Belép
Regisztráció

Keresés:


IZS.hu » Fórum » Szerelés » CustomIZSing


« »




Soveny: Jut eszembe, ráérő perceidben lefordítanád nekem a kommentárokat? A nyolcvanas években tanultam oroszul, de leginkább csak rosszul...
http://motoizh.ru/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=22715

Előzmény: Soveny Az egész párbeszéd: 4 hozzászólás


Maci :: 2010. október 15. 19:36 :: ::




Soveny: Hát persze, ettől szép az egyedi motor, mindenki másmilyet csinál(na). Én is másképp csináltam volna bizonyos dolgokat, de a büdzsé kényszerített bizonyos kompromisszumokra...
Nem adnám el, ha az APEH nem nyaggatna annyira, hogy tartozom nekik. (Szerintük.) De az tény, hogy tervezek egy scramblert és egy café racert.
Köszönöm a gratulácíót!

Előzmény: Soveny Az egész párbeszéd: 4 hozzászólás


Maci :: 2010. október 14. 22:47 :: ::




Maci: Van, amit másképp csináltam volna, minden esetre félelmetesen jól néz ki!

De már meg is hirdeted? Mi a', újabbon töröd a fejed?

Gratulálok, nagyon szép munka!

Előzmény: Maci Válasz: Maci Az egész párbeszéd: 4 hozzászólás


Soveny :: 2010. október 14. 22:05 :: ::




No, lehelek egy kis életet ebbe a hamvába holt topicba. Amint lát6játok a képtáramban, (ha akarjátok,) a Transsibiria Express elkészült. Íme hozzá egy kis techno:
Első kerék: Suzuki RM 125, 21"
első fék: Yamaha SR 125
első gumi: Avon Roadrunner
első teló: gyári
első sárvédő: Harley Softail
kormány, kiemelők: háziszőttes
kezelőszervek: Yamaha SR 125
markolatok: vmi katalógustermék
tank: ismeretlen
váz: gyári, Szilvássy Mester által merevítve, nyújtva
ülés: Ultima, made in Mexico! :-)
légszűrő: Pannónia
hátsó sárvédő: egyedi, Őrült keze munkája
kipufogókönyökök: gyári, Szilvássy Mester által nyújtva
dobok: Harley turnout
hátsó lámpa: utángyártott enduro
hátsó kerék: Planeta 3, 18"
hátsó gumi: Avon Roadrunner
Most ennyi jutott eszembe.

Válasz: Soveny Az egész párbeszéd: 4 hozzászólás


Maci :: 2010. október 14. 21:18 :: ::




tygrIZS: ha van kedved küldd el és meglátom mit tudok belőle kihozni.

Előzmény: tygrIZS Az egész párbeszéd: 11 hozzászólás


Balázs_ :: 2008. március 14. 20:35 :: ::




Balázs_: Kösz kipróbálom, de azért egy jobb álapotu, olcsón jó lenne. Főleg a féklámpa rész mert az már csak egy szimpla piros plexi.

Előzmény: Balázs_ Válasz: Balázs_ Az egész párbeszéd: 11 hozzászólás


tygrIZS :: 2008. március 13. 19:29 :: ::




tygrIZS: ha kopott a lámpabúrád, akkor egy nagy átmérőjű filc koronggal meg lehet oldani hogy olyan legyen mint az új. Viszonylag alacsony fordulat (3000 körül, mint itthon a köszörűn ) meg egy kis polír-massza a finomabbikból és csodásan fog tükröződni, én legalábbis jártam már el így és egész jó lett a dolog....

Előzmény: tygrIZS Válasz: tygrIZS Az egész párbeszéd: 11 hozzászólás


Balázs_ :: 2008. március 13. 14:48 :: ::




Maci: Akkor szerintem a 120-as csont nélkül befér! Én most a hátsó lámpán töröm a buksim. vennem kéne 56-os lámpához üvegeket( vagy hogy a fenébe híjják) az enyém nagyon kopott. És akkor is csak max 10w égők férnek bele, műszakin még átcsúszott, de megjegyezték, hogy nagyon gyér. Ledesre lellene átalakítanom, az kevesebbet is fogyaszt így több nafta maradna az elejének is. (a 12v-t most hanyagolom anyagi és lustasági okokból)

Előzmény: Maci Válasz: Balázs_ Az egész párbeszéd: 11 hozzászólás


tygrIZS :: 2008. március 12. 19:58 :: ::




Balázs_: Naná!

Előzmény: Balázs_ Az egész párbeszéd: 11 hozzászólás


Maci :: 2008. március 12. 18:46 :: ::




tygrIZS: Köszi! Vik Flames márkatársunk gépébe szeretnénk egy 120/80-as Avont beilleszteni. Nekem már volt az egyik vasamon 130-as, valóban megkajálta a láncvédő gumit, azért nem is akkorával próbálkozom.

Előzmény: tygrIZS Válasz: tygrIZS Az egész párbeszéd: 11 hozzászólás


Maci :: 2008. március 12. 18:46 :: ::




Maci: gondoltam hogy ilyen témát csak te találhatsz ki

Előzmény: Maci Válasz: Maci Az egész párbeszéd: 11 hozzászólás


Balázs_ :: 2008. március 12. 15:53 :: ::




Maci: elb tam a végét. SZóval amikor a nyeregtáskát kaptam és nem tudtam rendesen hozzáilleszteni mert vagy takarta vagy csálén állt, visszaalakítottam... ( a fékrudat meg nem levettem, hanem hosszabbitottam)

Előzmény: tygrIZS Az egész párbeszéd: 11 hozzászólás


tygrIZS :: 2008. március 12. 10:52 :: ::




Maci:Az enyémben Michelin 130-80/18 van minden átalakítás nélkül. A fékrúdnál kell egy kicsit beljebb húzni, de így is egy kicsit hozzá ér a széléhez. azon gondolkodom ráhegesztem a lengő rész aljára, akkor kijjebb kerül. No meg a láncvédő gumit is horzsolja (elöbb utóbb megeszi, de nekem ez belefér) A hátsó sárvédő szélesítést láttad, de azt nem ezért csináltam, csak hogy kitöltse a vázat. Megcsináltam, hogy a lengővillát 10 cm-el hátrább raktam csak hogy a hátsó telók a klasszikus 45 fokot zárják. A láncot kellett hosszabbítani, a fékrudat, meg a láncvédő gumit levenni, sárvédőt hátrább tolni. de eregtáskát, és nem tudtam hozzá illeszteni, visszaalakítottam, egy csomó felesleges + probléma volt.

Előzmény: Maci Válasz: Maci tygrIZS Az egész párbeszéd: 11 hozzászólás


tygrIZS :: 2008. március 12. 10:44 :: ::




Maci:
Nem! (Bocsi poénkodtam )

Előzmény: Maci Az egész párbeszéd: 11 hozzászólás


Mir mur :: 2008. március 11. 22:09 :: ::




A minap megpróbáltam ezt a témát elindítani, de nem jártam sikerrel. Úgyhogy most újra. A cél az, hogy a nem gyári alkatrészek használhatóságát megvitassuk.

Szal az első felvetés: próbált-e már vmelyikőtök 120-as hátsó gumit beépíteni?

Válasz: Balázs_ tygrIZS Mir mur Az egész párbeszéd: 11 hozzászólás


Maci :: 2008. március 11. 21:04 :: ::

« »