Belép
Regisztráció

Keresés:


IZS.hu » Fórum » Szerelés » CustomIZSing » A minap megpróbáltam ezt a témát...


« »




tygrIZS: ha van kedved küldd el és meglátom mit tudok belőle kihozni.

Előzmény: tygrIZS


Balázs_ :: 2008. március 14. 20:35 :: ::




Balázs_: Kösz kipróbálom, de azért egy jobb álapotu, olcsón jó lenne. Főleg a féklámpa rész mert az már csak egy szimpla piros plexi.

Előzmény: Balázs_ Válasz: Balázs_


tygrIZS :: 2008. március 13. 19:29 :: ::




tygrIZS: ha kopott a lámpabúrád, akkor egy nagy átmérőjű filc koronggal meg lehet oldani hogy olyan legyen mint az új. Viszonylag alacsony fordulat (3000 körül, mint itthon a köszörűn ) meg egy kis polír-massza a finomabbikból és csodásan fog tükröződni, én legalábbis jártam már el így és egész jó lett a dolog....

Előzmény: tygrIZS Válasz: tygrIZS


Balázs_ :: 2008. március 13. 14:48 :: ::




Maci: Akkor szerintem a 120-as csont nélkül befér! Én most a hátsó lámpán töröm a buksim. vennem kéne 56-os lámpához üvegeket( vagy hogy a fenébe híjják) az enyém nagyon kopott. És akkor is csak max 10w égők férnek bele, műszakin még átcsúszott, de megjegyezték, hogy nagyon gyér. Ledesre lellene átalakítanom, az kevesebbet is fogyaszt így több nafta maradna az elejének is. (a 12v-t most hanyagolom anyagi és lustasági okokból)

Előzmény: Maci Válasz: Balázs_


tygrIZS :: 2008. március 12. 19:58 :: ::




Balázs_: Naná!

Előzmény: Balázs_


Maci :: 2008. március 12. 18:46 :: ::




tygrIZS: Köszi! Vik Flames márkatársunk gépébe szeretnénk egy 120/80-as Avont beilleszteni. Nekem már volt az egyik vasamon 130-as, valóban megkajálta a láncvédő gumit, azért nem is akkorával próbálkozom.

Előzmény: tygrIZS Válasz: tygrIZS


Maci :: 2008. március 12. 18:46 :: ::




Maci: gondoltam hogy ilyen témát csak te találhatsz ki

Előzmény: Maci Válasz: Maci


Balázs_ :: 2008. március 12. 15:53 :: ::




Maci: elb tam a végét. SZóval amikor a nyeregtáskát kaptam és nem tudtam rendesen hozzáilleszteni mert vagy takarta vagy csálén állt, visszaalakítottam... ( a fékrudat meg nem levettem, hanem hosszabbitottam)

Előzmény: tygrIZS


tygrIZS :: 2008. március 12. 10:52 :: ::




Maci:Az enyémben Michelin 130-80/18 van minden átalakítás nélkül. A fékrúdnál kell egy kicsit beljebb húzni, de így is egy kicsit hozzá ér a széléhez. azon gondolkodom ráhegesztem a lengő rész aljára, akkor kijjebb kerül. No meg a láncvédő gumit is horzsolja (elöbb utóbb megeszi, de nekem ez belefér) A hátsó sárvédő szélesítést láttad, de azt nem ezért csináltam, csak hogy kitöltse a vázat. Megcsináltam, hogy a lengővillát 10 cm-el hátrább raktam csak hogy a hátsó telók a klasszikus 45 fokot zárják. A láncot kellett hosszabbítani, a fékrudat, meg a láncvédő gumit levenni, sárvédőt hátrább tolni. de eregtáskát, és nem tudtam hozzá illeszteni, visszaalakítottam, egy csomó felesleges + probléma volt.

Előzmény: Maci Válasz: Maci tygrIZS


tygrIZS :: 2008. március 12. 10:44 :: ::




Maci:
Nem! (Bocsi poénkodtam )

Előzmény: Maci


Mir mur :: 2008. március 11. 22:09 :: ::




A minap megpróbáltam ezt a témát elindítani, de nem jártam sikerrel. Úgyhogy most újra. A cél az, hogy a nem gyári alkatrészek használhatóságát megvitassuk.

Szal az első felvetés: próbált-e már vmelyikőtök 120-as hátsó gumit beépíteni?


Maci :: 2008. március 11. 21:04 :: ::

« »