|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Deka
:: 2020. március 30. 18:52
::
:: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fulton
:: 2016. április 11. 21:02
::
:: |
|
|
|
|
|
pergerz: ...pontos választ még én sem tudom, hidd el! Egyszer rá voltam izgulva, utána azért álltam el tőle, mert nem rugózott a kerék. Aztán lehet az említett 110-es csónak alakúé sem az, ezért kértem is volt anno fotót az Úrtól, de arra már nem kaptam választ, eltűnt a hirdetés. Mondjuk a Tiéd mellett az szól, ha nem is rugózott, de legalább átmenő tengelyes, ha jól emlékszem. Volt szerencsém látni olyan rugózatlan fél oldalon támasztott tengelyű oldalkocsit, amiben szépen elhajlott idővel a tengely, ezért aggasztanak a rugózatlan egy oldalt támasztott szerkezetek. Akár a Szentesi is némelyik ilyen, na olyat nem is szeretnék. Ez a csónak alakú azért izgatott fel nagyon, mert van a fekete P1-es IZS motorom, 62-es kiadás, jól mutatott volna mellette, de most, hogy mondod, ismét megtekintem a Tiéd is! Mondjuk bennem van egy kérdés, hogy azok a típusú kenu alakú oldalkocsik, amit itt árultak 110 ezerért, valóban IZS oldalkocsi? Vagy hasonló mint a Duna, csak szovjet kivitel? Nem találtam meg azt a típust sem sem orosz, sem ukrán oldalakon, hogy IZS oldalkocsi lenne. Ettől még lehet persze. Annyira nem sürgős egyébként a dolog, mert egyelőre a P3-ast készítem oldalkocsival műszakihoz, ez is eltart még egy darabig. ...vagy két hónap minimum.
|
|
|
|
|
IZS73
:: 2016. március 24. 21:01
::
:: |
|
|
|
|
|
|
|
| |