Belép
Regisztráció

Keresés:



Támogatónk:
domdom.hu
IZS.hu » Fórum » Szerelés » Izs 49


« »




Valeria Marco: Ez egy Izs klub, ne itt tevékenykedj.

Előzmény: Valeria Marco Az egész párbeszéd: 15 hozzászólás


BGyuri :: 2018. május 20. 23:17 :: ::




A nevem Valeria Marco, 6 hónappal ezelőtt az én dolgom összeomlott, nem reméltem, hogy újból elkezdtem az üzleti életemet. Megpróbáltam pénzt kölcsönbe venni a bankból, de nem volt elég pénzem a hitelkártyámon, és nem volt biztosíték, hogy hitelhez jussak, aztán egy nagyon közeli barátom, Camila Diego, bevezettetett egy valódi hitelhitelezőnek az interneten keresztül GINA MORGAN KERESKEDELMI KFT. Ez a női kölcsöncég 160.000 euró értékű kölcsönt tudna nekem nyújtani fedezetként vagy hitelkártyaként, de bizalommal adta nekem. Szóval a barátaim azt mondtam magamban, hogy miért önző, ezért úgy döntöttem, megosztom ezt az információt mindenkinek. Ha hitelre van szüksége egy megbízható hitelezőtől, akkor kapcsolatba léphet Gina Morgan e-mailjével: ginamorganloancompany@gmail.com

Előzmény: Balázs_ Válasz: BGyuri Az egész párbeszéd: 15 hozzászólás


Valeria Marco :: 2018. május 5. 0:26 :: ::




köszi srácok...mekkora barom vagyok...



érsekatya :: 2015. október 16. 15:41 :: ::




érsekatya: Sanszos Maci tippje.

Előzmény: érsekatya Az egész párbeszéd: 3 hozzászólás


majdánka :: 2015. október 16. 0:35 :: ::




érsekatya: Szia! Csak tippelek, de itt az izs.hu-ra vagy bejelentkezve, ahhoz pedig a veteranapro.hu-ra kellene bejelentkezned.

Előzmény: érsekatya Az egész párbeszéd: 3 hozzászólás


Maci :: 2015. október 15. 20:34 :: ::




Sziasztok! nem tudok írni az apróhirdetés rovatban hirdetőknek mert állítólag nem vagyok bejelentkezve....amennyiben ez igaz akkor most hogy írtam ide??? segítsééég

Válasz: majdánka Maci Az egész párbeszéd: 3 hozzászólás


érsekatya :: 2015. október 15. 16:57 :: ::




Brezi:Köszi a képeket, valahogy sejtettem, hogy az a rész nem túl előnyös elhelyezésű, azt hiszem nem is lesz visszahegesztve, mert biztos, hogy a lánc egy gyenge pillanatban letörné megint+ nem is látszik.
Amúgy gratula a motorodhoz(szép zöld)! Nagyon tetszik!

Előzmény: Brezi Az egész párbeszéd: 5 hozzászólás


majdánka :: 2015. október 15. 15:08 :: ::




majdánka: Tettem fel fotókat a képtárba. Az alsó részről készült fotó sajnos nem adja vissza a lényeget mivel nem találtam olyan blokkot ahol ne tört volna ki ez a rész. Viszont látható a felső részről, hogy kellene végződnie alul és felül az öntvénynek. Ha más nézetre is szükséged van készítek.

Előzmény: majdánka Válasz: majdánka Az egész párbeszéd: 5 hozzászólás


Brezi :: 2015. október 14. 23:43 :: ::




IZS73: Az elég sok cinket tartalmaz szemcsékben, minimális kötőanyaggal, ha elkezd oxidálódni, akkor rosszabb, mint a nátrium szulfát, mert nem csak vizet köt, hanem lúgos közeget is képez.
Csak azért féltem a hengert, mert elég vékonyra rohadtak a bordái a tövénél, ezt nem tudom lefényképezni, hogy látható legyen.
Fúrni azt bőven lehet elvileg, szerencsére.

Előzmény: IZS73 Válasz: Brezi Az egész párbeszéd: 5 hozzászólás


majdánka :: 2015. október 12. 18:30 :: ::




pergerz: Egy 3-szoros magyar bajnok, Danúvia versenyző egy nitrátos technológiát említett, amivel gyárilag edzették a felszínt a hengeren főleg belül, de mindenütt érte. Ma ezt már lesz*rják vagy nem is tudják, ahogy mondta.
A horganyzással kapcsolatos intelmed is szerintem ilyen, ténylegesen hasznos tapasztalat egy technikával kapcsolatban. Azonban a festéssel kapcsolatosan van egy olyan bajom, hogy hőállóezüstből és fekete festékből is sok a gagyi(rozsdásodó hengereket látok OT-s motorokon is, hiába festették). De egy jófajta régi kályhaezüstöt, ha találnék, arról tudom, hogy a kromofágot is kiröhögte, mikor azzal próbáltam felniről letessékelni.
Szóval, akkor más megoldáson lamentáljak(a felömlőket is muszáj a rozsda miatt valahogy kezelni sajnos)

Előzmény: pergerz Az egész párbeszéd: 25 hozzászólás


majdánka :: 2015. október 12. 18:23 :: ::




Brezi: Az hagyján, hogy a görgő pár tizedet lóg, nagyobbakra cserélem. De a belső perselyre gondoltam(spiáter, bronz,vörös réz, puhább vas, amiket eddig láttam belesajtolva perselyként)ez momentán spiáter volt, kb 2mm fallal eredetileg. A kuplungtengely végén, ahogy a csőtengely kezdődik és végződik rajta, 0,4-0,4mm hiányzik a tengelyátmérőből 1-1cm hosszan. A persely hiánya miatt rágta meg, de a fogaknak is odab*szott mindkét tengelyen, ahogy félre járt a csőtengely.
Szerintem jakkernak volt befaragva.

Előzmény: Brezi Az egész párbeszéd: 25 hozzászólás


majdánka :: 2015. október 12. 18:10 :: ::




majdánka: ...meg vannak jó minőségű horgany srayk, a karosszéria javítására is azt használják utólag, akkor már azzal ha annyira horganyozásban gondolkodsz!

Előzmény: majdánka Válasz: majdánka Az egész párbeszéd: 5 hozzászólás


IZS73 :: 2015. október 12. 7:59 :: ::




majdánka: A horganyzás felesleges szerintem, homokkal le kell fúvatni hőálló ezüsttel vagy feketével lefújni és fúrhatják is. A kihajtás tengely görgős csapágyazása ha elkopott akkor kíntatták rendesen a blokkot, egy cserével orvosolható, de figyelni kell a méretekre a csere darabnál, mert vannak különbségek. A váz téma nagyon nehéz dolog alig maradt mára épp nem szét rohadt, vágott darab. Amúgy meg arany árban mérik ha felbukkan és általában a Dkw-s társaság el is kapkodja gyorsan, ezért is van kevés egyben maradt 350-es. Javaslom egy álvány készítését és mint emléket megőrizni, vagy erekjét!

Előzmény: majdánka Válasz: majdánka Az egész párbeszéd: 25 hozzászólás


Brezi :: 2015. október 11. 20:55 :: ::




majdánka:Horganyozással óvatosan,változik az anyag keménysége,nem véletlen,hogy a spec csavarok,már a 9.6 is csak barnított!!

Előzmény: majdánka Válasz: majdánka Az egész párbeszéd: 25 hozzászólás


pergerz :: 2015. október 11. 17:17 :: ::




Az, hogy lehet, hogy a kihajtó fogaskerék perselye teljesen elkopik és csak foltokban marad meg lehelet vékonyan? Elkezdte a lánckerék megzabálni a környezetét, annyira lógott(lefényképezem ezt is, mert nagyon durva.)
Szembe lévő fogaskeréken is látszódik egy félre irányú berágódás ez miatt, de nem olyan vészes, hogy eldobjam.

Válasz: IZS73 Az egész párbeszéd: 5 hozzászólás


majdánka :: 2015. október 11. 16:43 :: ::




Brezi: Örülök, hogy nem gányolás, de elég furán néz ki az ezüst színű hengerrel, mintha nem lenne kontraszt.
Azt terveztem, mivel úgy is szét van rohadva a henger rendesen kívül-belül, hogy letakarítom és bedobom horganyzásra, azután meg mindegy milyenre festem, vagy úgy hagyom, és jöhet a fúrás.

Előzmény: Brezi Válasz: Brezi pergerz Az egész párbeszéd: 25 hozzászólás


majdánka :: 2015. október 11. 16:38 :: ::




IZS.47:Nekem 5000Ft-ba fájt a blokk, de nem tartom túl soknak, csak, ha bele gondolok, mennyi munka lesz még vele, meg mennyit kell még rákölteni.
Amúgy vázat nem igen találhatok hozzá, igaz? (nem is nagyon akarok rákölteni +ban, mert egy pannónia T5H szólóban, meg egy Planéta3 fogat is felújítás közben van.)

Előzmény: IZS.47 Az egész párbeszéd: 13 hozzászólás


majdánka :: 2015. október 11. 16:31 :: ::




majdánka: Egyébkénz most kíváncsiságból megnéztem , az A 16375 -ös váz nálam van , nem tudni mi lehetett a napi termelés , de évjárat stimmel, ezüstre festett hengerrel valóban találkozni lehet.Nagyobb börzéken szokott lenni egy árus sok lemezvillás alkatrésze volt, már én is a maradékra értem oda :K40 karbi,tank kéziváltóval,berúgókar, Váz összefogó csavarok,kerék tengelyek, röpsúlyosszabályzó, kéziváltókar blokkon lévő része, ezeket szedtem ki magamnak, a váz alkatrészeket elvitték már mások előttem, de a blokkban lévő belsőséget még most, is hozta magával a szigetszentmiklósi börzére, azt senki nem vette meg idáig tőle, amúgy alkudni nem igazán tudtam , nála, nagyon magabiztos volt, én 29000 -hagytam nála, aztmondta 40000 kapott a váz alkatrészekért, nem tudom mire gondol a megmaradt dolgokért, én még nyáron hagytam ott a maradékot, azóta nem piszkálták úgynéztem most szombaton.

Előzmény: majdánka Válasz: majdánka Az egész párbeszéd: 13 hozzászólás


IZS.47 :: 2015. október 10. 23:33 :: ::




majdánka: Semmiség, a belsőségek úgyis csak porosodnának a polcon. Régóta foglalkozom izsekkel, de normális használat mellet örök a váltója, de sokszor még a nem mellet is . Igyekszem több szögből is lefotózni mindent. Az ezüst meg nem házi szépítgetés eredménye hanem gyári láttam már több eredeti hengeren ezt a bevonatot, nálam is akad egy és ez is erre az évjáratra 1949-re jellemző.

Előzmény: majdánka Válasz: majdánka Az egész párbeszéd: 25 hozzászólás


Brezi :: 2015. október 10. 18:59 :: ::




Brezi: Köszi eme felajánlást,lehet, hogy majd zaklatlak valami apróságért,ha nem találom(egyelőre még nem katalogizáltam csavarra pontosan), de semmiképpen sem ingyen, minimum valami etil meg alkohol származék járna már a képekért is, amiket így előre is köszönök
A jobb oldalon szerintem belefaragtak az aluba és a kép főleg azért kellene, hogy tudjam, mennyit és hova pótoljak, tudom elég macera lekapni a deknit, úgyhogy előre is köszi.
A gyújtásból rárakom az MZ-t és nem vadászok egyelőre, de ha felbukkan egy eredeti, olyan árfekvésben, ahogy a blokk volt, beszerzem.



A hengeren foltokban találtam hőálló ezüstöt és lekaparva alatta fémtiszta a vas, ez lehet eredeti?(mert eddig csak fekete öntöttvas hengeres izseket láttam)

Előzmény: Brezi Válasz: Brezi Az egész párbeszéd: 25 hozzászólás


majdánka :: 2015. október 10. 14:36 :: ::

« »