|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ezt most nem értem Gyári izzóval kiment a világból,aztán cserélt és szar lett Vagy mi?Egyébként a gyári izzó fogalma elég képlékeny az izsnél.Az a 15 w-os tányéros cucc amit manapság árulnak tuti nem az Azt inkább rigának mondanám.Persze gyári 28 w-os 2 szálas de tompított nélküli izs izzóm is van (sajna csak egy,és nem is láttam még olyat máshol.)Egyébként ismét fel tudom hozni,a már sokat emlegetett én kis izsemet,ami 45/40-es mz izzóval tette a dolgát,minden gond nélkül.De akár említhetném beni5 elvtárs szar oldalkocsis 56-osát ami nyél gázon 2500-öt pörög,az izzói pedig:25/25+4+5+5+5+fékezésnél szolid 2x15w hozzáteszem alapjáraton ha beleáll a fékbe fölvillan a töltésjelző,de szerintem ez elfogadható annak fényében,hogy az előgyújt.szabályzó miatt nem túl magas az alapjárat.Szóval a summa:a jól összerakott rendszerrel semmi gond nincs,és nem is lesz,ha kb.5000km-ként karbantartjuk a dinamót(nem ölelgetésre gondolok.)
|
|
|
|
|
fulton
:: 2008. október 3. 21:11
::
:: |
|
|
|
|
|
Fényszóró ügyben kérnék tanácsot tapasztalt Izs-es rókáktól: (vagy tygrIZSektől)
Mi történik akkor, ha a 6V-os gépbe (IZS'49, de MZ fényszóró belsővel) beapplikálok egy 6V 35/35W-os H4 foglalatú halogén izzót? Azt el tudom képzelni, hogy jobban látok, no de meddig? Olyan rémhíreket halottam, hogy leégeti a foncsort a belső búráról, netán megreped a külső üveg a melegtől? Vagy semmi gáz, látni fogok, és kész? (Szerintem hőterhelésben ez nem több, mint az eredeti fényszóró, hiszen az is 35/35W-os volt.)
Az a helyzet, hogy a Kelemen motoros boltban csak ilyet tudtak adni, hagyományos izzójuk nincs. Ha a H4 foglalat fémrészére ráforrasztom a régi izzóról levett gallért, pont be tudom helyezni a foglalatba.
|
|
|
|
|
nati
:: 2008. október 3. 9:09
::
:: |
|
|
|
|
|
|
|
| |