Belép
Regisztráció

Keresés:


IZS.hu » Fórum » Szerelés » Izs 49


« »




ÚjSrácaBlokkon: Szia! Írtam emailt!

Előzmény: ÚjSrácaBlokkon


Soveny :: 2023. december 31. 13:08 :: ::




Szervusztok!

Még apámtól örököltem egy régi Izs Planéta 3-as motort, ami perpillanat működésképtelen.

Viszont szeretnék ezen változtatni, kitisztítani szétszedni és újból összerakni, ahol szükséges, hogy működjön. Hol találhatok hozzá karbantartási útmutatót, ami alapján dolgozni tudok?

Minden tippért nagyon hálás vagyok.

Kellemes ünnepeket kívánok!

Válasz: Soveny


ÚjSrácaBlokkon :: 2023. december 24. 6:10 :: ::




Valeria Marco: Ez egy Izs klub, ne itt tevékenykedj.

Előzmény: Valeria Marco Az egész párbeszéd: 15 hozzászólás


BGyuri :: 2018. május 20. 23:17 :: ::




A nevem Valeria Marco, 6 hónappal ezelőtt az én dolgom összeomlott, nem reméltem, hogy újból elkezdtem az üzleti életemet. Megpróbáltam pénzt kölcsönbe venni a bankból, de nem volt elég pénzem a hitelkártyámon, és nem volt biztosíték, hogy hitelhez jussak, aztán egy nagyon közeli barátom, Camila Diego, bevezettetett egy valódi hitelhitelezőnek az interneten keresztül GINA MORGAN KERESKEDELMI KFT. Ez a női kölcsöncég 160.000 euró értékű kölcsönt tudna nekem nyújtani fedezetként vagy hitelkártyaként, de bizalommal adta nekem. Szóval a barátaim azt mondtam magamban, hogy miért önző, ezért úgy döntöttem, megosztom ezt az információt mindenkinek. Ha hitelre van szüksége egy megbízható hitelezőtől, akkor kapcsolatba léphet Gina Morgan e-mailjével: ginamorganloancompany@gmail.com

Előzmény: Balázs_ Válasz: BGyuri Az egész párbeszéd: 15 hozzászólás


Valeria Marco :: 2018. május 5. 0:26 :: ::




köszi srácok...mekkora barom vagyok...



érsekatya :: 2015. október 16. 15:41 :: ::




érsekatya: Sanszos Maci tippje.

Előzmény: érsekatya Az egész párbeszéd: 3 hozzászólás


majdánka :: 2015. október 16. 0:35 :: ::




érsekatya: Szia! Csak tippelek, de itt az izs.hu-ra vagy bejelentkezve, ahhoz pedig a veteranapro.hu-ra kellene bejelentkezned.

Előzmény: érsekatya Az egész párbeszéd: 3 hozzászólás


Maci :: 2015. október 15. 20:34 :: ::




Sziasztok! nem tudok írni az apróhirdetés rovatban hirdetőknek mert állítólag nem vagyok bejelentkezve....amennyiben ez igaz akkor most hogy írtam ide??? segítsééég

Válasz: majdánka Maci Az egész párbeszéd: 3 hozzászólás


érsekatya :: 2015. október 15. 16:57 :: ::




Brezi:Köszi a képeket, valahogy sejtettem, hogy az a rész nem túl előnyös elhelyezésű, azt hiszem nem is lesz visszahegesztve, mert biztos, hogy a lánc egy gyenge pillanatban letörné megint+ nem is látszik.
Amúgy gratula a motorodhoz(szép zöld)! Nagyon tetszik!

Előzmény: Brezi Az egész párbeszéd: 5 hozzászólás


majdánka :: 2015. október 15. 15:08 :: ::




majdánka: Tettem fel fotókat a képtárba. Az alsó részről készült fotó sajnos nem adja vissza a lényeget mivel nem találtam olyan blokkot ahol ne tört volna ki ez a rész. Viszont látható a felső részről, hogy kellene végződnie alul és felül az öntvénynek. Ha más nézetre is szükséged van készítek.

Előzmény: majdánka Válasz: majdánka Az egész párbeszéd: 5 hozzászólás


Brezi :: 2015. október 14. 23:43 :: ::




IZS73: Az elég sok cinket tartalmaz szemcsékben, minimális kötőanyaggal, ha elkezd oxidálódni, akkor rosszabb, mint a nátrium szulfát, mert nem csak vizet köt, hanem lúgos közeget is képez.
Csak azért féltem a hengert, mert elég vékonyra rohadtak a bordái a tövénél, ezt nem tudom lefényképezni, hogy látható legyen.
Fúrni azt bőven lehet elvileg, szerencsére.

Előzmény: IZS73 Válasz: Brezi Az egész párbeszéd: 5 hozzászólás


majdánka :: 2015. október 12. 18:30 :: ::




pergerz: Egy 3-szoros magyar bajnok, Danúvia versenyző egy nitrátos technológiát említett, amivel gyárilag edzették a felszínt a hengeren főleg belül, de mindenütt érte. Ma ezt már lesz*rják vagy nem is tudják, ahogy mondta.
A horganyzással kapcsolatos intelmed is szerintem ilyen, ténylegesen hasznos tapasztalat egy technikával kapcsolatban. Azonban a festéssel kapcsolatosan van egy olyan bajom, hogy hőállóezüstből és fekete festékből is sok a gagyi(rozsdásodó hengereket látok OT-s motorokon is, hiába festették). De egy jófajta régi kályhaezüstöt, ha találnék, arról tudom, hogy a kromofágot is kiröhögte, mikor azzal próbáltam felniről letessékelni.
Szóval, akkor más megoldáson lamentáljak(a felömlőket is muszáj a rozsda miatt valahogy kezelni sajnos)

Előzmény: pergerz Az egész párbeszéd: 25 hozzászólás


majdánka :: 2015. október 12. 18:23 :: ::




Brezi: Az hagyján, hogy a görgő pár tizedet lóg, nagyobbakra cserélem. De a belső perselyre gondoltam(spiáter, bronz,vörös réz, puhább vas, amiket eddig láttam belesajtolva perselyként)ez momentán spiáter volt, kb 2mm fallal eredetileg. A kuplungtengely végén, ahogy a csőtengely kezdődik és végződik rajta, 0,4-0,4mm hiányzik a tengelyátmérőből 1-1cm hosszan. A persely hiánya miatt rágta meg, de a fogaknak is odab*szott mindkét tengelyen, ahogy félre járt a csőtengely.
Szerintem jakkernak volt befaragva.

Előzmény: Brezi Az egész párbeszéd: 25 hozzászólás


majdánka :: 2015. október 12. 18:10 :: ::




majdánka: ...meg vannak jó minőségű horgany srayk, a karosszéria javítására is azt használják utólag, akkor már azzal ha annyira horganyozásban gondolkodsz!

Előzmény: majdánka Válasz: majdánka Az egész párbeszéd: 5 hozzászólás


IZS73 :: 2015. október 12. 7:59 :: ::




majdánka: A horganyzás felesleges szerintem, homokkal le kell fúvatni hőálló ezüsttel vagy feketével lefújni és fúrhatják is. A kihajtás tengely görgős csapágyazása ha elkopott akkor kíntatták rendesen a blokkot, egy cserével orvosolható, de figyelni kell a méretekre a csere darabnál, mert vannak különbségek. A váz téma nagyon nehéz dolog alig maradt mára épp nem szét rohadt, vágott darab. Amúgy meg arany árban mérik ha felbukkan és általában a Dkw-s társaság el is kapkodja gyorsan, ezért is van kevés egyben maradt 350-es. Javaslom egy álvány készítését és mint emléket megőrizni, vagy erekjét!

Előzmény: majdánka Válasz: majdánka Az egész párbeszéd: 25 hozzászólás


Brezi :: 2015. október 11. 20:55 :: ::




majdánka:Horganyozással óvatosan,változik az anyag keménysége,nem véletlen,hogy a spec csavarok,már a 9.6 is csak barnított!!

Előzmény: majdánka Válasz: majdánka Az egész párbeszéd: 25 hozzászólás


pergerz :: 2015. október 11. 17:17 :: ::




Az, hogy lehet, hogy a kihajtó fogaskerék perselye teljesen elkopik és csak foltokban marad meg lehelet vékonyan? Elkezdte a lánckerék megzabálni a környezetét, annyira lógott(lefényképezem ezt is, mert nagyon durva.)
Szembe lévő fogaskeréken is látszódik egy félre irányú berágódás ez miatt, de nem olyan vészes, hogy eldobjam.

Válasz: IZS73 Az egész párbeszéd: 5 hozzászólás


majdánka :: 2015. október 11. 16:43 :: ::




Brezi: Örülök, hogy nem gányolás, de elég furán néz ki az ezüst színű hengerrel, mintha nem lenne kontraszt.
Azt terveztem, mivel úgy is szét van rohadva a henger rendesen kívül-belül, hogy letakarítom és bedobom horganyzásra, azután meg mindegy milyenre festem, vagy úgy hagyom, és jöhet a fúrás.

Előzmény: Brezi Válasz: Brezi pergerz Az egész párbeszéd: 25 hozzászólás


majdánka :: 2015. október 11. 16:38 :: ::




IZS.47:Nekem 5000Ft-ba fájt a blokk, de nem tartom túl soknak, csak, ha bele gondolok, mennyi munka lesz még vele, meg mennyit kell még rákölteni.
Amúgy vázat nem igen találhatok hozzá, igaz? (nem is nagyon akarok rákölteni +ban, mert egy pannónia T5H szólóban, meg egy Planéta3 fogat is felújítás közben van.)

Előzmény: IZS.47 Az egész párbeszéd: 13 hozzászólás


majdánka :: 2015. október 11. 16:31 :: ::




majdánka: Egyébkénz most kíváncsiságból megnéztem , az A 16375 -ös váz nálam van , nem tudni mi lehetett a napi termelés , de évjárat stimmel, ezüstre festett hengerrel valóban találkozni lehet.Nagyobb börzéken szokott lenni egy árus sok lemezvillás alkatrésze volt, már én is a maradékra értem oda :K40 karbi,tank kéziváltóval,berúgókar, Váz összefogó csavarok,kerék tengelyek, röpsúlyosszabályzó, kéziváltókar blokkon lévő része, ezeket szedtem ki magamnak, a váz alkatrészeket elvitték már mások előttem, de a blokkban lévő belsőséget még most, is hozta magával a szigetszentmiklósi börzére, azt senki nem vette meg idáig tőle, amúgy alkudni nem igazán tudtam , nála, nagyon magabiztos volt, én 29000 -hagytam nála, aztmondta 40000 kapott a váz alkatrészekért, nem tudom mire gondol a megmaradt dolgokért, én még nyáron hagytam ott a maradékot, azóta nem piszkálták úgynéztem most szombaton.

Előzmény: majdánka Válasz: majdánka Az egész párbeszéd: 13 hozzászólás


IZS.47 :: 2015. október 10. 23:33 :: ::

« »