|
|
|
|
|
|
|
|
|
Szervusztok!
Még apámtól örököltem egy régi Izs Planéta 3-as motort, ami perpillanat működésképtelen.
Viszont szeretnék ezen változtatni, kitisztítani szétszedni és újból összerakni, ahol szükséges, hogy működjön. Hol találhatok hozzá karbantartási útmutatót, ami alapján dolgozni tudok?
Minden tippért nagyon hálás vagyok.
Kellemes ünnepeket kívánok!
|
|
|
|
|
ÚjSrácaBlokkon
:: 2023. december 24. 6:10
::
:: |
|
|
|
|
|
A nevem Valeria Marco, 6 hónappal ezelőtt az én dolgom összeomlott, nem reméltem, hogy újból elkezdtem az üzleti életemet. Megpróbáltam pénzt kölcsönbe venni a bankból, de nem volt elég pénzem a hitelkártyámon, és nem volt biztosíték, hogy hitelhez jussak, aztán egy nagyon közeli barátom, Camila Diego, bevezettetett egy valódi hitelhitelezőnek az interneten keresztül GINA MORGAN KERESKEDELMI KFT. Ez a női kölcsöncég 160.000 euró értékű kölcsönt tudna nekem nyújtani fedezetként vagy hitelkártyaként, de bizalommal adta nekem. Szóval a barátaim azt mondtam magamban, hogy miért önző, ezért úgy döntöttem, megosztom ezt az információt mindenkinek. Ha hitelre van szüksége egy megbízható hitelezőtől, akkor kapcsolatba léphet Gina Morgan e-mailjével: ginamorganloancompany@gmail.com
|
|
|
|
|
Valeria Marco
:: 2018. május 5. 0:26
::
:: |
|
|
|
|
|
IZS73: Az elég sok cinket tartalmaz szemcsékben, minimális kötőanyaggal, ha elkezd oxidálódni, akkor rosszabb, mint a nátrium szulfát, mert nem csak vizet köt, hanem lúgos közeget is képez.
Csak azért féltem a hengert, mert elég vékonyra rohadtak a bordái a tövénél, ezt nem tudom lefényképezni, hogy látható legyen.
Fúrni azt bőven lehet elvileg, szerencsére.
|
|
|
|
|
majdánka
:: 2015. október 12. 18:30
::
:: |
|
|
|
|
|
pergerz: Egy 3-szoros magyar bajnok, Danúvia versenyző egy nitrátos technológiát említett, amivel gyárilag edzették a felszínt a hengeren főleg belül, de mindenütt érte. Ma ezt már lesz*rják vagy nem is tudják, ahogy mondta.
A horganyzással kapcsolatos intelmed is szerintem ilyen, ténylegesen hasznos tapasztalat egy technikával kapcsolatban. Azonban a festéssel kapcsolatosan van egy olyan bajom, hogy hőállóezüstből és fekete festékből is sok a gagyi(rozsdásodó hengereket látok OT-s motorokon is, hiába festették). De egy jófajta régi kályhaezüstöt, ha találnék, arról tudom, hogy a kromofágot is kiröhögte, mikor azzal próbáltam felniről letessékelni.
Szóval, akkor más megoldáson lamentáljak(a felömlőket is muszáj a rozsda miatt valahogy kezelni sajnos)
|
|
|
|
|
majdánka
:: 2015. október 12. 18:23
::
:: |
|
|
|
|
|
Brezi: Az hagyján, hogy a görgő pár tizedet lóg, nagyobbakra cserélem. De a belső perselyre gondoltam(spiáter, bronz,vörös réz, puhább vas, amiket eddig láttam belesajtolva perselyként)ez momentán spiáter volt, kb 2mm fallal eredetileg. A kuplungtengely végén, ahogy a csőtengely kezdődik és végződik rajta, 0,4-0,4mm hiányzik a tengelyátmérőből 1-1cm hosszan. A persely hiánya miatt rágta meg, de a fogaknak is odab*szott mindkét tengelyen, ahogy félre járt a csőtengely.
Szerintem jakkernak volt befaragva.
|
|
|
|
|
majdánka
:: 2015. október 12. 18:10
::
:: |
|
|
|
|
|
majdánka: Egyébkénz most kíváncsiságból megnéztem , az A 16375 -ös váz nálam van , nem tudni mi lehetett a napi termelés , de évjárat stimmel, ezüstre festett hengerrel valóban találkozni lehet.Nagyobb börzéken szokott lenni egy árus sok lemezvillás alkatrésze volt, már én is a maradékra értem oda :K40 karbi,tank kéziváltóval,berúgókar, Váz összefogó csavarok,kerék tengelyek, röpsúlyosszabályzó, kéziváltókar blokkon lévő része, ezeket szedtem ki magamnak, a váz alkatrészeket elvitték már mások előttem, de a blokkban lévő belsőséget még most, is hozta magával a szigetszentmiklósi börzére, azt senki nem vette meg idáig tőle, amúgy alkudni nem igazán tudtam , nála, nagyon magabiztos volt, én 29000 -hagytam nála, aztmondta 40000 kapott a váz alkatrészekért, nem tudom mire gondol a megmaradt dolgokért, én még nyáron hagytam ott a maradékot, azóta nem piszkálták úgynéztem most szombaton.
|
|
|
|
|
IZS.47
:: 2015. október 10. 23:33
::
:: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |