híres :: 2016. június 28. 22:10 :: ::

« »