Belép
Regisztráció

Keresés:


IZS.hu » Fórum » Szerelés » Csodás 56-os.


« »




Boldog karácsonyt kívánok én is kedves Mindannyiunkak! Adjon az Isten békét, boldogságot, egészséget, jólétet, de mindenek előtt szeretet az életünkbe!



Maci :: 2015. december 24. 10:22 :: ::




Boldog Karácsonyi ünnepeket,eme kis közösségnek akik megmutatják,hogy bizony az IZS "MEGYIZS"!
(Mit kapott a kedves karácsonyra?,nekem az IZS350 egy szép régi kék bőr tankvédőt )



pergerz :: 2015. december 24. 7:44 :: ::




Mindekinek Boldog Karácsonyt! Az IZS legyen veletek!



omega63 :: 2015. december 23. 20:01 :: ::




pergerz: Sajnos nincsen!

Előzmény: pergerz Az egész párbeszéd: 3 hozzászólás


pergerz :: 2015. december 21. 18:37 :: ::




gaband: Utána nézek,úgy rémlik mind a kettő van pluszban! (Írj egy e-mailt,ne felejtsem el!)

Előzmény: gaband Válasz: pergerz Az egész párbeszéd: 3 hozzászólás


pergerz :: 2015. december 19. 8:07 :: ::




Üdvözlet a veterános alkatrész kereskedőknek.
Olyan kérdésem lenne ,hogy nincs-e valakinek Izs 56 motorkerékpárhoz való alkatrész katalógusa vagy javítási szerelési kézikönyve?
Mert megvenném.
Választ köszöntem,minden jót mindenkinek.

Válasz: pergerz Az egész párbeszéd: 3 hozzászólás


gaband :: 2015. december 18. 17:16 :: ::




FGábor: Hát az enyém egyelőre spirál nélkül is szorul, de úgy, h meg se moccan. Ha meg tennék alá egy 4mm es alátétet jó lenne, de beleér a kuplungba...

Előzmény: FGábor Az egész párbeszéd: 3 hozzászólás


szélkakas :: 2014. április 21. 10:14 :: ::




szélkakas: Üdv! Én is szívtam vele pár éve,ha nem volt benne a spirál akkor könnyen ment, ha beletettem akkor szorult. Sok időm ráment mire rájöttem, hogy nálam a bovdenkülső rögzítését nem szabad végig menetes csavarral rögzíteni mert az elnyomja az ellenkező irányba.

Előzmény: szélkakas Válasz: szélkakas Az egész párbeszéd: 3 hozzászólás


FGábor :: 2014. április 18. 8:10 :: ::




Ezek a blokkbólmérős km óra hajtások szívatnak mást is vagy csak engem? Bármit csinálok, ha félig van fenn jó, ha felcsavarozom szorul, pedig szétszedtem bezsíroztam, gyönyörűen forog.

Válasz: FGábor Az egész párbeszéd: 3 hozzászólás


szélkakas :: 2014. április 9. 23:19 :: ::




Maci:
itt az oldalon a típus ismertetőben К-28Д van írva nekem meg a motoron k-36И jelenleg de az eléggé rá van heftelve de ahogy olvasgattam kijött hogy
К-28Б 110 cm3/perc 49-es
К-28В 295 cm3/perc
К-28Г 182 cm3/perc
К-28Д 182 cm3/perc 56-os
К-28Е 120 cm3/perc
К-28Ж 270 cm3/perc
К-28И 215 cm3/perc planeta 1
bár akkor ezek szerint nem így van?

Előzmény: Maci Az egész párbeszéd: 3 hozzászólás


doberdo :: 2014. február 12. 10:04 :: ::




doberdo: Tudtommal K-28И.

Előzmény: doberdo Válasz: doberdo Az egész párbeszéd: 3 hozzászólás


Maci :: 2014. február 10. 11:26 :: ::




Az izs 56-oson csak К-28Д karburátor volt gyárilag?

Válasz: Maci Az egész párbeszéd: 3 hozzászólás


doberdo :: 2014. február 10. 10:08 :: ::




akkor szerintem mindkettőt a motor színére festem az legjobb szerintem



doberdo :: 2014. február 1. 10:54 :: ::




Általában motorszín azonos,de láttam gyári mínium piros légszűrőt is.



fulton :: 2014. január 29. 18:16 :: ::




Üdv, az én 56-os Izsemen a hátsó és első lámpa fekete volt, a levegőszűrő kékeszöld színre festették gyárilag.
Más festékréteg nem volt rajta!



FGábor :: 2014. január 29. 16:31 :: ::




IZS.47: Az én Ötvenhatosom,1958-as évjárat,világosbarna-piros csíkkal(az is volt)és "minden"barna!!

Előzmény: IZS.47 Az egész párbeszéd: 3 hozzászólás


pergerz :: 2014. január 29. 11:11 :: ::




doberdo: Az enyém világoszöld ,azért hangsújoztam, és ezen zöldek voltak az alkatrészek amit felsoroltam,De pont ezért az eredeti hátsó lámpát, légszűrőt meghagytam,és másik van lefestve rajta,és felszerelve.De például az első lámpafej és oldal sztender lemezének belsejét meghagytam a gyári zöld festéssel,hogy nyoma maradjon ,hogy zöldek voltak azok is.Ugyancsak 58-as évjáratú világosbarna motorral is találkoztam ott is az enyémhez hasonlóan minden barna volt rajta.A sötétzöld színű motorokat viszont csak fekete első és hátsó lámpával láttam korabeli képeken, élőben nem volt szerencsém hozzá.Egyébként van itthon eredeti festésű,mert csak ez számít ,légszűrőm világosbarna,és kék színű is a megnyugtatás végett,hogy ezeket az alkatrészeket motorszínűre is festették.Szerintem ha eredetire akarod akkor azt kell megállapítani mi volt a gyári színe és az alapján ,meg az évjárata alapján márkatársak tapasztalatai segítségével ki fog rajzolódni.Én ennyit tudtam elmondani,remélem más is hozzá szól ,és akkor jobban kirajzolódik ez a dolog.

Előzmény: doberdo Válasz: pergerz Az egész párbeszéd: 3 hozzászólás


IZS.47 :: 2014. január 29. 0:33 :: ::




köszönöm
megnéztem a vasad dizájnos csak én próbálok törekedni a korhű összeállításra csak a börzéken amit láttam 90%-ban mind fekete volt meg a neten is sok van úgy hogy zöl/kávészínű/stb a motor és fekete légszűrő és fekete hátsó lámpa burkolat ezért merült fel nekem ez a kérdés.
Nos akkor szt mondod hogy olyan színűnek kell lennie mint a motor többi részének?

Válasz: IZS.47 Az egész párbeszéd: 3 hozzászólás


doberdo :: 2014. január 28. 17:51 :: ::




doberdo: És az előbb kihagytam :külön üléses,egyenes kézi váltókarral,még a 49-es tipusú (DKW örökség)fényváltó kapcsolőval,bosch mintájú nagy lámpafejjel, szöghajtásos Km órával amit a motorblokk hajt.azt hiszem nagyjából ennyi. Most szürke-fekete lett a színe, van pár kép a képtárba róla ha jól vissza lapozol.

Előzmény: doberdo Az egész párbeszéd: 3 hozzászólás


IZS.47 :: 2014. január 27. 23:59 :: ::




doberdo: Helló ,Az enyém tipustábla szerint 1958 as évjárat ,a szerszámos dobozaimon csak 3 csík van 1 körbe futóval,,a kerékagy takaró lemezeimen is csak fele annyi csík van ,hátul bowden fékes, rövid aluminium szívó torkos, ,csak a beazonosítás miatt írtam az ismertető jeleit.A gyári színe világoszöld volt a motornak,a légszűrő,hátsó lámpa , első lámpa ,kipufogók,kerékagyak is világos zöldek voltak .

Előzmény: doberdo Az egész párbeszéd: 3 hozzászólás


IZS.47 :: 2014. január 27. 23:44 :: ::

« »